r1r6.pl
http://r1r6.pl/

R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach
http://r1r6.pl/warsztat-f25/1999-zimny-ciezko-pali-kuleje-obrotach-t13016-20.html
Strona 3 z 3

Autor:  kubus1616 [ 23 cze 2015, o 14:27 ]
Tytuł:  Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach

To nie wiem co mi się uroilo że jak szukalem yamahy to czytałem trochę o tym i wszędzie pisali że jak walnieta tuleja to nie pali na ciepłym i kuleje no i nie ma mocy. A moja r6 normalnie chodzi jak jest ciepła. A co do mocy to o ile z motorami nie miałem do czynienia to z samochodami miałem dość spore z mocami rzędu 300 km i masie 1tony wiem że do motoru to ma się ni jak ale jako takie pojęcie o przyspieszaniu mam pojęcie. No nic zostało mi ogarnąć kompresje. A mam pytanie nie orientuje się ktoś jaki jest gwint na świece wiem że 10 ale jaki skok itp to nie mam pojęcia. :-D

Autor:  gibons8 [ 24 cze 2015, o 21:41 ]
Tytuł:  Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach

Podjedź do fachowców. Pytasz jak silnik zapalił skoro nie ma kompresji to lepiej daj to do ludzi którzy to ogarniają. Nawet jak zmierzysz kompresję i wyjdzie, że tuleja jest walnięta lub nie to nic z tym sprzętem nie zrobisz. Nie nastawiaj się na nic. Przyczyna może być prozaiczna. A jak nie masz w okolicy mechaniorów to wsiadaj na sprzęt i dawaj do stolicy. W 1,5 h zajedziesz. Szybciej niż ja w godzinach szczytu samochodem z Mokotowa na Wolę :D

Autor:  kubus1616 [ 25 cze 2015, o 20:45 ]
Tytuł:  Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach

Erka Ogarnieta pali od strzala wyszko ze nie umiem odpalać bez ruszania gazu odpala od strzala a ja zawsze dodawałem gazu i ją zalewało. co do kompresji to nie wiem jeszcze jaka jest bo robie u tokarza koncowke do manometru. Dziekuje wszystkim za rady i Pozdrawiam xD

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/