r1r6.pl
https://r1r6.pl/

R1 2015 ... RN32
https://r1r6.pl/ogolnie/2015-rn32-t12003-20.html
Strona 3 z 19

Autor:  Dudi [ 5 lis 2014, o 14:03 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

slomek23 napisał(a):
yamaha osiągneła rewelacyjną wagę i bardzo dobrą moc (200km bez doładowania). Z płynami 199kg, porównajmy choćby Kawe H2, nad którą się wszyscy rozpływali - 238 kg!!!


Panigale: 179,5 kg :roll: :roll: :roll:

Autor:  Hubson [ 5 lis 2014, o 17:56 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

Dudi napisał(a):
slomek23 napisał(a):
yamaha osiągneła rewelacyjną wagę i bardzo dobrą moc (200km bez doładowania). Z płynami 199kg, porównajmy choćby Kawe H2, nad którą się wszyscy rozpływali - 238 kg!!!


Panigale: 179,5 kg :roll: :roll: :roll:


gdzieś czytałem, że ma ważyć 172 kg bez paliwa, więc z gazem pod korek będzie ważyć 13kg więcej czyli 185kg

Autor:  slomek23 [ 5 lis 2014, o 18:09 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

ale panigale nie ma połowy tej elektroniki...

Autor:  Dudi [ 5 lis 2014, o 19:40 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

Takie dane Ducati podaje pod filmem, który sami zamieścili na FB:

Cytuj:
205 cv, 116mm di alesaggio, 144,6 Nm di coppia, 179,5 Kg di peso.
1299 Panigale : dobbiamo dire altro? / 116mm bore, 1285cc displacement, 205hp, 144.6Nm torque and weighing in at 179.5 kg.
1299 Panigale: should we say more?


Nigdzie więcej nie szperałem :roll:
Nie ma nigdzie podane, czy to na sucho, czy z płynami.

Autor:  nfs [ 5 lis 2014, o 21:20 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

Mad666 napisał(a):
mi szczególnie chodzi o cienkie ścianki nośne felgi, przeanalizowałem sobie to z felami poprzednimi, sporo tam zyskali na wadze ale na pewno odbije się na wytrzymałosci.

Da to coś wyczuwalnego w osiągach?
Osobiście jak widzę takie rzeczy to mam duże wątpliwości czy chodzi o osiągi czy o wymianę pół moto przy lekkiej glebie.

Autor:  slomek23 [ 5 lis 2014, o 23:13 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

Pozwoli zbić wagę w moto. Wszędzie szukają zbędnych kg. Sporo elementów teraz jest robionych z lzejszych materiałów niż dawniej.

Autor:  piter1098 [ 6 lis 2014, o 10:56 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

Jak dla mnie słabo wyglądowo(chyba,ze na żywo będzie lepiej).Widze,ze chyba odchodzą od tego zajebistego przodu jaki tylko jesli sie nie mylę ma R1-czyli ten szpiczasty przód który stojąc w miejscu wygląda jakby cisnął 299 :mrgreen: Ale gdy Honda wprowadziła chyba pierwsza nowa 600,to juz miala ten kształt przodu jakis taki plaski i bez polotu,to zacząłem sie obawiać przyszłych wyglądów motocykli jak i samochodów...no weźcie spójrzcie jak ten przod wygląda jak placek-płaskie bez kształtne tylko kilka jakiś wcięć i doklejone światła do tego.Ciekawe pewnie aerodynamika wypada lepiej niz dawna buźka

Autor:  slomek23 [ 6 lis 2014, o 12:50 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

Centralny wlot na rodem z motogp jest dydajniejszy. Małą liczbę załamań tłumaczą chęcią zbliżenia wyglądu motocykla do toówki. Ja tego nie kupuje. Dla mnie rn12-19-22 to najpiękniejsze motocykle...

Autor:  Mad666 [ 6 lis 2014, o 13:06 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

no zdecydowanie forma frontu to upodobnienie do MOTOGP.

Autor:  piter1098 [ 6 lis 2014, o 13:25 ]
Tytuł:  Re: R1 2015

Rozumiem to ale mogli zostawić poprzedni-zajebisty zresztą :D przód,a ten dac nie wiem do jakiejś edycji specjalnej albo cos w tym stylu z trochę mocniejszym silnikiem jako replikę M1 i juz ooo ;)

Strona 3 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/