r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Na biegu Jałowym slychac Stuki jak wcisne sprzegło ustaje
http://r1r6.pl/warsztat-f25/biegu-owym-slychac-stuki-jak-wcisne-sprzeg-ustaje-t14565-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  tylkogolf.pl [ 7 paź 2016, o 10:45 ]
Tytuł:  Re: Na biegu Jałowym slychac Stuki jak wcisne sprzegło ustaje

Czesc Wam - chcialbym sie dolaczyc - Widzę, że kazdy cos innego mówi.

Czas samemu zabrac sie pomiary i ogledziny. Swoj silnik rozkladalem 4 razy, naprawialem efekt trrrryyyyy i po wymianie prawie wszyskiego jest lepiej ale nie idealnie.

Jak wciskasz sprzeglo, kreci sie tylko kosz na lozysku igielkowym a os glowna zatrzymuje sie, os napedowa rowniez stoi jak i motor.

Zwalniajac sprzeglo, os glowna kreci sie razem ze sprzeglem z tymi samymi obrotami.

Jezeli kreci sie os glowna, a napedowa stoi w miejscu, to wyobraz sobie, ktore zebatki sie obracaja aktywnie, a ktore pasywnie.

Na osi glownej ( tej ze sprzeglem ) w skrzyni jest 6 zebatek i tyle samo na drugiej osi.

Motor na luzie z odpalonym silnikiem i zwolninym sprzeglem to obracajaca sie os glowna i wszystkie zebatki na kolarach czyli druga i piata zebatka od sprzegla, a os ta napedza z kolei zebatki osi napedowej od 1, 2, 3 i 4 biegu. Zebatki z wodzikami stoja w miejscu do poki motor nie ruszy.
Jezeli wystepuja luzy miedza bieżnią zebatki, a kolarem wieksze nia na błonę oleju, to przy zazebianiu sie zebatek luz wywoluje tyrkotanie. Dzwięk sie roznosi po silniku poprzez bezposrenie zakotwiczenie lozysk w bloku.

Jak tyrkocze to trzeba zminiec wszstkie zebatki posiadajace kolar wraz z kolarami i wtedy jest jak nowka.

Załączniki:
IMG_3224.JPG
IMG_3224.JPG [ 972.51 KiB | Przeglądane 511 razy ]

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/