r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Słaby akumlator , problem z alarmem Datatool 3
http://r1r6.pl/warsztat-f25/aby-akumlator-problem-alarmem-datatool-t15346.html
Strona 1 z 1

Autor:  PabloR6 [ 19 cze 2017, o 19:37 ]
Tytuł:  Słaby akumlator , problem z alarmem Datatool 3

Czesc,
Miał ktoś podobny problem jak ja ?
Mam zamontowany alarm datatool 3 i czesto jest tak ze nie moge odblokować alarmu, musze klikac z bardzo bliska i trzymac na pilocie bardzo dlugo przycisk odblokowania, czasem to nei pomaga.

Wymienilem baterie w pilocie i nic n ie pomoglo, w alarmie nie wiem ale nie da sie chyba wymienic bateri bo jest zalutowana na stale ?

Natomiast nie wiem czy nie mam juz zbyt slabego akumlatora bo po zimie slabo krecil i musialem ladowac, czasami tez zmienia mi sie sam z siebie licznik na MILE...
Ładowanie na postoju i wolnych obrotach zgodne z serwisowk 14,1V-14,9V

Motocykl to r6 2004 ,

Pomożcie mi jakos rozwiązac tą sytuacje i ewntualnie przy zakupie nowego akumlatora.

CZy przy zakupie akumlatora musza być wszytskie parametry takie same ? chodzi mi o prąd rozruchowy bo mam 12V 8Ah i prad rozruchowy 120A .
Mogę kupic akumlator z większym prądem rozruchowym ?

Autor:  Brylant86 [ 20 cze 2017, o 08:40 ]
Tytuł:  Re: Słaby akumlator , problem z alarmem Datatool 3

możesz, ale bez przesady. Kup akumulator o zbliżonych parametrach, a najlepiej najpierw sprawdź podmieniając aku na inne jakieś od kumpla np. Ewentualnie sprawdź miernikiem jakie masz napięcie na aku przed odpaleniem np. po nocy lub kilku dniach. Obserwuj też jak zmienia sie napięcie podczas odpalania (do ilu spada)

Autor:  MarioMotoVlog [ 20 cze 2017, o 16:44 ]
Tytuł:  Re: Słaby akumlator , problem z alarmem Datatool 3

PabloR6 napisał(a):
Czesc,
Miał ktoś podobny problem jak ja ?
Mam zamontowany alarm datatool 3 i czesto jest tak ze nie moge odblokować alarmu, musze klikac z bardzo bliska i trzymac na pilocie bardzo dlugo przycisk odblokowania, czasem to nei pomaga.

Wymienilem baterie w pilocie i nic n ie pomoglo, w alarmie nie wiem ale nie da sie chyba wymienic bateri bo jest zalutowana na stale ?

Natomiast nie wiem czy nie mam juz zbyt slabego akumlatora bo po zimie slabo krecil i musialem ladowac, czasami tez zmienia mi sie sam z siebie licznik na MILE...
Ładowanie na postoju i wolnych obrotach zgodne z serwisowk 14,1V-14,9V

Motocykl to r6 2004 ,

Pomożcie mi jakos rozwiązac tą sytuacje i ewntualnie przy zakupie nowego akumlatora.

CZy przy zakupie akumlatora musza być wszytskie parametry takie same ? chodzi mi o prąd rozruchowy bo mam 12V 8Ah i prad rozruchowy 120A .
Mogę kupic akumlator z większym prądem rozruchowym ?


Alaram datatool mozna rozbroic bez pilota za pomoca pinu. Czyli kombinacja przekrecania stacyjki i liczenia pikniec alalrmu. Kod pin ustala sie samemu o ile juz tego ktos kiedys nie zrobil i nie przekazal Tobie pinu.
Sciagnij instrukcje bedziesz wiedzial o co kaman. Mam tez alarm i Pin do niego.

Autor:  PabloR6 [ 20 cze 2017, o 19:58 ]
Tytuł:  Re: Słaby akumlator , problem z alarmem Datatool 3

Brylant86 napisał(a):
możesz, ale bez przesady. Kup akumulator o zbliżonych parametrach, a najlepiej najpierw sprawdź podmieniając aku na inne jakieś od kumpla np. Ewentualnie sprawdź miernikiem jakie masz napięcie na aku przed odpaleniem np. po nocy lub kilku dniach. Obserwuj też jak zmienia sie napięcie podczas odpalania (do ilu spada)


Pomierzylem napięcie na Aku przed odpaleniem. Wyszło 12.7V
Przy odpalaniu motocykla spadło do 8.8V po czym moto na wolnych obrotach ładował aku na poziomie 13.8-14.0V
Także aku do wymiany.
Alarm miałem bez odcięcia zapłonu , tylko kierunki awaryjne mrugaly jak się nie odblokowanie. Związku z czym wywaliłem sama płytkę PCB od alarmu a reszta instalacji jest w moto. Motocykl odpala i jeździ normalnie. Rozwiązanie tymczasowe póki mechanik nie będzie miał czasu wywalić te dziadostwo.

Jaki akumulator kupić ?
Oryginalny to 12V 8Ah 120A prąd rozruchowy.

Czy mogę kupić z większym prądem rozruchowym ? Np 135A ?

Autor:  nfs [ 20 cze 2017, o 21:57 ]
Tytuł:  Re: Słaby akumlator , problem z alarmem Datatool 3

Ja kupilem dzis banner zelowy do r1.Ale to jest to samo co r6 150zl
W sklepie wybitnie akumulatorowym brat od kolegi twierdzi ze ta marka zawsze ma najlepszy stosunek jakosc cena.Chcialem quand ale odradzili a ja mialem w r6 dwa lata i zero problemow.Najgorsze u mnie to mline i podobne nazwowo bo to chyba chinczyki z intercarsu.
Musisz miec zelowy bo lezy w moto na boku.Wymiary wiadomo zblizobe aby sie zmiescil.Plus wazne czy jest z lewej czy prawej.Wiekszy prad rozruchowy to lepiej bo jest wiekszy szczal przy zapalaniu i motocykl ladniej zapala.
Moim zdaniem jest to zbyteczne do 2006 r bo te silniki pala bardzo latwo nawet na zwlokach.Dopiero ta nowsza r1 musi miec mocny dobry akumulator.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/