r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
niższy vmax niż rok temu http://r1r6.pl/warsztat-f25/szy-vmax-rok-temu-t15306.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | yamalubisz [ 3 cze 2017, o 18:25 ] |
Tytuł: | niższy vmax niż rok temu |
Witam, jak myslicie co może być przyczyną ze teraz jest max 270 km/h, a w tamtym sezonie bylo 280, tak samo pamiętam że na 6 przy 10.000rpm było 200, a teraz 185 ?? w zime wymieniałem napęd, zębatki takie same oryginał, i nowa opona bt003 rs |
Autor: | MarioMotoVlog [ 3 cze 2017, o 19:35 ] |
Tytuł: | Re: niższy vmax niż rok temu |
yamalubisz napisał(a): Witam, jak myslicie co może być przyczyną ze teraz jest max 270 km/h, a w tamtym sezonie bylo 280, tak samo pamiętam że na 6 przy 10.000rpm było 200, a teraz 185 ?? w zime wymieniałem napęd, zębatki takie same oryginał, i nowa opona bt003 rs Moze przytyles, moze paliwa miales mniej, moze klocki trzymaja.To minimalne rzeczy |
Autor: | nfs [ 3 cze 2017, o 20:35 ] |
Tytuł: | Re: niższy vmax niż rok temu |
Opona sportowa ma wieksze opory bo jedzie duza powierzchnia.Turystyczno jakas tam jedzie srodkiem dla zmniejszenia oporow i spalania. |
Autor: | Rafcik89 [ 4 cze 2017, o 12:22 ] |
Tytuł: | Re: niższy vmax niż rok temu |
Mogłeś mieć niższe ciśnienie w oponach, mógł być również lekki wiatr. Także może być kwestia świec zapłonowych. |
Autor: | yamalubisz [ 4 cze 2017, o 21:38 ] |
Tytuł: | Re: niższy vmax niż rok temu |
nie przytyłem, na rezerwie, z wiatrem właśnie torówka jedzie na mniejszym obszarze opony, czyli ma mniejszy opór a świece faktycznie nie były zmieniane, trzeba to zrobic |
Autor: | nfs [ 5 cze 2017, o 21:49 ] |
Tytuł: | Re: niższy vmax niż rok temu |
Jedzie na mniejszym obszarze opony aby miec wieksza przyczepnosc? |
Autor: | Mad666 [ 27 cze 2017, o 22:18 ] |
Tytuł: | Re: niższy vmax niż rok temu |
największe znaczenie może być ciśnienie i temaratura powietrza bo zimne powietrze daje nawet kilka koni w niektórych motocyklach w oponach ciśnienie tez ma znaczenie bo jak doomujesz dużo powietrza to będą zdecydowanie łatwiejsze opory ale pamiętaj że opona nabiera ciśnienia rzy bardzo dużej prędkości i żeby nie wywaliło jej przy max dalej paliwo dalej świece dalej olej ! dalej: smarowanie łańcucha i sam łańcuch też ostatnie: kompresja |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |