r1r6.pl
http://r1r6.pl/

RN19 Obrócona panewka :(
http://r1r6.pl/warsztat/rn19-obrocona-panewka-t15569.html
Strona 1 z 2

Autor:  woxtek [ 7 paź 2017, o 09:44 ]
Tytuł:  RN19 Obrócona panewka :(

Siemano Ludziska tak jak w temacie Obróciło mi panewke k... a Mac. I związku z tą miła przyjemnością która mnie zaszczycila mam dwa pytania, Po pierwsze, szukając nowego pieca znalazłem cus takiego http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6976151938 rozmawiałem ze sprzedawcą i w ramach gwarancji zaproponował mi szczegółowe pomiary wału i luzów, spisania wszystkiego i przybiciu pieczątki zakładu. Druga sprawa jak zapobiec ponownemu obroceniu panewki a przynajmniej ograniczyć to do minimum, wyczytałem że Ludziska przerabiaja smoki, albo lac pełne oczko oleju.

Autor:  pajak72 [ 7 paź 2017, o 17:44 ]
Tytuł:  Re: Obrócona panewka :(

co do zakładu to :
Totem Garage- zapraszam, drutujemy, oszukujemy, nie znamy się na niczym. :lol: :lol: :lol:

Karol 503 797 747
a tu jest ich robota
https://www.youtube.com/watch?v=IoNW9ipI4-Y&t=258s

i lac pełne oczko :)

Autor:  Mad666 [ 7 paź 2017, o 19:44 ]
Tytuł:  Re: Obrócona panewka :(

oczywiście że podstawa to lać pełne oczko
a innej strony silnik RN19 jest mocno wysilony na wale korbowym i niestety Yamaha wiedziała o tym i dlatego poszli w crossplane który nie ma już tych sił. RN19 za to był bardzo mocny moto i warto cieszyć się tym silnikiem na każdym kilometrze jak działa (tak samo jak w przypadku BMW gdzie mówi się ze najnowsze HP4 ma żywotnośc silnika około 5 tys km).

CO doradzam:
I. Bardzo ciężko będzie ale poszukaj silnika z rozbitka RN19 i z historią i możliwością odpalenia silnika który jest na rozbitym motocyklu by miec pewność że to on był od początku i nie był kombinowany zmieniany itp i go kupić i sobie przełożyć nawet samemu.
II. znajdź silnik pełny i z gwarancją, najlepiej zamontuj go u tego kto to sprzedaje, przetestuj na około 300 km i dopiero będziesz wiedział czy warto było. NIestety ale taka procedura będzie trudna ale najpewniejsza.
III: kup silnik na allegro z możliwością zwrotu jeżeli jest niesprawny, dobrze mieć sprzedawce niedaleko by nie pieprzyć się na odległość z patusem jeżeli nie będzie chciał dokonać ewentualnego zwrotu kasy jeżeli silnik będzie nie taki jak nalezy
IV. kup po szlifie z ubezpieczalni RN19 lub powypadkowy RN19 tanio i będziesz miał cześci do wykorzystania i sprzedania
V najmniej optymistyczne kupno silnika bez gwarancji i bez możliwości pewnego zwrotu to ryzyko straszne ale możliwe. Mamy bardzo dużo przykładów gdzie na allegro ludzie sprzedawali zepsute silniki. Warto mieć dokument allegro w postaci KUP TERAZ by mieć prawne możliwości weryfikacji w sądzie. Sprawe można wygrac ale trwa około 2 lata. Trzeba mieć dużo cieprliwości i spokoju w sobie by być wytrwałym i mieć wszystko poukładane w głowie by to wygrać. Ale da się a nawet narto strzyc patologie. Uważaj na sprzedawce ze Zduńskiej Woli i okolic który umie oszukiwać ludzi i z którym miałem mocne przeprawy kilka lat temu o którym pisałem na forach - kase odzyskałem przez policje po 4 latach.
VII. kupić napewki dobrane pod pomiary silnika i wał na allegro i samemu montowac lub u kogoś w serwisie ale to jest mega ryzyko. Ryzyko jest tak drastyczne że możesz w ciągu kilku minut stracisz około 4-5 tys zł jeżeli źle będą dobrane nowe panewki. Może się udać ale to ruletka i dlatego o tym piszę. Sam podejmujesz decyzje.
VIII. ostatnie rozwiązanie jest ostatnie zpowodu kasy ale jest dość pewne: KOSA Warszawa składa silniki profesjonalnie ale ... bardzo drogo. Masz u niego gwarancje. Jest to ostatni punkt ponieważ zapłącisz słono ale będziesz miał moto gotowe na początek następnego roku i będziesz jeździł i będziesz miał gwarancje.

Autor:  woxtek [ 7 paź 2017, o 21:30 ]
Tytuł:  Re: Obrócona panewka :(

Wiedziałem że to zakup od "totem garage" i ten filmik tej r6 a raczej silnika. Obiecał mi pomiary w jakimś zakładzie na grochowskiej, i gwarancje na 1000km i sam nie wiem co mam robić zakup pieca na allegro to mega loteria, Mad666 załamałes mnie to jest jakaś masakra jak bym wiedział że to tak wygląda to bym nie kupił R1 :D Jeszcze muszę pogadać z moim majster bo on znów daje gwarancję na robotę ale nie na to co wkłada do silnika i bądź tu mądry :pijany:

Autor:  Mad666 [ 8 paź 2017, o 01:07 ]
Tytuł:  Re: Obrócona panewka :(

Zawsze ostrzegam przed kupnem RN19 więc dziwię się że piszesz że byś nie kupił. Brzmi to może banalnie ale nikomu nie poleciłem RN19. Twierdzę jednak że Moto jest super mocne i daje frajdę. A każdy może robić co chce. RN22 polecam o tyle że silnik nie wali z korby. Jak ktoś posłucha moim wytycznych o RN22 RN12 to pojeździ sporo bo pewnie ponad 100 tys. Km. A jeżeli nie to niech zmieniają silniki nawet co 100 km.

Autor:  dany_47 [ 8 paź 2017, o 09:45 ]
Tytuł:  Re: Obrócona panewka :(

Ja bym sprzedał tak jak jest i szukał innego moto. Włożysz drugi silnik i wkrótce zrobi się to samo.
Rn19 to ładny motocykl ale niestety mechaniczna katastrofa i trzeba się z tym pogodzić.

Autor:  Mad666 [ 8 paź 2017, o 16:21 ]
Tytuł:  Re: Obrócona panewka :(

zarezerwowałem CI silnik, pewny i można go odpalić, motocykl miał ślizga na bok i pourywane elementy plastików spowodowały że moto jest na czesci sprzedawane.
PIsz jak chcesz go. Przebieg 23 tys km. Odbiór w Krakowie albo Dąbrowa Górnicza.

Autor:  lakissier [ 21 mar 2018, o 07:29 ]
Tytuł:  Re: RN19 Obrócona panewka :(

Mad, może odgrzewam kotleta ale moja RN19 latała przez 16 tys. km świetnie a lekko nie miała. Służy dalej kolejnym właścicielom ;).

Olej Agip 10W60 pół litra ponad stan ze względu na długie gumy + filtr oleju tylko OEM YAMAHA.

Autor:  dany_47 [ 21 mar 2018, o 09:21 ]
Tytuł:  Re: RN19 Obrócona panewka :(

AGIP sam w sobie o ile dobrze kojarzę już nie istnieje. Ktoś ich wykupił i zmienił nazwę.
APRILIA jeździła fabrycznie na tej oliwie i prawdopodobnie DUCATI, nie wiem jak jakościowo się utrzymali...

10W60 to dowaliles oliwe jak na warunki na saharze :D

Autor:  Mad666 [ 22 mar 2018, o 15:15 ]
Tytuł:  Re: RN19 Obrócona panewka :(

Agip to dzisiaj ENI

10w60 oznacza rewelacyjny jakościowo olej wyścigowy i to on zapewne świadczy o długowieczności silnika aczkolwiek w R1 to pełne oczko świadczy o tym czy silnik bedzie OK.

Laki znam kolejnego właściciela Twojej R1. I jak sobie pomyślę jak psy wieszaki na Twojej R1 to nie mogę. Moto jeździ do dzisiaj stan igła.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/