r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.
http://r1r6.pl/warsztat-f25/problem-obrotami-przedziale-tys-t12832.html
Strona 1 z 1

Autor:  modena450 [ 11 maja 2015, o 21:42 ]
Tytuł:  Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

Witam.Niedawno stałem się posiadaczem yamahy r6 rj03 2001r. Problem jest związany z "dziurą" w obrotach a mianowicie do 6 tys. Motocykl jedzie normalnie oraz powyżej 10 tys. również , natomiast w przedziale 6-10 tys. Nie ma mocy , szarpie i przerywa.dodam tylko że na biegu jałowym wkręca się bez problemu.

proszę o pomoc i z góry bardzo dziękuje !

Autor:  marcinporeba14 [ 12 maja 2015, o 10:26 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

Oddawałeś do mechanika lub coś sprawdzałeś sam?
Czy ten objaw jest cały czas czy tylko jak moto się nagrzeje?

Autor:  lopek [ 12 maja 2015, o 11:13 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

U mnie bylo to samo tylko dziura byla w mniejszym zakresie obrotów. Przyczyną okazały się zuzyte gazniki, (mechanik chyba cos mowil o wyrobionej przepustnicy). Musialem kupic uzywki gazniki w dobrym stanie i dopiero r6 zaczela normalnie jezdzic.

Autor:  marcinporeba14 [ 12 maja 2015, o 12:10 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

Często dzieje się tak, że padają przepustnice lub TPS.

Autor:  modena450 [ 12 maja 2015, o 21:23 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

Właśnie ja rozebralem i wymieniłem swiece oraz wszystkie filtry i olej .Nie było ładowania a przyczyna był padnięty regulator napięcia .Jutro poskładam wszystko i zabiorę sie za gaźniki.Czujnik tps ? Co to takiego ?

Autor:  modena450 [ 12 maja 2015, o 21:28 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

Motocykl ma takie objawy w przedziale 6-10 tys pod obciążeniem tj. Na biegu .Na luzie wkręcą się do końca i gdy go dłużej przytrzymam przy odcieciu to przerywa i obroty spadają o 1 tys .Nie trzyma do końca odcięcia zapłonu .Objawy na ciepłym silniku

Autor:  lopek [ 13 maja 2015, o 08:25 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

modena u mnie bylo podobnie, na jalowym wszystko ok, dopiero pod obciazeniem dziura. Bylo to zwiazane z tym, ze o ile sie nie myle dla biegu jalowego pracowala inna dysza w gazniku, jak i rowniez podczas jazdy pracowala inna. Tak jak pisalem u mnie pomogla wymiana gaznikow. Dobrze by bylo, zeby jakis dobry mechanik zobaczyl twoje gazniki i ocenil.

Autor:  modena450 [ 13 maja 2015, o 11:27 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

a może jest mozliwość że poprostu nie dostrojone są gaźniki do sportowego wydechu ponieważ założony jest wydech mivv carbon ( z takim kupiłem) . Dzieki bardzo wszystkim za odp. i rady. Dziś zobaczymy co z tymi gaziorami

Autor:  lopek [ 13 maja 2015, o 21:43 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

daj znac co bylo przyczyna jak sobie poradzisz z problemem.

Autor:  pies [ 20 maja 2015, o 06:53 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami w przedziale 6-10 tys.

rzeczywiscie gazniki moga byc przyczyna problemu, z drugiej stronu co moze wyrobic sie w gazniku ? a jezeli juz to ilu lat potrzeba na te wyrobienia ? moto. z 2001r nie jest jeszcze jakies bardzo stare. Moim zdaniem "dziura " jest spowodowana brakiem odpowiedniej mieszanki (jest zbyt uboga) najczestsza przyczyna bywa poziom paliwa . najprosciej i najtaniej bedzie kiedy naprawe zaczniesz od wlasciwego ustawienia plywakow , oczywiscie takze sprawdz szczelnosc i dzialanie zaworka zwrotnego . Zbyt niski poziom bedzie skutkowal brakiem odpowiednio bogatej miesznki glownie w przedziale 6-10tys. , zbyt wysoki zdecydowanie utrudni rozruch. Wymiana gaznikow to ostatecznosc miedzy innymi dlatego ze na jakie wymienisz ? na nowe, ktore zbliza sie wartoscia do ceny twojego sprzetu , nie sadze , pewnie kupisz uzywki w stanie zblizonym lub gorszym od twojego ktore i tak beda co najmniej wymagaly powaznej regulacji . Wywalisz tylko niepotrzebnie kase lepiej zacznij od darmochy .

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/