r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Skaczące obroty na zimnym, przerywa szarpie wysokie spalanie
http://r1r6.pl/warsztat-f25/skacz-obroty-zimnym-silniku-przerywa-szarpie-wysokie-t14390-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  Brylant86 [ 10 lip 2016, o 08:37 ]
Tytuł:  Re: Skaczące obroty na zimnym, przerywa szarpie wysokie spalanie

Kolego oddaj może ten sprzęt do jakiegoś mechanika. Wyjdzie Ci to na dobre 8-) uwierz mi

Autor:  Deltor [ 10 maja 2018, o 13:03 ]
Tytuł:  Re: Skaczące obroty na zimnym, przerywa szarpie wysokie spalanie

Cześć u mnie temat rozwiązany przyczyną były zabrudzone styki przy przełączniku awaryjnym (starter) na prawej manetce (5SL-83975-00) wystarczyło rozkręcić wyczyścić zmontować.
Aż tak banalna usterka, że nie chce się wierzyć, ale jednak. Nawet nie trzeba było nowej części tylko dokładnie rozebrać elementy w środku żeby dostać się do styków. Pełno jakiegoś smaru brudu przez który nie było poprawnego połączenia elektrycznego, ale też nie na tyle żeby całkiem nie działo.
Generalnie masakra bo jak chwile jeździłem na moto to wszystko zaczynało działać poprawnie, jakoś poprawiało się to połącznie a przy konkretnym odkręceniu manetki powodowało znowu przerwanie tego małego układu.

Autor:  Deltor [ 10 maja 2018, o 13:04 ]
Tytuł:  Re: Skaczące obroty na zimnym, przerywa szarpie wysokie spalanie

oczywiście zafiksowałem się na jakieś poważne usterki i było robione wszystko po kolei (części zamieniane z inną r6)

opisze kilka rzeczy bo mimo wszystko przeczytałem sporo o takich objawach dla różnych motocykl i przyczyn może być naprawdę wiele może się dla kogoś przyda.
Rada dla wszystkich z podobną usterką podpiąć manometr w układ paliwowy i zobaczyć co się dzieje z ciśnieniem kiedy odkręcamy manetkę. U mnie spadało o połowę kiedy spadał z obrotów więc albo sama pompa albo jej zasilanie. Wymiana nie pomogła z wiadomych już przyczyn ale warto to sprawdzić.
Zasilanie pompy idzie z przekaźnika 5PW-81950-00 wiec i one czasem padają, potem (rzadziej) ECU.

Inną przyczyną mogą być cewko fajki temat z Forum USA (mam nadziej że można zostawić link: http://www.r6messagenet.com/forums/r6-w ... ons-2.html http://www.r6messagenet.com/forums/r6-w ... letin.html ). Rocznik 2003 miał dwa razy wymieniane serwisowo cewkofajki. Seryjnie montowane byłu DENSO J0454 po prostu się paliły były przebicia i dawały taki sam objaw. Wiec w r6 03-05 powinny być cewko fajki MITSUBISH F6T549 Uwaga na MITSUBISH F6T558 (r6 06) i MITSUBISH F6T549 z r1 99-02 taki sam numer a inne rezystancje.

Oczywiście do sprawdzenie akumulator, świece, filtr powietrza.
Co do pompy paliwa jeszcze (jeżeli prąd do niej dociera) to warto zajrzeć do baku sprawdzić jego stan. Filtr paliwa jest w pompie i może się przytykać plus sprawdzenie węży czy nie są zagięte i stan regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej 5SL-13906-00-00

Generalnie sporo tego jak ktoś z warszawy czy okolic śmiało pisać na priv pomogę

Autor:  Deltor [ 10 maja 2018, o 13:06 ]
Tytuł:  Re: Skaczące obroty na zimnym, przerywa szarpie wysokie spalanie

nawiązując do początku z mojego posta to spalanie duże zostało (może nieznacznie spadło) widocznie taka moja charakterystyka jazdy 90% po mieście. Paliwem było czuć bo jak nie dostawał iskry to trochę paliwa szło w wydech.
Odwiedziłem i rozmawiałem z kilkoma mechanikami. Jedni konkretni proponowali co sprawdzić, nie podejmowali się naprawy bo motocykl mechanicznie sprawny nie było się do czego przyczepić a czas mechanika w sezonie cenny, inni od razu walnięte cylindry silnik do wymiany. Polecam korzystać z usług sprawdzonych mechaników.

Autor:  dafiR1 [ 11 maja 2018, o 13:45 ]
Tytuł:  Re: Skaczące obroty na zimnym, przerywa szarpie wysokie spalanie

Coś w tych fajkocewkach jest do dupy że też wymieniałem je kiedyś.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/