r1r6.pl
http://r1r6.pl/

mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka
http://r1r6.pl/warsztat-f25/mrugajaca-wartosc-temp-czerwona-kontrolka-t13386.html
Strona 1 z 2

Autor:  prz [ 5 paź 2015, o 22:35 ]
Tytuł:  mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

Hey!
Jestem nowym i szczesliwym posiadaczem r6. Właśnie ją kupiłem i przejechałem kilkaset km w trasie następnego dnia zrobilem małą rundę po mieście, utknąłem w korku na 10 minut, 1-2 bieg, przyciskanie się między autami i nagle gdy stałem na światłach moja radość ustała gdy zobaczyłem zapaloną czerwona kontrolka temperatury temp.i olej na wyświetlaczu pokazywała się wartość 117 stopni oraz mrugała. Szybko ruszyłem i przed garażem dokładnie taka sama sytuacja, co myślicie czy oznacza to, że padł mi wiatrak czy może mam mało płynu ale chyba wiatrak powinien się i tak wlączyć.
Poradzcie czy moge cos jeszcze zrobić i czy muszę oddać moto do serwisu dodam także ze w moto mam zainstalowane xenony /przeróbki i ktos poradził mi że być może przetwornica styka się z ramą i dlatego wiatrak głupieje będę wdzięczny za wszelkie odp

Autor:  dany_47 [ 5 paź 2015, o 23:37 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

Jeśli moto się przegrzewa krytycznie to zamiast temperatury wyświetli się "Hi". Wtedy jesteś w dupie czarnej. Instrukcja mówi o natychmiastowym zgaszeniu motocykla w tej sytuacji. Wentylatory powinny włączyć się przy temperaturze 100 lub 105 stopni. A wyłączają się przy 95. Już nie pamiętam dokładnie bo dawno mi się nie przegrzewal motocykl.
Jeśli się wentylatory nie włączają to sprawdź bezpieczniki w pierwszej kolejności.

Autor:  Mad666 [ 6 paź 2015, o 00:20 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

Lepiej oddać moto od gościa od którego kupiłeś.
Po koleji do sprawdzenia: stan wody, dalej wiatraki, termostat.
Skoro to wyszło po kupnie zaraz to jest raczej kupiony grat. Ciekawe który to rocznik.

Autor:  prz [ 6 paź 2015, o 17:18 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

Dzieki za odp.
Moto jest z 2002 i nie zakladam ze grat, chociaz to zawsze pewna loteria. Jest zadbany, silnik pracuje rowno i dobrze. Rowno idzie, wyregulowany, wszystko ok.. Przejechalem nim 500 km w trasie 160-250 na A2 i wszystko bylo ok. Ndst dzien miasto i sie zagrzal. Dodam ze troche stal bo poprzednik malo nim jezdzil w sezonie.
Sprawdze te bezpieczniki - gdzie one sa? Doleje plynu tzn. woda i plyn po polowie? Nastepnie pojezdze i zobacze jak bedzie.
Ta opcja z przetwornicami raczej odpada?

Autor:  Brylant86 [ 6 paź 2015, o 19:13 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

sprawdź płyn chłodniczy, dolej najlepiej jakiegoś o wysokiej temp wrzenia np. PRESTONE, rozgrzej moto do ok 100 stopni - powinny się włączyć wiatraki przy tej temp. Jeśli nie do sprawdzenia same wiatraki, bezpiecznik czujnik temp i przewody i tyle na pierwsze, często pada czujnik temp, a może masz tylko mało płynu chłodniczego, bądź jest on wątpliwej jakości. Najlepiej zmień na nowy i sprawdz wiatraki czy działają to podstawa.

Autor:  Mad666 [ 6 paź 2015, o 21:10 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

przy tych temperaturach nie powinien płyn miec żadnego znaczenia.
W chłodnicy ma być wody po korek.

Autor:  prz [ 6 paź 2015, o 22:43 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

Dzięki. Zacznę po kolei co radzicie.

Autor:  Brylant86 [ 7 paź 2015, o 08:39 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

Mi w rj09 i rj15 temperatura w korkach przy upałach nigdy nie przekroczyła 110 stopni.U Ciebie obstawiam wiatraki- pewnie się nie włączają i tyle ale sprawdz wszystko od a do z

Autor:  Mad666 [ 7 paź 2015, o 10:16 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

rocznik 2002: końcówka produkcji modeli z silnikami na których była zqqaprojektowana wada: pękały tuleje cylindrów, poczytaj o tym na forum bo jeśli to jest to to masz silnik do wymiany.

Autor:  Brylant86 [ 7 paź 2015, o 15:09 ]
Tytuł:  Re: mrugajaca wartosc temp i czerwona kontrolka

Mad666 napisał(a):
rocznik 2002: końcówka produkcji modeli z silnikami na których była zqqaprojektowana wada: pękały tuleje cylindrów, poczytaj o tym na forum bo jeśli to jest to to masz silnik do wymiany.



Mad nie strasz chłopaka, niech sprawdzi wiatraki

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/