r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Pęknięty goleń http://r1r6.pl/warsztat/kni-gole-t7019-10.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | pies [ 16 mar 2012, o 13:29 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
mylisz sie , glin nie jest wrazliwy na temperatury, dlatego jest uzywany do budowy bloków sil. gdzie zastąpił kiedys powszechnie stosowane żeliwo , do chłodnic gdzie wyeliminował miedz . Aluminium podobnie do zeliwa podgrzane nie powieksza swoich rozmiarów, a schłodzone nie kurczy sie dlatego np. sa robione cylindry w twoim moto. Na koniec dodam tylko ze tych dwu śrub zaciskajacych cybant lagi nie wolno dokręcac z duza siła , nie wiecej niz 2-3 kg, bo nie ma takiej potrzeby. |
Autor: | PajakR6 [ 16 mar 2012, o 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
pies idz do szkoly i sie doksztalc z materialoznactwa zebys wiedzial co sie daje z danymi metalami w danych temp |
Autor: | pies [ 16 mar 2012, o 14:49 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
juz byłem w szkole i to dłuzszy czas ![]() ![]() |
Autor: | pies [ 16 mar 2012, o 15:36 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
odpowiedzi typu: nie , bo nie , sa głupie, zawsze trzeba potrafic teze ubrac w dowody . Mysle koles ze kilka przykładów powinno cie przekonac : pomyśl co by sie działo z gniazdmi zaworowymi gdyby aluminowa głowica porzerzała przy wzroscie temp. ? wypadły by i poruszały razem z zaworami ![]() ![]() ![]() |
Autor: | PajakR6 [ 16 mar 2012, o 18:36 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
sam sie zastanow z jakich domieszek metali jest wykonany silnik bo samo aluminim topi sie w 660stopniach wiec by ci sie wlasnie przetopilo i tloki sa w wikszosc wykonane z tytanu wiedz idz jeszcze sie doksztalc bo wiedza nei grzeszysz tak jak z tym ustawieniem przepustnic |
Autor: | pies [ 16 mar 2012, o 18:50 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
jestem pewien ze tłoki w twoim moto . nie sa wykonane z tytanu. powiem wiecej zadna czasc w twoim moto. nie jest tytanowa ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RafalTBG [ 16 mar 2012, o 18:51 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
Panowie weżne ze kolega cały ;] a częśc się wymieni. wątpie ze osiowosc miala tu takie znaczenie. raczej za mocno dokrecone. Nie rozginales tego przy demontazu ?? po zmianie na nowe radze uzyc klucza dynamometrycznego ( sa teraz tanie przejsciowki elektroniczne) |
Autor: | pies [ 16 mar 2012, o 19:24 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
PajakR6 napisał(a): tak jak z tym ustawieniem przepustnic ustawienie przepustnic powinno byc identyczne na kazdy cylinder. Teoretycznie w kazdym cylindrze powinny panowac jednakowe waruki techniczne, a zatem połozenie przepustnic powinno byc w idealnej rónoległosci do siebie wzajemnie, jesli jest inaczej, to cos jest nie tak albo z cisnieniem w cylindrze, albo z wtryskiwaczem . Owszem, fabryka douszcza pewien zakres regulacji, ale to regulacja majaca na celu eliminacje błedów wynikajacych z tolerancji odchyłek produkcyjnych. Pomysl sam, co by sie działo gdyby kazdy cylinder dostawał inny skład mieszanki ? prawdopodobnie silnik usiłował by "wyskoczyc z ramy" tak nierówna miałby prace. Zatem regulacja polega na wyrownaniu poziomów odchylenia, a nie roznicowaniu. Jesli chodzi o przepustnice w gaznikowym systemie jest okładnie tak samo, połozenie przepustnic powinno byc idealnie takie samo , jezeli nie jest , to znaczy ze dany gaznik ma zle ustawiony poziom paliwa, moze "leje" mu zawór zwrotny, albo kolektor dostaje lewe powietrze. Stad "regulacje" słuza jedynie do wyrównania poziomów !! |
Autor: | RafalM3R1 [ 16 mar 2012, o 19:55 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
Dzis sprawdzilem kluczem druga strone ustawilem na 20N-M to ponad pol obrotu jeszcze dokrecilem zanim cyklo!A predzej uzywalem malej grzechotki do dokrecania Wiec raczej odpada za mocne dokrecenie. ![]() |
Autor: | pies [ 16 mar 2012, o 20:06 ] |
Tytuł: | Re: Pęknięty goleń |
juz pisałem ze najrawdopodobniejsza przeczyna jest nieosiowosc . Teraz jest juz na wszystko za póżno. Gdy kupisz drugie lagi pozostaw ich montaz pobliskiemu serwisowi ,wyjdzie ci taniej niz zakup kolejnych. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |