r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Tryb Diagnostyczny C1 C2 C3 C4
http://r1r6.pl/rozwi-zania-problemow/tryb-diagnostyczny-t8917.html
Strona 1 z 1

Autor:  Wolf [ 28 sty 2013, o 17:48 ]
Tytuł:  Tryb Diagnostyczny C1 C2 C3 C4

Witam .
Mam pytanie dla wtajemniczonych , mianowicie co powoduje ustawienie na zegarze w trybie diagnostycznem C1, C2, C3,C4 i jakie parametry najlepiej ustawić .Takie same na każdym "C" i jaka wartość ?
Poadrawiam.

Autor:  Belin [ 30 sty 2013, o 09:43 ]
Tytuł:  Re: ustawienia- zegar

To nie tak, to są dawki paliwa podawane przy poszczególnych kątach uchylenia przepustnic i nie jest to na poszczególne cylindry, wygląda to następująco:

Pozycja C1: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub mniej.

Pozycja C2: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub więcej.

Pozycja C3: Ilość wtryskiwanego paliwa od 25% do 90% uchylenia przepustnic.

Pozycja C4: Ilość wtryskiwanego paliwa od 90% uchylenia przepustnic aż do końca.

Autor:  Belin [ 2 lut 2013, o 10:06 ]
Tytuł:  Re: ustawienia- zegar

Z tego co kojarzę to jest strojone przez fabrykę indywidualnie pod piece czy jakoś tak, w ASO najprędzej pomogą. Chyba że na jakiejś hamowni coś poradzą z dostrojeniem, ponoć jest tak że to nie jest ustawione doskonale na zagranicznych forach ludzie piszą o dodawaniu po ok 2-3 jednostki przy każdej pozycji, ja się bawiłem w swoim moto i dawało to różne efekty, można nieco poprawić pracę silnika, ale trzeba zanotować dla pewności wartości ustawione przez fabrykę.

Autor:  RafalTBG [ 10 lut 2013, o 13:56 ]
Tytuł:  Re: ustawienia- zegar

Przeniesione w odpowiednie miejsce 8-)

Belin :drink: :drink: :drink:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/