r1r6.pl
http://r1r6.pl/

problem po wymianie napędu
http://r1r6.pl/warsztat/problem-wymianie-nap-t9650-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  nfs [ 21 lip 2013, o 21:35 ]
Tytuł:  Re: problem po wymianie napędu

Może nie masz tej tulejki co wchodzi tu:
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnjAmxr4k6-6PTuJVXNKgN8QO4Lxdedv-BYzFD0XLegcwhuaat8w
Przecież wszystko jest tam wycentrowane,wystarczy na spokojnie obejrzeć co jest nie hallo,ewentualnie sprawdzić z manualem czy ma się wszystkie części.
Może to nie łąńcuch ma bicie tylko zęby zębatki nie zgadzają się z łańcuchem ale jest jakiś problem pomiędzy współpracą zębatki-łańcuch.

Autor:  DzikiFZS [ 23 lip 2013, o 15:13 ]
Tytuł:  Re: problem po wymianie napędu

Fachowcy rozkładają ręce nie licząc jednego który chciał mi to zrobić wymieniając wszystko na nowe za jedyne 3000 pln więc podziękowałem...

Autor:  spalinowy [ 23 lip 2013, o 16:56 ]
Tytuł:  Re: problem po wymianie napędu

A w ogóle o jak dużym luzie mowa i w jaki sposób sprawdzasz, że jest?

Autor:  nfs [ 23 lip 2013, o 18:21 ]
Tytuł:  Re: problem po wymianie napędu

Weź nagraj film i wrzuć na youtube to obadamy.Coś tu jest nie hallo.

Autor:  spalinowy [ 25 lip 2013, o 07:29 ]
Tytuł:  Re: problem po wymianie napędu

Jest jeszcze taki bajer do sprawdzania osiowości zębatki:
http://www.moto-akcesoria.pl/profi-cat- ... ek,p,27328

Autor:  nfs [ 25 lip 2013, o 08:32 ]
Tytuł:  Re: problem po wymianie napędu

Poziomica laserowa była by tańsza.

Autor:  spalinowy [ 25 lip 2013, o 12:20 ]
Tytuł:  Re: problem po wymianie napędu

No wiadomo, ale jak coś jest zrobione do diagnostyki moto to musi być drogie ;) Jest wg mnie jednak pewna różnica między poziomicą, a tym. W przypadku poziomicy punkt świetlny może nie trafiać w to miejsce cho by się chciało.
Innym rozwiązaniem może też być pewnie zwykły wskaźnik laserowy. Ewentualnie przy drobnej przeróbce obudowy.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/