r1r6.pl
http://r1r6.pl/

OPONA 190/50 a 190/55
http://r1r6.pl/warsztat/opona-190-190-t8215-20.html
Strona 3 z 5

Autor:  faker [ 7 lut 2014, o 22:30 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

55

Autor:  krzyś1986 [ 7 lut 2014, o 22:47 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

no fajnie 55 może jakaś opinia, kumpel ma w rn09 założoną 55 i jak lecielismy w trase ok 300km, wiadomo te same winkle ta sama predkość więc na oponie widać gdzie miała styczność z asfaltem ja na swojej 50 miałem jakieś 10milimetrów od krawędzi on natomiast na profilu 55 miał blisko 20milimetrów. Proszę o opinie na kolano łatwiej zejść na profilu 50 czy 55 i na którym łatwiej złapać poślizg na kolanie, pytam bo z profilem 55 nie miałem do czynienia

Autor:  faker [ 7 lut 2014, o 23:19 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

z tego co piszesz jeździcie jeszcze słabo, na winkle lepsza opona z wyższym profilem, dla przykładu opony stricte wyścigowe maja profil na az 65,
twojemu koledze brakuje 20mm przy takim samym jak twoje prawie kładzeniu moto dlatego ze ma większy profil i będzie mogł głebiej połozyc moto jak się nauczy jezdzic, natomiast tobie tego profilu zabraknie przy większym przechyle

Autor:  krzyś1986 [ 8 lut 2014, o 13:06 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

Być może nie bierzemy jeszcze winkli na maksa, ja na pewno nie, jeśli nie znam dobrze drogi i nie wiem czego sie spodziewać w środku lub na wyjściu, gdyż na wlasne oczy widziałem kiedyś gościa jak na zakręcie musiał prostować moto gdyż w srodku zakrętu był piach czy coś takiego, zakręt był ostry więc dużej prędkości nie miał, zdążył wyprostować moto ale wypadł z drogi do rowu, nic się nie stało kierowcy moto kilka drobnych rys. Mówisz że do jazdy na winkle profil 55, czyli na profilu 50 latwiej o poślizg na kolanie, manewrowanie też łatwiejsze na 55 ? skoro muzgi z yamahy wrzucili profil 50 to może jest to dopasowane jakoś do środka ciężkości moto (taka moja myśl), bo z tego co się orientuję to od 2009 miały już chyba profil 55 fabrycznie

Autor:  faker [ 8 lut 2014, o 14:36 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

dlatego jezdzenie po drodze porzuciłem dawno temu, w RN22 mam na 55 i to do tego na 200 na torze trzyma się swietnie

Autor:  krzyś1986 [ 8 lut 2014, o 19:04 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

więc chyba zaryzykuję profil 55 a jak mi sie nie spodoba to bede obwiniał ciebie Faker (żartuje) a tak wogule to slyszałem że na toże wogule jest inna przyczepność jest inny rodzaj asfaltu przynajmniej tak mówił mi mój szef, który swego czasu kupił nową Rn19 i przygotował ją wyłącznie na tor, dwa lata temu ją sprzedał i tak zakończył przygote.

Autor:  Soldier [ 8 lut 2014, o 22:55 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

Będziesz zadowolony ze zmiany z 50 na 55. A tak na marginesie ogarnij się trochę z pisownią bo aż wstyd... Szczególnie w czasach podkreślanych błędów w przeglądarkach.

Autor:  tomek [ 8 lut 2014, o 23:07 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

hmmm na 50 gumę zamykam to chyba czas na 55 ? jak wam sie wydaje? kolana będą chyba szybciej i bliżej asfaltu ;)

Autor:  faker [ 8 lut 2014, o 23:28 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

w sumie wszystko zależy od marki opony , inaczej się jeździ na Pirelli inaczej na Dunlopie mimo tego samego profilu, na ten przykład Pirelli superbike 120/70/17 zamykam z palcem w dupie, z kolei takiego samego Dunlopa nikt nie zamknie, a rozmiar i profil ten sam,mowa oczywiście o przodzie.

Autor:  sklase [ 11 lut 2014, o 21:42 ]
Tytuł:  Re: OPONA 190/50 a 190/55

Prawie nowa ....? Teraz mi ręce opadły , nie masz pewności gdzie była może na rozbitku 100km wcześniej była nowa , strasznie niebezpieczna zabawa z używkami nie wystarczy jedno niebezpieczeństwo jaką jest R1 :)

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/