r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Rn22 zółta kontrolka CHECK i czerwona immo http://r1r6.pl/rozwi-zania-problemow/rn22-kontrolka-check-czerwona-immo-t8806.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RafalM3R1 [ 10 sty 2013, o 10:07 ] |
Tytuł: | Rn22 zółta kontrolka CHECK i czerwona immo |
Witam Kolega ma Rn22 i ostatnio jak odpalal mial sytuacje ze jak wciskal start oswiecala mu sie ta zolta kontrolka CHECK musial odlaczyc i na nowo podlaczyc akum i dopiero dalo rade odpalic!? Czasem tez ma ze jak przekreci kluczyk to miga mu ta kontrola od immo czerwona to musi jeszcze raz wylaczyc i wlaczyc i dopiero mu odpali. Czy moze to byc spowodowane ze akum troche juz za slaby? Co moze byc przyczyna tego? Pozdrawiam |
Autor: | RafalM3R1 [ 10 sty 2013, o 14:38 ] |
Tytuł: | Re: R1 Rn22 zółta kontrolka CHECK i czerwona immo |
Bład jak sie nie myle to dzis mu pokazalo 056!? Jak odpalal to mu prawie zalapala tak trytyty i zgasla i tak co krecil to trytytyt jak by zalalna byla!? Podlaczyl akum z auta i od razu zagadala Dziwne bo zazwyczaj jak w innych moto akum slaby to albo odpali albo nie zakreci a w niej krecil zrobi trtytyt i zgasnie i tak pare razy mozna krecic ale nie zalapie ;/ |
Autor: | bundes [ 12 sty 2013, o 12:26 ] |
Tytuł: | Re: R1 Rn22 zółta kontrolka CHECK i czerwona immo |
No niestety RN22 wymaga mocnego aku. Krzyżowy wał korbowy a co za tym idzie rozkład zapłonów powoduje, że odpala podobnie jak V2, czyli trudniej przerzuca. No i prawdą jest że aku w RN22 nie mają łatwego żywota, czyli nie pożyją tak długo jak w poprzednich modelach. A objawy były typowe dla padniętej baterii. |
Autor: | bundes [ 24 sty 2013, o 09:48 ] |
Tytuł: | Re: R1 Rn22 zółta kontrolka CHECK i czerwona immo |
Widze, że kolega nadal nastawiony głównie na obrażanie innych userów a mniej na czytanie tekstu ze zrozumieniem. Obiecuję nie zniżać się do tego poziomu. Tak na marginesie niestety w latach gdy trzeba było umęczone japońce naprawiać domorosłymi metodami w niezbyt wyposażonym garażu, nikt jeszcze o internecie nie słyszał, więc nie miałem takiego komfortu żeby np ściągnąć sobie manuala albo poszukać części, bo założyciel allegro jescze bawił się w piaskownicy. Do tematu (objaśnienia zwrotów które nie dają Ci spać): 1. Niesymetryczne zapłony, czyli nie występujące co ten sam kąt obrotu wału. Teoretycznie silnik 4-suwowy dwucylindrowy powinien mieć zapłony co 360stopni, a więc raz na jednym cylindrze, raz na drugim, tzw. "twin"(tłoki pracujące równolegle). Tak było np w CB400 albo naszym Fiacie 126p. Konstruktorzy wpadli jednak na pomysł, żeby trochę popsuć twina, przestawili korbowody o 180st, i zapłony występował wtedy tak: 0st, 180st, potem 540st bez zapłonu, i tak talej. Tak powstały słynne konstrukcje jak XS400 albo GS400. Niestety dla mnie, musiałem je poznać z autopsji, na początku lat 90-tych miałem te modele i ZMUSIŁY mnie one do wielokrotnego rozbierania, ale takie to były czasy, że o serwisach nikt nie słyszał. 2. Rozumiem, że trudno jest to zrozumieć osobie która twierdzi, że w każdym silniku czterocylindrowym (cytuję) zawsze dwa tłoki są u góry a dwa na dole. Niestety coś przespałeś i rozumiem że musisz poszperać w internecie żeby się dowiedzieć jak jest naprawdę. Zresztą wał krzyżowy Yamahy tak naprawdę też nie jest żadnym wynalazkiem. Ale faktycznie w moto sportowym to novum. Zamykam i później przenoszę PajakR6 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |