r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
RN04 problem z silnikiem http://r1r6.pl/warsztat/rn04-problem-silnikiem-t7085.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zolzot [ 22 mar 2012, o 22:23 ] |
Tytuł: | RN04 problem z silnikiem |
Mianowicie ma problem wydaje mi sie nie tuzinkowy, 1.Paliwo w oleju. 2.Ciężko odpala na ciepłym musi troszkę ostygnąć żeby odpalił. 3.Z odmy olej i dymek jak zatkam to robi się ciśnienie. 4.Czasami chodzi jak jakaś V-ka ale tylko na wolnych obrotach. Powiem jeszcze ze mocy mu nie brakuje, był regularnie serwisowany , następna sprawa synchro gaźników było robione ale bez czyszczenia,kompresja była sprawdzana ale na słabym aku i bez otwartej przepustnicy i wyszła bardzo kiepsko powiedzmy od 5 do 6 atm,przebieg około 40tys,k&n,akrap pełen,Zestaw dysz Dynojet,na postoju przy końcowych obrotach coś tam przekopci ale bardzo delikatnie. Licze na fachowe porady che to naprawić samemu. |
Autor: | pies [ 23 mar 2012, o 05:58 ] |
Tytuł: | Re: RN04 problem z silnikiem |
paliwo w oleju nie moze brac sie z innego miejsca jak znad tłoków . Prawdopodobna przyczyna jest przedmuch pomiedzy tłokiem , a cylindrem. Zacząc powinienes od obejrzenia swiec i zmierzenia cisnien , to wskaze na ilu cylindrach jest problem. Dalej pewnie bedzie trzeba wyjac z ramy i rozebrac silnik na drobne. Czujesz ze masz na tyle wiedzy zeby rozebrac i ponownie złozc silnik? czy wczesniej juz to robiłes? bo jezeli nie, to sam nawet nie próbuj , zabraknie ci znajomosci rzeczy i narzedzi . Najlepszym wyjsciem byłoby dogadac sie z jakims mechanikiem na prywatna fuche i wspolnie z nim ten remont zrobic . My w trakcie tej akcji czytajac twoje relacje mozemy cos tam podpowiedziec , To na razie wszystko. |
Autor: | zolzot [ 23 mar 2012, o 09:20 ] |
Tytuł: | Re: RN04 problem z silnikiem |
Z rozłożeniem silnika i złożeniem nie bede miał problemu, myślę ze najpierw zacznę od sprawdzenia kompresji i próby olejowej, jak to nic nie da to, ściągnę głowice i przyjże się zawora i gniazdom,no i wyczyszczę gaźniki i na nowo synchro.Później będe myślał dalej.Wszelkie sugestie mile widziane co jeszcze zobaczyć.Dodam ze moto było na hamowni w tamtym roku sierpniu i miał 152km na kole.Wiec nie wydaje mi się ze pierścienie sie zużyły po 3tys km.I na obrotach trzyma się normalnie 1,200obr/min,możne to być wina gaźników.I jak sprawdzić czy nie przepuszczaj paliwa na postoju. |
Autor: | zolzot [ 29 kwi 2012, o 13:05 ] |
Tytuł: | Re: RN04 problem z silnikiem |
no i były to uszczelniacze zaworów ![]() |
Autor: | RafalTBG [ 29 kwi 2012, o 20:48 ] |
Tytuł: | Re: RN04 problem z silnikiem |
brales nowe z larrsona czy serwis ? |
Autor: | krychul [ 17 maja 2012, o 09:51 ] |
Tytuł: | Re: RN04 problem z silnikiem |
MIALEM PODOBNY PROBLEM W MOJEJ RN04 IDENTYCZNE REAKCJE TYLKO ZE U MNIE POSZLA WODA DO OLEJU, GLOWNYM POWODEM BYLA OCZYWISCIE USZCZELKA, ALE TEZ PANEWKI BYLY ZAJEBISCIE WYTARTE, PRZY OKAZJI SKORO GLOWICA BYLA JUZ NA WIERCHU, WSZYSTKIE USZCZELNIACZE I TAKIE PIERDOLY NOWE. ROZNICA KOLOSALNA |
Autor: | pawko81 [ 1 maja 2013, o 06:28 ] |
Tytuł: | Re: RN04 problem z silnikiem |
skśd brałeś pierścienie, uszczelniacze i tai tam??? |
Autor: | RafalTBG [ 1 maja 2013, o 08:01 ] |
Tytuł: | Re: RN04 problem z silnikiem |
uszczelniacze larrson a reszta serwis yamaha |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |