r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Błędy.
http://r1r6.pl/technika-jazdy/topic-t11972-20.html
Strona 3 z 8

Autor:  yataman [ 9 lis 2014, o 16:03 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Tego to mozna sie domyslec patrzac na minimalistyczny bieznik :)

Autor:  sebastian 5446 [ 10 lis 2014, o 06:51 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Marcinrednose jak chcesz brać dunlopy d211 to zwróć uwagę na twardość mieszanki
masz S najmiększa,M średnia i E twarda
wydaje mi się ze M najlepsza

Autor:  Mad666 [ 10 lis 2014, o 12:23 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

na droge M pewnie dobra, ja mam S to jest mega przyczepna ale wiadomo że kosztem zużycia.

Autor:  sabok [ 10 lis 2014, o 15:35 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Cisnienie D211 Gp racer
Przod na zimno 2,1 bar. na cieplo w kocu 2,4 bar.
Tył na zimno 1,2 bar. na cieplo w kocu 1,5 bar.

Autor:  marcinrednose [ 10 lis 2014, o 15:40 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Czy do dunlopow d211 potrzebne sa koce?
Czy to drogowki lepszej jakosci?

Autor:  sabok [ 10 lis 2014, o 15:45 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Na tor by wypadalo miec koce wtedy nie tracisz dwoch kolek na rozgrzanie gumy.

Autor:  Mad666 [ 10 lis 2014, o 15:45 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

kace zawsze wskazane

opona drogowa pracuje w temperaturach 40-70 stopni

a torowa 70-90 stopni

więc koce przygotowyja po prostu opone do pracy na już.
Koce rozgrzeją opone max do 80 stopni i chyba i tak nigdy nie czułem po kocach tak temperatury jak po zjechaniu z toru bo po zjechaniu z rundy to opony dotknąc się nie dało a koc przygotowuje opone to ztanu że jest po prostu ciepła pewnie rzędu 50 stopni a używam TYREX

Autor:  marcinrednose [ 10 lis 2014, o 16:19 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Zmieniacie opony za kazdym razem jak jedziecie na tor? Bo na torowkach po zwyklej szosie to nieporozumienie, a nie dogrzejesz przy normaklnej drogowej jezdzie, zwlaszcza wczesna wiosna i pona jesieni.

Autor:  marcinrednose [ 10 lis 2014, o 16:56 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

Wracajac do opon to ponoc na nizbyt szybka jazde pirelli corsy dobre bo nie potrzeba kocy i mozna na nich na drodze jezdzic.
jak zaczne jezdzic szybciej to supercorsy lub dunlopy torowe, ale do nich potrzebne koce wiec na drodze nie pojezdzisz.
Tak jak uz pisalem to jezdzilem i glebowalem na michelinach- 2 razy w Radomiu i 1 raz na Bialejpodlaskiej.
Jesli chodzi o opony to chce za wszelka cene uniknac glebowania.
Problem taki ze moto wzialem na raty i chce go do wakacji splacic wiec fundusse beda ograniczone.
Musze kuoic jeszcze kombi bo obecny przyszlifowany i mały sie zrobił.
I tak sie zastanawiam czy lepiej owiewki torowe kupic i dobre opony drogowe, czy opony torowe plus koce. Kurwa sam nie wiem. Wiadomo ze lepiej wszystko na raz ale jeszcze trzeba tor oplacic ...

Autor:  Mad666 [ 10 lis 2014, o 18:59 ]
Tytuł:  Re: Błędy.

jak chcesz unikać glebowania za wszelka cene to kup Dunlop KR.

drogowe i na tor jednoczęsnie:
wg mnie świetlne opony to D211 S
lub miej te CORSY ale w miare nowe

ja mam felge tył na torówce na którym jest slik a przód zmieniam raz slik raz drogowa raz slik raz drogowa raz slik raz drogowa

Strona 3 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/