r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Amortyzator Skrętu
http://r1r6.pl/tuning-optyczny-mechaniczny-f26/amortyzator-skr-t14478-20.html
Strona 3 z 6

Autor:  marcinrednose [ 28 lip 2016, o 06:48 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

Chodzi o srube nr 2.
Moze.nieprecyzyjnie napisalem.wczesniej wiec wyjasnie raz jeszcze.
Chodzi o to ze amortyzator skretu musi swobodnie poruszac sie gora dol jak nim poruszasz reka. Sruba ma byc domrecona normalnie ani lekko ani na sile. Nie wiem ile nm. Jak dokrecisz srube i amor jest sztywno to zdejmujesz jedna podkladke itd.
Jasne teraz?

A115 nm ma pewno moe jest dobsruby mr2 bobtakim momentem bys ja ukrecil.

Autor:  ffxx [ 28 lip 2016, o 17:20 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

115nm to raczej pod #1 z serwisowki.

Dzieki za doprecyzowanie

Autor:  ffxx [ 28 lip 2016, o 21:37 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

Śruba #1 byla tak dokrecona, ze po podniesieniu motocykla kierownica nie chodzila luźno, zeby ja poruszyc trzeba bylo uzyc sily. Po skreceniu na 115nm problem znikł.

Autor:  skolmal14 [ 30 lip 2016, o 13:33 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

Znalazłem manuala, tu masz wszystkie ważne info oraz momenty z jakimi dokręcić śruby ;)

http://www.hyperonline.nl/contents/nl/MK-YA06-T005.pdf

Autor:  Dudi [ 31 lip 2016, o 11:30 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

ffxx napisał(a):
a ja cały czas myślałem, że mowa jest o #1 ze zdjęcia, a teraz rozumiem że piszecie o śrubie #2

dzisiaj zamierzam rozmonotwać wszystko i złożyć ponownie sam, aby być dokładnym znalazłem w serwisówce taki o to wpis

Steering stem nut M28 1 115 Nm (11.5 m·kg, 85 ft·lb)

czy też sądzicie że tu chodzi o docisk 115Nm dla śruby #1? Bo to ona chyba jest odpowiedzialna za scisniecie lozyska główki ramy?


Skąd tą frotkę wytrzasnąłeś??? ;)

Autor:  jaworek30 [ 25 kwi 2017, o 20:23 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

https://m.aliexpress.com/s/item/3279259 ... 49f0b83956. Co powiecie o czymś takim ?? Czy to w ogóle pasuje do r6

Autor:  yamalubisz [ 25 kwi 2017, o 20:42 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

@up dołączam się do pytania, zamówiłbym z ciekawości, nawet żeby pochodził jeden sezon i sie rozlał, ale czy będzie pasował

Autor:  skolmal14 [ 25 kwi 2017, o 21:02 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

Tyle tego już do Polski sprowadzili ,że i u nas za praktycznie taką samą cenę idzie kupić i nie trzeba czekać min. 3tyg :D

Sam byłem sceptycznie nastawiony do chinola,bo wiadomo jak to z jakością ,ale w sumie tam nie ma żadnej filozofii jak z elektroniką - czysta mechanika. R

Rozmawiałem z osobą ,która ściga się w PL na R6 Rj15 i ta osoba właśnie stosuje chinole ,bo po całym sezonie może sobie wymienić w razie potrzeby na NOWY amortyzator ,bo cena taka sama lub podobna jak ewentualny serwis po całym sezonie użytku oryginalnego amortyzatora :) Dodatkowo trzeba zobaczyć pułap cenowy jaki dzieli chinczyka od oryg. Sam do następnego moto jeśli nie kupie już z amorem lub nie znajdę dobrej oferty na oryg. to dla testu sobie taki sprawię.

Autor:  yamalubisz [ 25 kwi 2017, o 21:49 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

no są na allegro te chinolki po 250 zl :) , ale nie dają do zestawu mocowania do konkretnego modelu, tylko sam amorek, nie ma do kupienia oddzielnie nawet , to jak to? :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  Volkov [ 26 kwi 2017, o 22:32 ]
Tytuł:  Re: Amortyzator Skrętu

Ciekawy jestem czy udało się ustawić amor. Pytam z ciekawości bo patrząc na zdjęcie coś mi tu nie gra, śruba nr 2 przechodzi przez oba mocowania i jest chyba nieruchomo, więc z której strony ma działać dźwignia ma amor? Jeśli amor przykręcony jest prawej strony półki to po co mocowanie pod śrubę nr 1 ? wystarczy śruba nr 2 (do baku)

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/