r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
http://r1r6.pl/warsztat-f25/metaliczny-stukot-silniku-4tys-tys-obrotow-t1065-30.html
Strona 4 z 6

Autor:  darekR1 [ 29 mar 2011, o 21:06 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

ja tam wole jednak nie lekcewazyc takich spraw.tak samo mi powiedzieli dawniej z r6 w serwisie yamahy jak przyjechalem do nich ze cos sie tlucze.powiedzieli ze przewrazliwiony jestem,a okazalo sie ze napinacz do wyjebania byl.dobrze ze ich nie posluchalem

Autor:  Jarek 781 [ 31 mar 2011, o 19:13 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

ee no nie strasz go bo wzeszłym sezonie nic nie narzekał a teraz na wiosennym śmiganiu coś usłyszał a przecież w zimie nie nawijał kilosów to nie mogło się samo zepsuć ;)

Autor:  darekR1 [ 31 mar 2011, o 21:09 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

hehe racja ale kiedys wszystko w koncu musi sie zepsuc ;)

Autor:  krzyssek [ 5 kwi 2011, o 21:00 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

heh...a no właśnie...po dłuższym śmiganiu wydaje mi się że wszystko wróciło do normy ;D chyba faktycznie pozimowe przewrażliwienie.... ;D dziękówa :)

Autor:  matrix0070 [ 14 kwi 2011, o 20:21 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

co do stukania w tym zakresie obrotów jak w tytule i jak opisujecie w postach.... u mnie zresztą było podobnie aż do wczoraj. Mianowicie zawory. Miałem za duży luz na jednym wydechowym na 3 cylindrze (w dopuszczalnych granicach bo max 0.30, mój miał 0,29 ale odbiegał od pozostałych o 0.03mm) Sama w sobie ich regulacja nie jest jakimś wielkim cudem jak to inni wymyślają, już dłużej schodzi by sobie zrobić dostęp do nich (owiewki, siedzenie, zbiornik, air box, wtryski, chłodnica) Pomylić się przy rozrządzie też musiałby chyba niewidomy. Przestrzegając wszystkich procedur, zgodnie z serwisówką, mogę kopnąć wszystkich "udanych" polskich serwisantów z ASO w tyłek, robiąc sam wiem co mam, solidnie, starannie. Podziękowania (kolejny raz zawód na polskich salonach i serwisach) dla Yamaha Tommarg Kraków za możliwość zamówienia płytek zaworowych w... 4dni!!! :ubaw: żal... nieautoryzowane warsztaty na szczęście pomogły od ręki w zakupie tychże. Mój przebieg 18.130km, do wszystkich tych którzy mają problem z "yamatick" ok4-5.5tyś obrotów... na 99% macie do kontroli luzy zaworowe na wydechowych. Moto chodzi jak lalunia. Pozdro
P.S. szkoda tylko że nie można dostać oryginalnych płytek Yamaha z fabryki (skok co 0.01) bo tutaj nawet te Yamahowskie są co 0.05 ale przynajmniej wiem że wczesnej nikt tam nie grzebał bo takie właśnie były.

Autor:  jachim85 [ 15 kwi 2011, o 00:50 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

ten sam problem, to samo rozwiązanie, chodziły mity o legendarnym luzie na panewkach :haha: , tym czasem panowie do zobaczenia na Bemowie :drink:

Autor:  matrix0070 [ 15 kwi 2011, o 09:29 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

jachim85 napisał(a):
ten sam problem, to samo rozwiązanie, chodziły mity o legendarnym luzie na panewkach :haha: , tym czasem panowie do zobaczenia na Bemowie :drink:

otóż to kolego :D też się tego obawiałem, tymczasem teraz śpię spokojnie ;)

Autor:  mati8921 [ 7 maja 2011, o 18:12 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

Witam Panowie. Mam podobny problem R6 1999r 36tyś km. U mnie objawia się to w ten sposób. Jak moto jest zimny odpalam go(bez problemu, równo chodzi i wkręca się też ok)jest cisza nawet po zwiększeniu obrotów i puszczeniu gazu silniczek pracuje cichutko, lecz gdy silnik się trochę zagrzeje do "+-" 70C po zwiększeniu obrotów i puszczeniu gazu to przy około 3, 2 tyś gdy obroty spadają to właśnie słychać metaliczny dźwięk w silniku. Czy to też będzie przyczyna zbyt dużych luzów zaworowych wydechowych?? Co o tym sądzicie ??POZDRO ALL i czekam na odp. Mati8921

Autor:  matrix0070 [ 8 maja 2011, o 12:00 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

nikt w ciemno nie napisze że na 100% to będzie to ale sprawdzić i skontrolować luzy nie zaszkodzi a pomóc może w rozwiązaniu problemu bo objawy podobne.

Autor:  mati8921 [ 8 maja 2011, o 16:00 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

ok. jak przeglądnę moto to dam znać co było przyczyną "stukotu"

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/