r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN
http://r1r6.pl/galeria/ugich-poszukiwaniach-wreszcie-jest-the-one-and-only-t12875-30.html
Strona 4 z 4

Autor:  dodziu [ 12 sie 2015, o 20:06 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

Chłopaki, fajnie się Wasze maszyny prezentują. Pozazdrościć no i zestawienie 3 różnych i ciekawych moto wygląda bardzo interesująco :)

Autor:  dany_47 [ 13 sie 2015, o 14:55 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

Mad, nie każdy goni za cyferkami. Miny chłopaków- hmm. Myślę że każdy miał zaciesz że mógł konia postawić na rolkę i sprawdzić co potrafi.
Osobiście mam w dupie czy z fabrycznych 126KM zostało mi 120, 100 czy nawet i może z 50KM. Moto, co by mi nie pokazało na wykresie, to i tak daje mi mega frajde.
Inna sprawa jeśli ktoś wykres z hamowni traktuje jako przedłużenie fiuta za przeproszeniem i nie cieszy się że ma "zdrowy" motocykl, który po kilku latach od wyjazdu z fabryki trzyma ciągle kondycje a jara się po prostu tym że "ja mam więcej niż Ty".

Autor:  Mad666 [ 13 sie 2015, o 16:38 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

Nie zaczaiłeś że chodzi o prawdziwą moc na kole. I sory ale ze zdrowego silnika konie nie uciekają.

Autor:  slomek23 [ 17 sie 2015, o 07:23 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

Mad, ja już wiem jakie wyniki. Jeśli chodzi o KTMa to bardzo ładnie wypadł katologowo 155 u mnie 151 na kole. R1 obstawicie?

Autor:  Mad666 [ 17 sie 2015, o 09:48 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

R1 seryjnie europa pewnie z 156
Ale zadziwiająco dużo ma ten ktm skoro straty z silnika na koło ma tylko 4 konie no ale dajcie specyfikacje R1 to od razu napisze co myśle o tej hamowni :)

Autor:  slomek23 [ 17 sie 2015, o 09:57 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

Zaraz Ci podeślę. Jeśli chodzi o KTM to oni i ducati podają moc na kole a nie jak japońcy na wale.... Zatem wypada nieźle. Na wale wyszło niecałe 164 konie.
Gixy k7 wychodziły 163 na kole i 177 na wale.

Jeśli chodzi o hamownie to ogarnia to na prawdę dobry gość i hamownia jest dobrej jakości.

R1 rn22:
http://naforum.zapodaj.net/6bcf8bca3c8d.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/152e8cd161bb.jpg.html

Autor:  Mad666 [ 17 sie 2015, o 19:14 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

no z RN22 miałem racje i nie jestem zdziwiony i mowiłem że to słaby motor.
ALe to ze KTM podaje moc na kole to pierwsze słysze, za miedzą w pracy mam KTM salon zaraz do nich pognam i zobaczymy jak się będą tłumaczyć choć ... wersja R torowa jeżeli ma 185 koni jak to oni opisują i niby to na kole to jestem w szoku totalnym i chyba sobie takie coś kupie :D
Gix słabiutko.
Troche mnie tylko dziwi jak tam to ten koleś robi ze mierzy moc na wale bo to jest mega ciekawe.

Autor:  slomek23 [ 18 sie 2015, o 09:38 ]
Tytuł:  Re: Po długich poszukiwaniach wreszcie jest, The one and only RN

Jego najbardziej interesuje moc na kole i krzywa. Na wale tłumaczył jak to mierzy ale mówił, że najbardziej precyzyjny pomiar jest na kole.

RC8 R podaje 173 na kole. Plusem jest to, że przed montowaniem piec jest hamowany, aby sprawdzić czy oddaje moc zgodną z widełkami. Ogólnie mówiąc, jeśli wyjdzie na kole 170 koni to jest to bardzo dobry wynik.
KTM, Ducat i BMW mają niewielke różnice na hamowni w stosunku do książkowych danych.

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/