r1r6.pl
http://r1r6.pl/

filtr powietrza K&N
http://r1r6.pl/tuning-optyczny-mechaniczny-f26/filtr-powietrza-t2098-20.html
Strona 3 z 4

Autor:  TheGun [ 16 sty 2012, o 20:46 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

Moja ma 16.5 tys przejechane i filtr nie był ruszany ;) Ja sensu nie widzę, chyba, że chcesz mieć satysfakcję z włożenia do swojej ukochanej K&N :)

Autor:  prot [ 5 lut 2012, o 22:52 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

Pany, przed montażem K&N trzeba impregnować? Zastanawiam się czy od razu w komplet do czyszczenia nie przyinwestować...

Autor:  Sensei [ 5 lut 2012, o 23:16 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

Filtr powinien być już naoliwiony. Zestaw do czyszczenia przyda ci się dopiero za kilkanaście/kilkadziesiąt tyś km.

Autor:  siciuwyspaPL [ 6 lut 2012, o 14:40 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

ja mam przjechane okolo 6 tys i juz mysle o wymianie swiec i filtrow i oleju :D hee to juz sam nie wiem czy warto to robic :)

Autor:  prot [ 6 lut 2012, o 22:29 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

Zgodnie ze specyfikacją YA-6008R nie jest przeznaczony do typowej (poza torem) eksploatacji i wymaga modyfikacji układu paliwowego(?). Martwi mnie też brak informacji o zabezpieczeniu silnika w przeciwieństwie YA-6008. Wiecie Pany o jakie modyfikacje tutaj chodzi? K&N ma tu na myśli tylko zmianę map zapłonu, czy może jakieś bardziej inwazyjne metody? Stosował to ktoś poza torem?

Autor:  dawca282 [ 11 lut 2012, o 16:19 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

Prawda na temat sportowych filtrów jest taka,ja wrzucasz sportowy filtr i nie masz comandera to pogarszasz osiągi i spalanie, w r6 spalanie wzrasta co najmniej o 1l (bez comandera z comanderem jeszcze wiecej!)Filtr sportowy polecam tylko i wyłacznie z PCIII i inigition module)tak to wam to nic nie da jeszcze się bd wkurzać bo efekt przy dodaniu gazu jest taki jak by maszyna miala muła,słychać tylko zaciągane powietrze).

Autor:  darekR1 [ 11 lut 2012, o 17:01 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

ja powiem tak.w moto na gaznikach nawet bym nie myslal o KN czy innych sportowych filtrach.niepotzrebnie tylko pozniej problemy z regulacjami i spalaniem sa. nie wiem jak w nowszych r6 ale w np rn12 nie ma juz gabkowych filtrow powietrza,wiec chcac nie chcac gdy przyszlo mi wymienic mialem do wyboru KN i BMC. zadnych cyrkow z zamulaniem nie ma jak pisze dawca (przynajmniej w r1) spalanie ZMALALO o ponad litr! i nie sa to moje jakies wymysly tylko czyste obliczenia . co do mocy jak juz mowilem wczesniej nie widze zadnej roznicy na plus,ale nawet sie na to nie nastawialem

Autor:  dawca282 [ 11 lut 2012, o 17:07 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

darekR1 napisał(a):
ja powiem tak.w moto na gaznikach nawet bym nie myslal o KN czy innych sportowych filtrach.niepotzrebnie tylko pozniej problemy z regulacjami i spalaniem sa. nie wiem jak w nowszych r6 ale w np rn12 nie ma juz gabkowych filtrow powietrza,wiec chcac nie chcac gdy przyszlo mi wymienic mialem do wyboru KN i BMC. zadnych cyrkow z zamulaniem nie ma jak pisze dawca (przynajmniej w r1) spalanie ZMALALO o ponad litr! i nie sa to moje jakies wymysly tylko czyste obliczenia . co do mocy jak juz mowilem wczesniej nie widze zadnej roznicy na plus,ale nawet sie na to nie nastawialem

w r1 nie ma efektu muła bo jest to juz 1l i ciagnie inaczej natomiast r6 jeszcze w tym modelu 2006-2007 w dole to szału ni ma:)

Autor:  darekR1 [ 11 lut 2012, o 17:11 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

a jakie macie tam standardowe filtry montowane?

Autor:  dawca282 [ 11 lut 2012, o 17:26 ]
Tytuł:  Re: filtr powietrza K&N

http://allegro.pl/yamaha-r6-filtr-powie ... 79427.html tak to wygląa gąbka to nie jest.Srodek zwykły jak w samochodzie.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/