r1r6.pl
http://r1r6.pl/

R6 RJ11 Problem z obrotami
http://r1r6.pl/warsztat-f25/rj11-t12749-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  r6blackreaven [ 5 maja 2015, o 14:36 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ11 Problem z obrotami

nie pojechałem na ten serwis ale wróciłem do swojego mechanika który wymieniał mi rozrząd. Nie pisałem wcześniej o takim lekkim klekotaniu po odpaleniu na gorącym silniku, dzisiaj jeszcze z tym pojechałem i okazało si że to napinacz łańcucha. Ponoć jeśli bede miał ciulową pompe to jak wymienie napinacz może być problem. Teraz nie wiem co robić, ma mi go tak przerobić żeby już był na stałe bo już robił takie rzeczy, pytanie co robić, nie chcialbym kombinowac tylko założyć nowy. w sobote mam oddać moto

Autor:  doktorek1 [ 8 maja 2015, o 07:07 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ11 Problem z obrotami

Wiele motocykli lata z przerobionymi napinaczami i nic się nie dzieje,choć mysląc logicznie to co jakiś czas powinno się sprawdzić naciąg łańcucha bo może się wyciągnąć i powtórka z rozrywki. Orginalny napinacz sam kontroluje napięcie łańcucha i ewentualnie się napina . Mechanik powinien sprawdzi ciśnienie oleju a nie pierdolić że jak będziesz miał ciulową pompę. kurna takie gdybanie niech pomierzy i wtedy wszystko będzie jasne.

Autor:  Brylant86 [ 8 maja 2015, o 07:28 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ11 Problem z obrotami

te napinacze są same z siebie ch..a warte. Na terkotanie ma wpływ olej i filtr oleju- najlepiej zakładać oryginał Yamahy. Pamiętaj że to rozrząd i cokolwiek się tam stanie to jest nieciekawie. Koszt nowego napinacza coś kolo 750 zł

Autor:  r6blackreaven [ 9 maja 2015, o 09:47 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ11 Problem z obrotami

już zamówiłem nowy. Gościu wątpił w przebieg, z ciekawosci sprawdzalem po vinie. Wersja ze stanów to coś w historii zostalo. W 2011 bylo 13k z hakiem no i stala troche pod zastawem , kredyt. Teraz ma 30k , mysłal ze drugie tyle pewnie. Jestem pedantem i musi wszystko grać, nawet gdyby pompa odrazu kupie nowa także to nie tani sprzet i wolę dbać, choć już myśle o rn12 albo rn19 oczywiscie do tego cały wydech toca:d na drugi rok pewnie sprzedam r6 więc jakby ktoś planował:p a co do tych obrotów może to być od napinacza ? Olej leje od poczatku tak jak właściciel amsoil 10w40 full syntetyk. Terkotanie jest chwilowe i jak odpalam na gorącym , wszystko po wymianie łańcucha bo slychać go jak jakąs turbine :d nie daje rady pewnie napinacz bo stary 1cm dłuzszy był

Autor:  Brylant86 [ 9 maja 2015, o 15:23 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ11 Problem z obrotami

te napinacze się poprostu lubieją psuć. Prędzej by on terkotał na starym łańcuchu niż nowym, gdyby to miało związek z jego wymianą.

Autor:  r6blackreaven [ 4 cze 2015, o 10:46 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ11 Problem z obrotami

napinacz wymieniony, przestało terkotać :D napinacz był wyjebany i to konkretnie. problemu z obrotami brak nawet nie wiem jak to się stało że sę to naprawiło :D Pytanko do was bo jest problem i nie problem :D PC3 do tego ecu ze stanów . Jak ciagne do końca na 5 biegu to mam na budziku 270km/h, wrzucam na 6 to takiego muła łapie . Zębatki standard wiec nie wiem o co chodzi

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/