r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Analiza po odczycie z menu diagnostycznego R6 03-05
http://r1r6.pl/warsztat-f25/analiza-odczycie-menu-diagnostycznego-t15034.html
Strona 1 z 1

Autor:  arek95 [ 12 mar 2017, o 17:06 ]
Tytuł:  Analiza po odczycie z menu diagnostycznego R6 03-05

Cześć, odczytałem dziś kody w menu diagnostycznym i porównuję je do wątku:
post104235.html?hilit=b%C5%82%C4%99d%C3%B3w#p104235

D:01 - przepustnica całkiem zamknięta, pokazuje 16
gdy odkręcam manetkę do końca wynik to tylko 95, a nie 97-106 jak powinno być wg manuala

Co mam z tym zrobić? Czy przyczyną mogą być rozciągnięte linki od manetki, bądź kłania się regulacja przepustnic?

D:61 - pokazuje błędy 15, 22, 30, 34, 35, 36.

Kod "15" jest opisany w manualu jako czujnik położenia przepustnicy (zwarcie, lub luz) - może mieć to coś wspólnego z D:01?

Kod "22" dotyczy czujnika temp. powietrza - nie wiem co tam może być nie tak ale czy uszkodzenie tego czujnika i zły pomiar może wpływać na złe podawanie mieszanki do cylindrów?

Kod "30" dotyczy czujnika przechyłu i mówi o wadliwym odczycie - jest to istotne?

Kod "34" dotyczy przewodu cewki zapłonowej nr 2.

Kody "35" i "36" dotyczą j/w kolejnych cewek.
Rzeczywiście silnik nie do końca równo pracuje, świece są nowe. To pewnie będzie to? Czy te błędy w 100% potwierdzają wady fajko-cewek czy może problem leżeć po stronie świec, kabli itp?

Co o tym myślicie? W tryb diagnostyczny wszedłem z ciekawości, motocykl generalnie jeździ elegancko.

Autor:  skolmal14 [ 12 mar 2017, o 18:49 ]
Tytuł:  Re: Analiza po odczycie z menu diagnostycznego R6 03-05

D61 pokazuje błędy które były kiedyś w motorku i ktoś po prostu ich nie wykasował po ich naprawie - ja tak miałem . Skasowałem je ,a później trochę pośmigałem i jak sprawdziłem ponownie to nie powróciły.

Autor:  arek95 [ 14 mar 2017, o 18:46 ]
Tytuł:  Re: Analiza po odczycie z menu diagnostycznego R6 03-05

Ahh no właśnie kapnąłem się, że to historia. Skasuję jutro i zobaczę.

Autor:  arek95 [ 20 mar 2017, o 16:32 ]
Tytuł:  Re: Analiza po odczycie z menu diagnostycznego R6 03-05

Rzeczywiście po skasowaniu błędów i przejażdżce, komputer jest czysty.

Pozostaje tylko kwestia tego stopnia otwierania przepustnic.
Przypomnę, że w D:01 wartość na max zamkniętej manetce to 16, a na max otwartej 95. Z serwisówki wynika, że na max otwarcie ma być minimum 97 chyba, do nawet 100, gdzie indziej jest podane 106...
Kręcąc manetką słyszę, jak przepustnice "stukają" przy otwarciu, więc chyba otwierają się na maksa fizycznie. Warto się tym przejmować? Może chodzi o coś innego? Coś innego sprawdzić?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/