r1r6.pl https://r1r6.pl/ |
|
R1 2015 ... RN32 https://r1r6.pl/ogolnie/2015-rn32-t12003-20.html |
Strona 3 z 19 |
Autor: | Dudi [ 5 lis 2014, o 14:03 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
slomek23 napisał(a): yamaha osiągneła rewelacyjną wagę i bardzo dobrą moc (200km bez doładowania). Z płynami 199kg, porównajmy choćby Kawe H2, nad którą się wszyscy rozpływali - 238 kg!!! Panigale: 179,5 kg |
Autor: | Hubson [ 5 lis 2014, o 17:56 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
Dudi napisał(a): slomek23 napisał(a): yamaha osiągneła rewelacyjną wagę i bardzo dobrą moc (200km bez doładowania). Z płynami 199kg, porównajmy choćby Kawe H2, nad którą się wszyscy rozpływali - 238 kg!!! Panigale: 179,5 kg gdzieś czytałem, że ma ważyć 172 kg bez paliwa, więc z gazem pod korek będzie ważyć 13kg więcej czyli 185kg |
Autor: | slomek23 [ 5 lis 2014, o 18:09 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
ale panigale nie ma połowy tej elektroniki... |
Autor: | Dudi [ 5 lis 2014, o 19:40 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
Takie dane Ducati podaje pod filmem, który sami zamieścili na FB: Cytuj: 205 cv, 116mm di alesaggio, 144,6 Nm di coppia, 179,5 Kg di peso. 1299 Panigale : dobbiamo dire altro? / 116mm bore, 1285cc displacement, 205hp, 144.6Nm torque and weighing in at 179.5 kg. 1299 Panigale: should we say more? Nigdzie więcej nie szperałem Nie ma nigdzie podane, czy to na sucho, czy z płynami. |
Autor: | nfs [ 5 lis 2014, o 21:20 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
Mad666 napisał(a): mi szczególnie chodzi o cienkie ścianki nośne felgi, przeanalizowałem sobie to z felami poprzednimi, sporo tam zyskali na wadze ale na pewno odbije się na wytrzymałosci. Da to coś wyczuwalnego w osiągach? Osobiście jak widzę takie rzeczy to mam duże wątpliwości czy chodzi o osiągi czy o wymianę pół moto przy lekkiej glebie. |
Autor: | slomek23 [ 5 lis 2014, o 23:13 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
Pozwoli zbić wagę w moto. Wszędzie szukają zbędnych kg. Sporo elementów teraz jest robionych z lzejszych materiałów niż dawniej. |
Autor: | piter1098 [ 6 lis 2014, o 10:56 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
Jak dla mnie słabo wyglądowo(chyba,ze na żywo będzie lepiej).Widze,ze chyba odchodzą od tego zajebistego przodu jaki tylko jesli sie nie mylę ma R1-czyli ten szpiczasty przód który stojąc w miejscu wygląda jakby cisnął 299 Ale gdy Honda wprowadziła chyba pierwsza nowa 600,to juz miala ten kształt przodu jakis taki plaski i bez polotu,to zacząłem sie obawiać przyszłych wyglądów motocykli jak i samochodów...no weźcie spójrzcie jak ten przod wygląda jak placek-płaskie bez kształtne tylko kilka jakiś wcięć i doklejone światła do tego.Ciekawe pewnie aerodynamika wypada lepiej niz dawna buźka |
Autor: | slomek23 [ 6 lis 2014, o 12:50 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
Centralny wlot na rodem z motogp jest dydajniejszy. Małą liczbę załamań tłumaczą chęcią zbliżenia wyglądu motocykla do toówki. Ja tego nie kupuje. Dla mnie rn12-19-22 to najpiękniejsze motocykle... |
Autor: | Mad666 [ 6 lis 2014, o 13:06 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
no zdecydowanie forma frontu to upodobnienie do MOTOGP. |
Autor: | piter1098 [ 6 lis 2014, o 13:25 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 |
Rozumiem to ale mogli zostawić poprzedni-zajebisty zresztą przód,a ten dac nie wiem do jakiejś edycji specjalnej albo cos w tym stylu z trochę mocniejszym silnikiem jako replikę M1 i juz ooo |
Strona 3 z 19 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |