r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Ciężko odpala na ciepłym silniku
http://r1r6.pl/warsztat-f25/odpala-ciep-silniku-t12841-10.html
Strona 2 z 3

Autor:  element102interia [ 17 maja 2015, o 16:53 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

wykonałem pomiar sprężania i na każdym cylindrze wyszło 12 nadal trochę powyżej a yamaha nadal ciężko odpala

Autor:  Krzys [ 17 maja 2015, o 17:08 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

Czyli widocznie ten kto robił ci moto nie zrobił tego jak trzeba. Oddaj komuś kumatemu i będzie bajka. :D

Autor:  doktorek1 [ 17 maja 2015, o 18:47 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

Skoro spręzanie masz ok,to zostały zle zsynchronizowane gazniki.

Autor:  element102interia [ 17 maja 2015, o 20:01 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

no właśnie gaźniki były przełożone z dobrego motocykla do mojego i nic i tylko w moich gaźnikach jak wyjąłem były okopcone trochę na czarno przepustnice

Autor:  pies [ 18 maja 2015, o 06:50 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

jesli cisnienia sa ok. to powodem moze byc lewe powietrze po podgrzaniu glowicy przedostajace sie pomiedzy gaznikami , a kolektorem . To czesty przypadek trudnosci w rozruchu na goracym silniku.

Autor:  pies [ 18 maja 2015, o 07:10 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

dla doprecyzowania. jezeli gdzies bylo uprawiane grzebalnictwo , a w tym przypadku wymienione zostaly gazniki , podejrzewam ze z calym kolektorem ssacym ? winy trzeba poszukac w uszczelnieniu pomiedzy kolektorem a glowica, od tego radzilbym zaczac . Rzecz jasna dobrze byloby zmierzyc podcisnienia bo dobrze wiem na czym powinna polegac synchronizacja , a na czym rzeczywiscie polega - na oko i ucho ustawiaja najczesciej gazniki zamiast na wakumetry. Oczywiscie powodow moze byc jeszcze kilka dlatego najlepiej isc tropem co bylo naprawiane po czym sprzet zaczal chodzic gorzej ? peknieta tuleja, lub glowica powodowalby przedostawanie plynu chlodniczego do oleju co nawet dla lajka byloby zauwazalne po wygladzie oleju , wiec to raczej wykluczam, bo za proste do zweryfikowania.

Autor:  element102interia [ 18 maja 2015, o 21:15 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

uszczelnienie miedzy kolektorem ssącym a głowicą masz na myśli krucce ssące?
synchro było robione wakumetrem. dzisiaj zauważyłem ze jak naładowałem akumulator i przy 94stopniach zgasiłem i chciałem odpalić odpaliła bez dotykania gazu a jak jak zgasiłem i ponownie chciałem odpalić ale dodałem gazu to już nie odpaliła . też wziąłem pod uwagę winę rozrusznika ze pobiera dużo prądu i nie starcza na iskrę. wymieniony był tylko gaźnik bez krucców ssących

Autor:  Mad666 [ 19 maja 2015, o 00:38 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

Weś coś napisz w powitalni

Autor:  pies [ 19 maja 2015, o 20:11 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

pomysl- co sie dzieje kiedy dodajesz gazu ? odp. spada podcisnienie co moze powodowac ze podawana mieszanka jest zbyt uboga zeby silnik zaskoczyl , Ja zawsze stosuje zasad nie dodawania gazu kiedy kreci rozrusznik i tobie radze te zasade takze wprowadzic . Dodawanie gazu podczas krecenia rozrusznikiem jest błedem.

Autor:  element102interia [ 19 maja 2015, o 21:33 ]
Tytuł:  Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku

dzieki za rade będę stosował tą zasadę odpalanie bez gazu. ale też wymienię kruce ssące

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/