r1r6.pl
http://r1r6.pl/

R6 03-05
http://r1r6.pl/warsztat-f25/topic-t14388.html
Strona 1 z 2

Autor:  sicario [ 24 cze 2016, o 00:08 ]
Tytuł:  R6 03-05

Witam,

Przymierzam sie do wymiany świec w maszynie i jak dziś patrzyłem od boku dojście jest słabe, a od góry jest trochę rozbierania, jak wy to robiliście, tylko od góry zdejmując bak itd?

Autor:  dany_47 [ 24 cze 2016, o 07:05 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

Zdejmowalem bak i filtr. Do tego miałem przegub i przedluzke do klucza taka 10-15cm. Oczywiście załatw sobie Klucz dynamometryczny bo moment dokręcania świec jest wazny. O ile pamiętam to 12Nm.

Generalnie rzecz biorąc dostęp jest kiepski a najgorzej do skrajnych świec. Trochę się trzeba pomeczyc.

Autor:  sicario [ 24 cze 2016, o 14:03 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

A jak wyciąga sie te fajki ze świec? Normalnie energicznym ruchem, czy trzeba jakoś przekręcić?

Autor:  dany_47 [ 24 cze 2016, o 14:26 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

Energicznie do góry. One się tak jakby zatrzaskuja na świecy.
Tylko nie zakładaj i zdejmuj milion razy bo może się wyrobić.
No i nie pomyl kolejności kabli potem, wymieniaj jedna za drugą. Nie wszystkie na raz bo pomylisz kable :)

Autor:  sicario [ 24 cze 2016, o 15:29 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

Poznacze sobie kolejno i juz. Najbardziej kminie jak zrobic, zeby z baku duzo nie polecialo, jak wyciagne te swa wezyki... W sumie specjalnie wyjezdzilem do takiej głębokiej rezerwy, ale jeszcze jest... Może uda sie weżykiem zassać...

Autor:  Brylant86 [ 24 cze 2016, o 20:01 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

Paliwa poleci tylko trochę. Możesz mieć nawet cały bak

Autor:  dany_47 [ 25 cze 2016, o 08:32 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

dokładnie, tam jest zaworek zwrotny. nic Ci się nie wyleje.

Autor:  sicario [ 2 lip 2016, o 09:00 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

Kurde, a ja 10l ściągałem do baniek... Dopiero dziś sie za to zabieram i jestem w trakcie. ;)

Autor:  sicario [ 2 lip 2016, o 09:24 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

Jeszcze jedno pytaniw, podpowie mi ktoś jak wejść w tryb diag w tej maszynie? Robie tak, jak jest napisane w poradniku, wypiąłem kostke z pompy, przytrzymuje select i reset na stacyjce w pozycji off, a załączonym przycisku na prawej manetce na off i przekręcam stacyjke i po chwili wyskakuje mi Er_4 i naciskając select, normalnie przerzuca mi przebieg, dzienny itd... Może kostke od pompy trzeba zmostkować?

Autor:  dany_47 [ 2 lip 2016, o 11:02 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05

ER-4 to błąd komunikacji.
Nie masz PowerCommandera zadnego lub coś? Sprawdź połączenie do ECU i kostke zegarów.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/