r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Uszczelniacze zaworów r1 RN011
http://r1r6.pl/warsztat/uszczelniacze-zaworow-rn011-t7013-30.html
Strona 4 z 4

Autor:  pies [ 15 mar 2012, o 19:58 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

tommygsx rzuciles jeszcze jeden interesujacy temat . Powinienes wiedziec ze pierscienie jaki tłoki sa smarowane , ale i chłodzone olejem dodatkowo chłodzi, ale juz głownie cylinder płyn chłodniczy, jednak tłoki i pierscienie głownie chłodzi olej. Zapiekanie sie starych pierscieni to wynik z reguły brania oleju na tyle duzo ze zgromadzony nagar na denku tłoka skutecznie termicznie izoluje tłok w konsekwencji prowadzi do zatarcia pierscieni. Jesli wezmiesz statystyke z reguły zapiekaja sie pierscienie uszczelniajace , głownie pierwszy potem kolejne. To własnie dowodzi ze nie tarcie o cylinder zapieka pierscienie , a brak własciwego chłodzenia . Denko tłoka chłodzi procz oleju takze wtryskiwana mieszanka i zasysane powietrze jesli nagar to zaizoluje skutkiem bedzie zatarcie najpierw pierscieni, w nastepstwie tłoka z cylindrem. Stad wymiana tłoka wraz z pierscieniami na nowy da oczywisty efekt polepszenia sytuacji , ale i tak trzeba usunac przyczyny nie tylko skutek, bo to na krótka mete

Autor:  pies [ 15 mar 2012, o 19:59 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

RafalTBG napisał(a):
czyli jaki masz patent na zabielenie ? ;]



myśl , bo pomysle ze nie myslisz :lol:

Autor:  RafalTBG [ 15 mar 2012, o 20:10 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

poddaje sie ;]

Autor:  pies [ 15 mar 2012, o 20:32 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

Oczywiscie ze wystajace ponad powierzchnie zawory trzeba wyjac z gniazd . Płyte traserska najlepiej zrobic z grubej szyby przyklejając klejem montazowym papier scierny o granulacji 350 - 400 po czym wykonywac okręzne ruchy i w ten sposob zabielic głowice. W ten sam sposób mozna zabielic blok, ale przed tym nalezałoby go oczyscic z oleju i za pomaca zaciskow mimosrodowych lub dwu drobnozwojnych wzajemnie skontrowanych nakretek wykrecic szpilki. Podkresalm ze nie chodzi tu o szlifowanie naprawcze, lub powiekszajce kompresje , ale tylko zabielenie powierzchni przed załozeniem uszczelki .

Autor:  RafalTBG [ 15 mar 2012, o 20:40 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

tak to i ja obstawialem chodz iną gradacją

to teraz małe zapytanie z ciekawosci. Zazwyczaj zeby zabielisc na magnesowce włowice wystarczy ściąć 0,01m -0,03m a ile według ciebie hardkorowo można sciąć 0,2m ?

bo o samochodowym silniku c20ne to do 1.8mm :D a efekt uboczny był niezły ale to nie wazne

Autor:  pies [ 15 mar 2012, o 20:50 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

jesli masz zdjeta głowicę i nawet starą uszczelke to sprobuj przemierzyc odległosc tłoka od uniesionego zaworu . Mysle ze zdjecie 0,2mm nie powinno spowodowac zderzenia tłoka z zaworem.

Autor:  RafalTBG [ 15 mar 2012, o 20:54 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

a według ciebie warto ciąć 0,2 czy tylko zabielic

Autor:  pies [ 15 mar 2012, o 21:02 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

proponuje tylko zabielic , 0,2mm nie da ci nic czego sie spodziewasz , dopiero 1, 5 mm lub 2mm mogły by zauwazalnie zwiekszyc kompresje i nieco poprawic osiagi, ale wiesz, to sie wiaze z modyfikacja momentu zapłonu itp. tak ze zostan przy wersji zabielenia to sa dostatecznie mocno wysilone sprzety.

Autor:  RafalTBG [ 15 mar 2012, o 21:06 ]
Tytuł:  Re: Uszczelniacze zaworów r1 RN011

podziękował za odpowiedzi :drink: w tym temacie

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/