r1r6.pl
http://r1r6.pl/

niższy vmax niż rok temu
http://r1r6.pl/warsztat-f25/szy-vmax-rok-temu-t15306.html
Strona 1 z 1

Autor:  yamalubisz [ 3 cze 2017, o 18:25 ]
Tytuł:  niższy vmax niż rok temu

Witam, jak myslicie co może być przyczyną ze teraz jest max 270 km/h, a w tamtym sezonie bylo 280, tak samo pamiętam że na 6 przy 10.000rpm było 200, a teraz 185 ?? w zime wymieniałem napęd, zębatki takie same oryginał, i nowa opona bt003 rs

Autor:  MarioMotoVlog [ 3 cze 2017, o 19:35 ]
Tytuł:  Re: niższy vmax niż rok temu

yamalubisz napisał(a):
Witam, jak myslicie co może być przyczyną ze teraz jest max 270 km/h, a w tamtym sezonie bylo 280, tak samo pamiętam że na 6 przy 10.000rpm było 200, a teraz 185 ?? w zime wymieniałem napęd, zębatki takie same oryginał, i nowa opona bt003 rs

Moze przytyles, moze paliwa miales mniej, moze klocki trzymaja.To minimalne rzeczy

Autor:  nfs [ 3 cze 2017, o 20:35 ]
Tytuł:  Re: niższy vmax niż rok temu

Opona sportowa ma wieksze opory bo jedzie duza powierzchnia.Turystyczno jakas tam jedzie srodkiem dla zmniejszenia oporow i spalania.

Autor:  Rafcik89 [ 4 cze 2017, o 12:22 ]
Tytuł:  Re: niższy vmax niż rok temu

Mogłeś mieć niższe ciśnienie w oponach, mógł być również lekki wiatr. Także może być kwestia świec zapłonowych.

Autor:  yamalubisz [ 4 cze 2017, o 21:38 ]
Tytuł:  Re: niższy vmax niż rok temu

nie przytyłem, na rezerwie, z wiatrem :P właśnie torówka jedzie na mniejszym obszarze opony, czyli ma mniejszy opór a świece faktycznie nie były zmieniane, trzeba to zrobic :idea:

Autor:  nfs [ 5 cze 2017, o 21:49 ]
Tytuł:  Re: niższy vmax niż rok temu

Jedzie na mniejszym obszarze opony aby miec wieksza przyczepnosc?

Autor:  yamalubisz [ 6 cze 2017, o 18:07 ]
Tytuł:  Re: niższy vmax niż rok temu

no jeśli mówimy tu o jezdzie na wprost, bo chodzi o vmax to.. a wrzuce obrazek lepiej. :mrgreen:

Załączniki:
opony.jpg
opony.jpg [ 17.29 KiB | Przeglądane 1992 razy ]

Autor:  Mad666 [ 27 cze 2017, o 22:18 ]
Tytuł:  Re: niższy vmax niż rok temu

największe znaczenie może być ciśnienie i temaratura powietrza bo zimne powietrze daje nawet kilka koni w niektórych motocyklach

w oponach ciśnienie tez ma znaczenie bo jak doomujesz dużo powietrza to będą zdecydowanie łatwiejsze opory ale pamiętaj że opona nabiera ciśnienia rzy bardzo dużej prędkości i żeby nie wywaliło jej przy max

dalej paliwo

dalej świece

dalej olej !

dalej: smarowanie łańcucha i sam łańcuch też

ostatnie: kompresja

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/