r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Ciężko odpala na ciepłym silniku http://r1r6.pl/warsztat-f25/odpala-ciep-silniku-t12841.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | element102interia [ 13 maja 2015, o 20:28 ] |
Tytuł: | Ciężko odpala na ciepłym silniku |
Witam może ktoś zna rozwiązanie tej zagadki bo ja już nie mam pomysłu. yamaha z 02roku jak jest zimna pali wzorowo a jak ma temperaturę powyżej 80 to po zgaszeniu kręci ale nie chce odpalić. a zostały wymienione nowe Świece drugi gaźnik wyczyszczony i po synchronizacji zawory po regulacji. może ktoś zna przyczynę ? a jak tuleje by pękła to raczej powinien płyn chłodniczy pobierać a nie bierze |
Autor: | Krzys [ 13 maja 2015, o 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
Jak pękła tuleja to płynu nie będzie brało tylko olej żre jak poebany (tak było u mnie). Obstawiam na to że tuleje ci pękły, miałem podobnie, powyżej 80*C nie palił, tylko na pych. Zagrzej moto, odczep odmę która idzie od skrzyni korbowej to airboxa i jak wali mocno spalinami to już po silniku. |
Autor: | nfs [ 14 maja 2015, o 09:04 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
Co go straszysz 500zł i będziesz miał zregenerowane tuleje i lecisz dalej. Zawory złe wartości ustawione lub gaźniki też jest taka opcja. |
Autor: | Krzys [ 14 maja 2015, o 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
Jakby to kosztowało 500zl to bym silnika nie kupował. Same tuleje to z 1000zl, do tego nowe pierścionki na tłoki, uszczelki + inne wydatki. Do tego nie wiadomo w jakim stanie jest dół. I z drugiej strony, skąd wiesz czy moto nie będzie się się grzało na żeliwny ych tulejach? A pozatym przeczytaj pierwszy post jeszcze raz. Napisał przecież że gaźniki po czyszczeniu i synchronizacji, tak jak zawory po regulacji. |
Autor: | fosgen0116 [ 14 maja 2015, o 11:29 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
Niestety jest tak jak pisze Krzys silnik do remontu i nie beszie to 500 zł. wiem to z własnego doswiadczenia niestety Mi udało się kupić zregenerowany silnik ( cały środek nowy ) i teraz cieszę sie jazdą |
Autor: | element102interia [ 14 maja 2015, o 16:56 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
leci dym z odmy ale to jak by nie zapach spalin tylko bardziej nagrzanego oleju |
Autor: | fosgen0116 [ 14 maja 2015, o 17:24 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
Nie chcę cie stresować ale silnik umarł miałem tak samo. żeby miec pewność sprawdź ciśnienie na cylindrach. |
Autor: | element102interia [ 14 maja 2015, o 20:43 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
A jakie powiano być prawidłowe ciśnienie na cylindrach? Próbę ciśnieniową zrobić na zimnym czy na ciepłym silniku?. Tylko to dziwne że u mojego kolegi też leci dym z odmy a odpala na dotyk czy zimny czy ciepły |
Autor: | Krzys [ 14 maja 2015, o 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
Dymek mały zawsze leci, ale jak dymi jak z parowozu to nie jest dobry znak. Dobre ciśnienie powinno być w okolicach 12bar. Jak na jakimś cylindrze masz sprężanie +/- 6bar to tam pękła tuleja. Powiedz mi jeszcze, jak odpalasz moto, to rozrusznik kręci jak poebany czy słychać że jest opór? |
Autor: | element102interia [ 15 maja 2015, o 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Ciężko odpala na ciepłym silniku |
rozruch na początku kreci szybko a jak dłużej go trzymam to słabnie .i jak odczekam parę minut to znów na początku szybko kręci a później opór ma .będę musiał zmierzyć ciśnie i będzie wiadomo |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |