r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
problem elektryczny r6 http://r1r6.pl/warsztat-f25/problem-elektryczny-t15419.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | HubertLWO [ 20 lip 2017, o 20:24 ] |
Tytuł: | problem elektryczny r6 |
Witam koledzy i koleżanki, mam problem z moja yamaha r6 z 2004r, mi już brak pomysłów. ![]() Dzisiaj pojechałem na swojej pięknej do pracy(45km) i postawiłem ja pod pracą. Po około godzinie motocykl nie chciał odpalić, myślałem że to akumulator. Poprosiłem kolegę aby pomógł mi odpalić na pych ale też nic. Robiłem kilka podejść w ciągu pracy i dalej nie gadał. Po wyjściu z pracy postanowiłem spróbować ostatni raz i zagadał. Po przejechaniu około 15km motocykl zaczął dławić się gasł i zapalał. Moje podejrzenia padły na akumulator wiec po powrocie do domu zmierzyłem napięcie i wyszło ze na wyłączonym silniku aku ma 12,4 a na ładowaniu z silnika 13,8. Czy jestescie w stanie posunąć mi jakis pomysł?? W momencie jak moto nie chiało odpalić to słychać było stuk charakterystyczny do tego jaki daje rozrusznik jak jest rozładowany aku. Z góry dzieki LWG |
Autor: | Mad666 [ 21 lip 2017, o 13:54 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
na początek: - przyciski na manetce - regulator napięcia - przykręcenie aku do kabli - stan alternatora |
Autor: | masterowns [ 21 lip 2017, o 13:56 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
HubertLWO napisał(a): Witam koledzy i koleżanki, mam problem z moja yamaha r6 z 2004r, mi już brak pomysłów. ![]() Dzisiaj pojechałem na swojej pięknej do pracy(45km) i postawiłem ja pod pracą. Po około godzinie motocykl nie chciał odpalić, myślałem że to akumulator. Poprosiłem kolegę aby pomógł mi odpalić na pych ale też nic. Robiłem kilka podejść w ciągu pracy i dalej nie gadał. Po wyjściu z pracy postanowiłem spróbować ostatni raz i zagadał. Po przejechaniu około 15km motocykl zaczął dławić się gasł i zapalał. Moje podejrzenia padły na akumulator wiec po powrocie do domu zmierzyłem napięcie i wyszło ze na wyłączonym silniku aku ma 12,4 a na ładowaniu z silnika 13,8. Czy jestescie w stanie posunąć mi jakis pomysł?? W momencie jak moto nie chiało odpalić to słychać było stuk charakterystyczny do tego jaki daje rozrusznik jak jest rozładowany aku. Z góry dzieki LWG Cięzki temat, bo duzo rzeczy może być... Spradź klemy, oraz mase, wszystkie kostki w okolicy aku czy są dobrze podpięte, jeśli podczas drogi zaczął się dławić i zgasł sam z siebie, to znaczy, że na pewno coś z elektryką, oraz "klikanie" przekaźnika rozrusznika, lecz mówisz, że aku było naładowane, coś gdzieś kable musza nie hulać, sprawdź regulator, oraz przycisk zapłonu przy manetce, ciężkie i monotonne sprawdzanie niestety ![]() |
Autor: | nfs [ 21 lip 2017, o 20:29 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
12.4 to stan zly.Ma prawo nie zapalac.Akumulator masz na pewno rozladowany.Dobry naladowany to ok 14. |
Autor: | nfs [ 21 lip 2017, o 20:37 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
Podany pomiar sugeruje ze masz akumulator do wymiany a ladowanie jest ok.Problem z zapaleniem tez jest typowy przy tym napieciu na aku. |
Autor: | masterowns [ 21 lip 2017, o 21:22 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
Naładowany aku nfs ma 14V? Pierwsze slysze ![]() |
Autor: | nfs [ 22 lip 2017, o 13:19 ] | ||
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 | ||
Okolo.
|
Autor: | masterowns [ 22 lip 2017, o 19:38 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
nfs napisał(a): Okolo. No z takim wynikiem to musi byc full naładowane, nigdzie nie podłączane nawet na moment, niezły wynik ![]() |
Autor: | nfs [ 22 lip 2017, o 20:10 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
To jest akumulator ze skutera na chwile podlaczony.Calkiem fajna ladowarka.Najpierw dobija do chyba 14.2 i zaczyna swiecic Full.Ja na niej sprawdzam bo jest w miare czytelne jaki jest stan aku.Widac jakie ma napiecie i jak dlugo dochodzi do naladowania na full.W kaufland maja je w ciaglej sprzedazy. |
Autor: | HubertLWO [ 25 lip 2017, o 21:10 ] |
Tytuł: | Re: problem elektryczny r6 |
aku wymienię w najbliższym czasie. A usterka znikła przejechałem około 500 km i nic sie nie dzieje. Przyczyna problemu nie wiem czy nie było to że myłem moto na myjni i woda była wszędzie. Akumulator był w wodzie a klemy cale mokre, dodatkowo jeden z przewodów idący do silnika był bez części osłony przewodu. Bardzo dziękuje za wszystkie wskazówki ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |