r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Problem z dwójką r6 2004 rok http://r1r6.pl/warsztat-f25/problem-dwojk-2004-rok-t15345.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | masterowns [ 19 cze 2017, o 10:16 ] |
Tytuł: | Re: Problem z dwójką r6 2004 rok |
Dudek2oo napisał(a): Witam. Problem napewno wałkowany wiele razy. Zamierzam kupić r6 2004 rok model po lifcie i sprzedawca mówi, że na zimnym silniku dwójka nie chce wchodzić. Ciężko wchodzi. Jak się silnik rozgrzeje to jest lepiej. W tym modelu żeby zrobić skrzynie to trzeba cały silnik rozebrać czy tylko skrzynie? Porzebuje szybką pomoc. Manual niby podaje że nie trzeba, ale chcę mieć 100% pewności jakie mogą być koszty niż potem obudzić się z kosztami. Załączam zdjęcia silnika. Pozdrawiam nieźle musiał nawalać na kole, lub jakoś dziwnie rozwalić pancerniaka, że w rj05 dwójka nie chce wbijać. ![]() |
Autor: | dany_47 [ 19 cze 2017, o 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Problem z dwójką r6 2004 rok |
omiń ten sprzęt szerokim łukiem. skoro otwierasz silnik to pasowało by robić kapitalne odświeżenie. znajdx motocykl ze sprawną skrzynią i nie katowany. ten napewno dostał w pizde ogromnie skoro dwójka zakatowana. |
Autor: | Dudek2oo [ 19 cze 2017, o 15:41 ] |
Tytuł: | Re: Problem z dwójką r6 2004 rok |
Jest na olx w Wielkopolsce biala troche ktoś zaczął na stunt przerabiać ale zaniechał. Przód z ducati monster. Wygląda nie najgorzej tylko ten silnik. Cena 6600 bez owiewek. Chyba zrezygnuje z tej sztuki. Szukam czegoś na tor po pieniądzach... |
Autor: | tylkogolf.pl [ 20 cze 2017, o 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Problem z dwójką r6 2004 rok |
Jak chcesz moto na tor to i tak bedziesz musial pare razy w sezonie silnik otworzyc - moze nie od razu ale warto wiedziec co jest w srodku. Sprawdz czy to na pewno tylko dwójka ? Nowy bieg to okolo 450 zl, do tego collar 130 zl. Nowy olej, filtr, uszczelka elastyczna, moze jakies od pokryw bocznych. Klej do gwintow poniewaz pare srub trzeba bedzie na klej. Klucze dynamometryczne. Idealnie kilka razy przestudiuj serwisowke. Ja 5 razy rozbeiralem silnik i robilem wszystko w tym silniku na nowe. Dopiero za ostatnim razem dobrze zlapalem silniek do ramy. Niezla lamiglowka z kolejnoscia dokrecania srub. Chcesz sie pobawic ? I tak kazdy musi kiedys swoj silnik rozebrac PS przy rozbiorce skrzyni i wymianie biegu 2-giego trzeba bedzie wymienic ringi zaciskowe na nowe, pare groszy ale warto i trzeba. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |