r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Rn 12 Problem
http://r1r6.pl/warsztat/problem-t9816.html
Strona 1 z 2

Autor:  Tilu [ 9 cze 2013, o 00:02 ]
Tytuł:  Rn 12 Problem

Witam zakupiłem niedawno R1 2004 rok ale po wciśnięciu przedniego hamulca na kierownicy czuć wibracje coś jak (abs w aucie ;] ) czego moze to byc wina ?

Autor:  nfs [ 9 cze 2013, o 00:11 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

Chyba standartowo łozysko główki ramy albo tarcze droższy problem.

Autor:  Mad666 [ 9 cze 2013, o 00:16 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

na pewno to tarcza któraś krzywa ! na 100%
do wymiany

Autor:  spalinowy [ 9 cze 2013, o 11:19 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

Z tarczami to bym się jeszcze wstrzymał, bo ja miałem podobnie. Miałem za luźno skręcone łożysko główki ramy. Ale tarcze, to można sprawdzić np na tokarce czy czymś w tym stylu. Najpierw diagnoza potem wymiana.

Autor:  piter1098 [ 9 cze 2013, o 11:50 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

Albo bez rozbierania niczego podeprzyj przod zeby kolo sie luzno obracalo,przyloz cos prostego do lagi skierowane w strone tarczy i obracaj kolem i bedzie widac czy jest w jednej linii czy jest krzywa.Nawet kciuk przyloz do tarczy,to poczujesz jesli jest gdzies skrzywiona.Glowke ramy tez sprawdz

Autor:  PiciuR1 [ 9 cze 2013, o 11:56 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

podobnie jak koledzy dwie mozliwosci glowka ramy albo ktoras tarcza

Autor:  Tilu [ 17 cze 2013, o 00:06 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

Sprawa wygląda tak tarcze sa proste felga tez
ale mam pytanie czy u was w r1 2004 rok w przednich zaciskach klocki sa tak luzno tzn nie sam zacisk ale klocek w zacisku ma luz czy to jest ok ?

Autor:  nfs [ 17 cze 2013, o 08:36 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

Ostatnio znajomy miał podobny problem,okazało się że opona aż dziwne.

Autor:  qwerty [ 17 cze 2013, o 15:16 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

a czy ktos moze mi powiedzieć czy klocki w zacisku maja byc luźne ? bo ja mam luz nie jest na sztywno.

Autor:  spalinowy [ 17 cze 2013, o 17:35 ]
Tytuł:  Re: Rn 12 Problem

Jak domyślam się, to chodzi Ci o luz między tarczą, a wkładka cierną.
Ma być tam minimalny odstęp. Im mniejszy tym szybsza reakcja na naciśnięcie dźwigni hamulca.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/