r1r6.pl
https://r1r6.pl/

R1 2015 ... RN32
https://r1r6.pl/ogolnie/2015-rn32-t12003-150.html
Strona 16 z 19

Autor:  marcinrednose [ 10 sie 2015, o 15:59 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Mad666 napisał(a):
których superstokach ?


https://en.wikipedia.org/wiki/2015_FIM_ ... hip_season

Autor:  Mad666 [ 10 sie 2015, o 16:05 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

ano SBK tak.

W SBK masz silnik o mocy pewnie 270 koni. a nie 200.
Na kole mają koło 240 KM.
Te silniki mają mocno grzebane przez fabrykę.
Sam byłem fanem Aprilii w 2012 roku i chciałem do pucharu ale kasa.

Ogólnie motory jakoś nadzwyczajnie się nie różnią między sobą, sa to małe róznice w pozycji ergonomi i mocy silników. Ale to co jest w SBK to całkiem inne możliwości koncernów i tak jest prawdziwa moc.

Autor:  marcinrednose [ 10 sie 2015, o 16:08 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

To nie jest SBK. Silniki mają zwykłe drogowe.

Autor:  Mad666 [ 10 sie 2015, o 16:15 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

aha no to nie wiem, może akurat ten kierowca odpycha się jeszcze nogami i dlatego jest szybszy.
Szkoda ze nie ma wglądu w mediach w klase superstock.

Autor:  marcinrednose [ 10 sie 2015, o 17:59 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Eee nie ma co sie przejmowac. Ja mam jeszcze lata swietlne zapasu na r6 i to z 2008 roku a nie nowki sztuki cud techniki.

Autor:  sebastian 5446 [ 10 sie 2015, o 18:57 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Ja jak będę wychodził z winkla w dużym złożeniu na gumie i będzie mi brakowało mocy to kupie coś nowszego :)

Autor:  slomek23 [ 10 sie 2015, o 21:50 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Sam juz zatem nie wiem. Jeździłem rn22 i zbiera się pięknie ale to straszna locha. Wg mnie rsv4 ma lepsze jebnięcie, jest lekka i fajnie skręca. Musze jeszcze raz pożyczyć bmw i sprawdzić, chociaż za tę kasę wolałbym nowe zx10r. Kumpel testował i mówił, że jebnięcie ma konkret!

Autor:  Mad666 [ 10 sie 2015, o 23:45 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

z delegacją torową wszyscy jednogłośnie określiliśmy ze na mieście można sobie tylko podłubać w nosie a nie poznać róznic między motorami. Szczegóły wychodzą przy przerzucaniu motora, szubkich łukach, mocy i przyśpieszenia względem wagi. Doszliśmy tez do tego że ergonomicznie motory się różnią i wysokie osoby czują się na pewnych kostrukcjach lepiej niż na innych i odwrotnie z osobami wzrostu mniejszego.

Autor:  slomek23 [ 11 sie 2015, o 08:44 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

to można stwierdzić turlając się po drodze.

Autor:  marcinrednose [ 11 sie 2015, o 10:14 ]
Tytuł:  Re: R1 2015 ... RN32

Moim zdaniem nie da się sprawdzić głównych właściwości motocykla sportowego na drodze, gdyż:
• nie ma dróg o charakterystyce torowej (przeplatanie ciasnych i łagodnych zakrętów, szykan, ostrych dohamowań zakończonych wolnym ciasnym zakrętem itp. itd.),
• nikt normalny nie pojedzie na granicy swoich możliwości na drodze.

Strona 16 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/