r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Rn 12 Problem http://r1r6.pl/warsztat/problem-t9816.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Tilu [ 9 cze 2013, o 00:02 ] |
Tytuł: | Rn 12 Problem |
Witam zakupiłem niedawno R1 2004 rok ale po wciśnięciu przedniego hamulca na kierownicy czuć wibracje coś jak (abs w aucie ;] ) czego moze to byc wina ? |
Autor: | nfs [ 9 cze 2013, o 00:11 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
Chyba standartowo łozysko główki ramy albo tarcze droższy problem. |
Autor: | Mad666 [ 9 cze 2013, o 00:16 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
na pewno to tarcza któraś krzywa ! na 100% do wymiany |
Autor: | spalinowy [ 9 cze 2013, o 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
Z tarczami to bym się jeszcze wstrzymał, bo ja miałem podobnie. Miałem za luźno skręcone łożysko główki ramy. Ale tarcze, to można sprawdzić np na tokarce czy czymś w tym stylu. Najpierw diagnoza potem wymiana. |
Autor: | piter1098 [ 9 cze 2013, o 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
Albo bez rozbierania niczego podeprzyj przod zeby kolo sie luzno obracalo,przyloz cos prostego do lagi skierowane w strone tarczy i obracaj kolem i bedzie widac czy jest w jednej linii czy jest krzywa.Nawet kciuk przyloz do tarczy,to poczujesz jesli jest gdzies skrzywiona.Glowke ramy tez sprawdz |
Autor: | PiciuR1 [ 9 cze 2013, o 11:56 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
podobnie jak koledzy dwie mozliwosci glowka ramy albo ktoras tarcza |
Autor: | Tilu [ 17 cze 2013, o 00:06 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
Sprawa wygląda tak tarcze sa proste felga tez ale mam pytanie czy u was w r1 2004 rok w przednich zaciskach klocki sa tak luzno tzn nie sam zacisk ale klocek w zacisku ma luz czy to jest ok ? |
Autor: | nfs [ 17 cze 2013, o 08:36 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
Ostatnio znajomy miał podobny problem,okazało się że opona aż dziwne. |
Autor: | qwerty [ 17 cze 2013, o 15:16 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
a czy ktos moze mi powiedzieć czy klocki w zacisku maja byc luźne ? bo ja mam luz nie jest na sztywno. |
Autor: | spalinowy [ 17 cze 2013, o 17:35 ] |
Tytuł: | Re: Rn 12 Problem |
Jak domyślam się, to chodzi Ci o luz między tarczą, a wkładka cierną. Ma być tam minimalny odstęp. Im mniejszy tym szybsza reakcja na naciśnięcie dźwigni hamulca. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |