r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Problem miedzy 6-8 tyś obrotów
http://r1r6.pl/warsztat-f25/problem-miedzy-obrotow-t12557.html
Strona 1 z 2

Autor:  garrett89 [ 24 mar 2015, o 20:21 ]
Tytuł:  Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

Witajcie...
Ostatnio wyciągnąłem maszynę po zimie, wyjechałem na miasto trochę się pobawiłem i zauważyłem pewnie problem...
Wrzucam pierwszy bieg idzie, drugi w momencie 6-8tyś obrotów trochę go zadławi ale potem idzie jak szatan.
CO to może być?

Tylko nie chce usłyszeć diagnozy, że to słynna wypadająca dwójka :(

Autor:  nfs [ 24 mar 2015, o 21:12 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

Napisz co ile tys jakie czynności regulacyjne i wymiany robi sie w R6 i co robiłeś a co nie.

Autor:  garrett89 [ 24 mar 2015, o 21:24 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

Kompletny serwis motocykl przeszedł rok temu w styczniu:
-synchronizacja gaźników
-regulacja zaworów
-oleje, filtry
Mam ją od 2 lat 42tyś przebiegu

Autor:  spalinowy [ 24 mar 2015, o 21:24 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

Kumpel miał podobnie. Prowadzał po magikach, którzy mu czyścili gaźniki i nic. Ostatecznie sam przysiadł do czyszczenia i chodziło o przetkanie małych otworów w nim. Były w sumie ledwie widzialne, ale to pomogło. Więcej nie podpowiem bo tematu już dawno nie pamiętam.

Autor:  garrett89 [ 24 mar 2015, o 21:31 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

czyli raczej mniejsze zło niż słynna dwójka?

Autor:  nfs [ 24 mar 2015, o 21:32 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

Świece i synchro gaźników.
Nawet zrób to taniu same synchro najlepiej u Czarnej Owcy bo ma wakumetry na pewno dobre.

Autor:  garrett89 [ 24 mar 2015, o 21:34 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

świece także były w zeszłym roku wymieniane
cena mniej więcej?

Autor:  spalinowy [ 24 mar 2015, o 21:36 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

Świec nie ma co wymieniać, bo od tak by nie padły. Zwłaszcza, że na wysokich obrotach idzie. Zajmij się dobrze gaźnikami, bo tu chodzi o dawkowanie paliwa.

Autor:  nfs [ 24 mar 2015, o 21:42 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

A co ile tys km sie w R6 wymienia?
Cena ok 50zł

Autor:  garrett89 [ 24 mar 2015, o 21:48 ]
Tytuł:  Re: Problem miedzy 6-8 tyś obrotów

Czyli zgodnie Panowie jesteście za synchronizacją gaźników?
Bardzo ale to bardzo dziękuję za szybką odpowiedź :drink:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/