r1r6.pl
https://r1r6.pl/

R1 2015 ... RN32
https://r1r6.pl/ogolnie/2015-rn32-t12003-160.html
Strona 17 z 19

Autor:  slomek23 [ 11 sie 2015, o 10:48 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

mówię o różnicach ergonomicznych, o których wspomniał mad. A oczywistym jest, że nie osiągniesz limitu motocykla, gum na drodzę z wiadomych względów. Ale jak wsiadasz na moto wiesz czy Ci pasuje, poza tym możesz objechać 4-5 motocykli na tej samej trasie i wiesz co Ci w nich pasuje a co nie.

Autor:  marcinrednose [ 11 sie 2015, o 11:03 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

No tak to tak :)
Ale :):):)

Mi r6 rj05 ergonomicznie bardziej pasowałą od rj15, ale zakładam, że jak sie przyzwyczaje i zaczne szybciej jezdzic to rj15 będzie lepsza.

Także ta ergonomia to też zależy.

Autor:  slomek23 [ 11 sie 2015, o 11:53 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Ktoś Ci powie, żebyś poprawił pozycję na moto, na początku jest niewygodnie a z czasem stwierdzasz, że inaczej sobie nie wyobrażasz.

Czasem też jest tak, że wsiadasz na sprzęt i wiesz, że to jest to, a czasem nie możesz się zgadać ze sprzętem i musiałbyś poświęcić sporo czasu, żeby go ustawić pod siebie.

Autor:  Mad666 [ 11 sie 2015, o 13:06 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

dokłądnie o tym piszę, za chiny ludowe nie czuje się dobrze z RN22 i byle osoba sie może wypowiadać "a jaka to różnica" a róznica jest gigantyczna w tych czegółach.

Rejgor tez mowił ze na R6 pierwszej czuł się mega dobrze a on wysoki jest. Zresztą nie raz to słyszałem. Daro mowi że tego CBR kompletnie nie jest na niego i tez się fatalnie z tym motorem czuje mimo że motor igła to chce go sprzedać i wrócić do R6 2005 bo na niej tez lepiej sie czuje, lepiej niż na RJ15.

Więc wnioski się nasuwają same: moc i wygląd to jedno ale scalenie się w jedno z motorem jest najważniejsze. Ja przykłąd uwielbiałem RN12 i jak mi żal jak wspominam jak mogłem leżeć na baku wygodnie w tym motorze, wczoraj jeździłęm RN22 sporo wieczorem i w nocy sam po A4 i Krakowie i włąśnie próbowałęm nawet na siłe klate przykreić do baku i normalnie bezsens bo to kompletnie nie wychodzi: fotel jest za wysoko i mogę się zbliżyć ale to zadna przyjemność. DLatetgo dla mnie RN22 NIE.

Autor:  Koczis [ 11 sie 2015, o 14:28 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Ciekawe czy ogon z RN32 dałoby się wsadzić na RN22, oczywiście po przełożeniu wydechu na dół, koło wahacza?

Autor:  slomek23 [ 12 sie 2015, o 10:48 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Wszystko się da ;)

niestety to nowa konstrukcja, także musiałbyś rzeźbić stelarz.

Autor:  Mad666 [ 12 sie 2015, o 13:32 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

głupi pomysł

Autor:  Mad666 [ 28 sie 2015, o 11:14 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

właśnie Paweł Szkopek obublikował że ma 211 koni na kole w swojej RN32.
https://www.facebook.com/pawel.szkopek/ ... 965569042/

Teraz więc prosze nie bredzić że nowa R1 jest taka fenomenalna bo seryjnie jak ten motor ma 167 koni ! to jest nieźle a nic wspólnego nie ma profesjonalna wyścigówka do seryjnego cieniasa.

pojawiają się porównania i testy:
https://www.youtube.com/watch?v=XyzFVDF2QOw

https://www.youtube.com/watch?v=dU7C-66zTs0

na samym końcu filmu dopiero coś:
https://www.youtube.com/watch?v=OHglo5OBJgs

Autor:  R6orange [ 8 wrz 2015, o 18:00 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Witam!!!
Panowie pytanie z innej beczki jak już wiadomo Yamaha na rynek amerykański wypuści w następnym roku trochę okrojoną R1 z oznaczeniem S.
Ale mam do was pytanko czy orientuje się ktoś ile kosztuje R1 2015 w USA bo na tych aukcjach na których szukałem na razie się nie pojawiła żadna używana R1.
W 2016 R1S ma być tańsza od zwykłej R1 ale to się dopiero okaże.

Autor:  dany_47 [ 9 wrz 2015, o 00:24 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

napisz PW do usera NoExpert, on jest z USA to ci podeślę cenę.

Strona 17 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/