r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach http://r1r6.pl/warsztat-f25/1999-zimny-ciezko-pali-kuleje-obrotach-t13016-10.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Krzys [ 22 cze 2015, o 16:45 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
U mnie też paliło na ciepłym na dotyk i tak samo na zimnym ciężko było zapalić. Moc też była, a ciśnienie na garach to 3x 6bar i 11bar. |
Autor: | gibons8 [ 22 cze 2015, o 18:06 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Może ci też przypuszczać uszczelka pod głowicą przy kanale wodnym. Nacieknie ci plynu przez noc i rano jest problem z rozruchem. Zmierz kompresję to będziemy dalej kombinować. |
Autor: | gibons8 [ 22 cze 2015, o 18:07 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Pokaż ogłoszenie z którego kupiłeś Moto jak możesz |
Autor: | kubus1616 [ 22 cze 2015, o 18:14 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Ogłoszenia już nie ma. Sprawdzam kompresje ale coś jest nie tak bo manometr mi mi nawet nie dygnie możliwe to że nie ma nawet 1 bara na wszystkich cylindrach i motor zapala? Płyn mi nie ucieka |
Autor: | Krzys [ 22 cze 2015, o 18:19 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Jakby kompresji nie było to by nie był w stanie zaciągnąć mieszanki a co dopiero ja spręzyc. Spróbuj innym manometrem. |
Autor: | kubus1616 [ 22 cze 2015, o 20:18 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Nie mam pojęcia co jest manometr działa normalnie tylko że mam na docisk a nie z gwintem ale dociskalem dobrze. Czy na ciepło czy na zimno czy z olejem cały czas na każdym pokazuje zero nawet nie dygnie wskazowka, a normalnie czuć że dmucha jak przyłożę rękę. Filtr powietrza był delikatnie tłusty a z odmy delikatnie dmucha powietrze nie jest niebieskie ani białe nie ma żadnego koloru . |
Autor: | gibons8 [ 22 cze 2015, o 21:29 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Wracamy do punktu wyjścia. Póki nie zmierzysz kompresji to możemy tak gdybać godzinami. Ogarnij miernik który wkręcisz w gwint świecy, albo podjedź do magików i ci za czteropak ogarną jak im bak odkręcisz. Tak jak powiedział Krzyś- nie ma takiej opcji. |
Autor: | kubus1616 [ 22 cze 2015, o 22:01 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Tylko że w mojej okolicy nie ma takich magików. Muszę sam sobie kupić przejściowke do manometru. A jeszcze czy pompka paliwowa ma po włączeniu zapłonu chodzić tylko ułamek sekundy? |
Autor: | Krzys [ 22 cze 2015, o 23:55 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
Tak, ma być cyknięcie, może być nawet trochę dłużej. Musi ona napełnić gaźniki paliwem. |
Autor: | darekR1 [ 23 cze 2015, o 10:48 ] |
Tytuł: | Re: R6 1999 r zimny ciezko pali, kuleje na obrotach |
sam powiedziałes ze nie znasz sie na motocyklach wiec przepraszam Cie ale to co dla ciebie wydaje sie ze " ciagnie jak szalona" dla wiekszosci pewnie bedzie jedzie jak 125 ;p jak tuleja jest walnieta wcale nie pali tak ciezko, a na cieplym wrecz od strzała. mowisz ze kopci delikatnie, zurzycia oleju nie zauwazysz bo masz go przeciez tydzien. ten model znalezc jeszcze w dobrym stanie to graniczy z cudem |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |