r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Niestabilnosc , wezykowanie http://r1r6.pl/warsztat/niestabilnosc-wezykowanie-t9631-10.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | spalinowy [ 12 maja 2013, o 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
No na filmiku nie widać gdzie ten luz faktycznie jest, więc zdaję się na Twoją opinię. Skoro mówisz, ze jest między ośą a łożyskiem, to nie ma co ich nawet się czepiać. Co do oleju w amortyzatorach, to wymienia się go co jakieś 20 tyś. I jeżeli będzie przy stary to mogą wtedy amortyzatory nieprawidłowo tłumić. |
Autor: | msa [ 12 maja 2013, o 20:56 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
czyli oske wymienic ?? |
Autor: | msa [ 12 maja 2013, o 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
Racja oska jest prosta i przetarta tez nie jest. luz wyczowam po wsadzeniu jej i energicznym ruszaniu. mam wszystko w komplecie, sprawdzalem juz. Nie wiem nie wiem juz co mam myslec. czepiam sie nasjbardziej tego przodu bo sprawdzalem to kilkukrotnie i ten minimalny luz mi nie pasi. Moto mam na stojakach lapiac Kolo obydwa rekoma na przeciw siebie i ruszajac nie czuje nic tylko jak zlapie jedna reko i energicznie poruszam. Tak doszedlem do lozysk lecz czuje ten luz pomiedzy nimi a oska. choc z drugiej strony moze Jakis minimalny luz musi tam byc bo innaczej nie wsadzalbym tej oski tak swobodnie tylko bym ja musial wbic czy wepchac |
Autor: | msa [ 12 maja 2013, o 22:00 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
tak czy siak serwis mnie nie omine z tym kolem. Za wymiane oleju w lagach tez sie wezme bo te trzepotania psuja mi zabawe jazdy |
Autor: | Mad666 [ 12 maja 2013, o 22:31 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
to nie jest kwestia ośki tylko skręcenia ośki. ZObacz tył skrecenia łąńcuha czy jest OK. Następna sprawa to sprawdź wachacz tył czy nie za bardzo dochodzi koło od linii - trzeba użyć pierońskiej siły by to sprawdzić luz. No i na koniec zawieszenie przód czy półki są skręcone właściwie czy nie ma luzów. No nie ma innych możliwości - na chłopski rozum. pamiętaj że dosłownie mikro luzy mogą powodowac to wężykowanie bo na cały motor wychodzi kilka cm wężykowania przy tych prędkościach ale na elemencie to będą role grały milimetry. aha wiem że coś takiego miałem w Thundercacie ! On kurde wężykował jak fix ! może to miekkie zawieszenie jeszcze robi takie cuda bo w R1 ze sztywnym zestrojeniem nie ma szans ! sprawdź tylni dumper: naciśnij motocykl na tył czy nie za miekko chodzi i czy jakos normalnie odbija |
Autor: | podgruszecki [ 13 maja 2013, o 01:08 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
Ja mialem problem z wężykowaniem przy niskich prędkościach. Okazało się, że miałem inaczej wyregulowaną pierwszą lagę, a inaczej drugą (w przodzie masz 3 punkty do regulacji). |
Autor: | msa [ 14 maja 2013, o 16:58 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
Ciekawe , wezme sie za ustawienia tylko kolo wrzuce . Myslalem zeby ustawic o jedna pozycjie twardziej niz w serwisowce i zobacze jak sie jezdzi. Co do kola i oski oddalem wczoraj do serwisu yamahy i oni juz tam sie tym zajmia |
Autor: | spalinowy [ 22 maja 2013, o 14:16 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
I udało się coś ustalić? Bardzo mnie ciekawią dalsze postępy w szukaniu przyczyny. |
Autor: | msa [ 22 maja 2013, o 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilnosc , wezykowanie |
Witam! Dzis odebralem kolo. Wymieniona oska i lozyska(lozy.zamienniki. cena czesci i mymiana lozysk 180 euro. Luz jest bez roznicy !! ustawilem zawieczenie. Mialem zle i zbierznie ustawione. Lozysko glowki ramy troche poluznilem. Powietrza do opon dobilem. Musze owiewki zalozyc i wyjechac. Do poniedzialku nieciekawa pogoda wiec troche poczekam. Szczegolnie ciekawi mnie roznica po ustawieniu zawieszenia. ustawilem wszystko o jedna pozycje twardziej niz w serwisowce |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |