r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....
http://r1r6.pl/warsztat/rn12-2005-temp-nie-odpala-t12492.html
Strona 1 z 2

Autor:  Tomek1981 [ 11 mar 2015, o 00:50 ]
Tytuł:  Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

Witam.
Po zimowej przerwie RN12 nie chce odpalić.
Na wyświetlaczu świeci się 52, a w miejscu temperatury "Hi",
Próbowałem już na obu kluczykach(czerwony oraz czarny) ale nic nie daje,,
Nie mogę wejść w "Diag",
Dioda Immo mruga raz na 2s,
Aku ma ponad 12,5V,
Pompa paliwowa oraz Exup dają o sobie znać przy każdym przekręceniu kluczyka.
W tym tygodniu chcę sprawdzić wszystkie wtyczki na czujnikach oraz immo.
Będę wdzięczny za każdą poradę.
Pozdrawiam

Autor:  dany_47 [ 11 mar 2015, o 07:17 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

52- transponder interface.
Problem z immo.
Sprawdź jeszcze raz wszystkie kluczyki, sprawdź podpięcie stacyjki do instalacji.
Ewentualnie możesz odpiąć aku na 5 min, podlaczyc na nowo i znow sprawdzić oba kluczyki.
Jeśli masz czerowny kluczyk to ten powinien działać. A czarny kluczyk zapewne potrzebuje "resetu" immo ale to chyba w ASO YAMAHA

Autor:  Brylant86 [ 11 mar 2015, o 08:36 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

kluczyki koduje się samemu użyciu czerwonego klucza, instrukcje znajdziesz na forum - sam pisałem :)

Autor:  dany_47 [ 11 mar 2015, o 08:40 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

a to zwracam honor ;)

Autor:  Tomek1981 [ 24 mar 2015, o 11:43 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

Witam ponownie.
Dzięki za podpowiedzi.
Antenę immo zapożyczyłem z młodszego modelu i po podpięciu jest to samo na obu kluczykach z tym, że zauważyłem, że(na obu antenach) dioda immo mruga z pewną częstotliwością 5 x wolno potem 6 oraz 7 raz szybko i od nowa.
Restart aku nie pomaga.
Na zagranicznym forum znalazłem poniższe informacje.
Raz: Jak nie można wejść w DIAG to znaczy, że ECU jest w jakimś stopniu uszkodzone.
Dwa: Całość może być spowodowane zwarciem w instalacji w okolicach chłodnicy.
Trzy: Antenę immo nie można podmieniać bo to i tak nic nie daje z racji iż immo zlokalizowane jest w niej.
Jak na razie dalej szukam i sprawdzam.
Jeszcze raz dzięki i pozdro

Autor:  Mad666 [ 24 mar 2015, o 13:28 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

sprawdź kable bo własnie przy chłodnicy jest newralgiczny punkt Rn12: wiatraki moga poprzecinać kable - ja tam miałem i właśnie miałem choinke na liczniku, nic sie nie stało ale dwa kabelki się poprzecinały i trzeba było to oklejac izolacją. Sprawdź może to jest to, mi moto zgasło w czasie jazdy i już nie chciało własnie zapalić i immo świeciło a błędów to ze 3-4 były.

Autor:  nfs [ 24 mar 2015, o 19:06 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

W tym moto wszystko jest tak poupychane że masakra.

Autor:  Brylant86 [ 24 mar 2015, o 19:39 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

z tego co pamiętam błąd 52 świadczy o uszkodzeniu anteny immo, 51 kluczyka- lub odwrotnie, spróbuj z innego klucza go uruchomić najlepiej z czerwonego jak masz

Autor:  Mad666 [ 24 mar 2015, o 19:43 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

ale pisał ze próbował czyli to jak by się zresetowało wszystko albo jakas zwara, dziwne ze po zimie. MOże chomiki poprzegryzały kable.

Autor:  Brylant86 [ 25 mar 2015, o 08:04 ]
Tytuł:  Re: Rn12 2005 Błąd "52" "Hi temp" kręci i nie odpala....

w sumie gdyby to było immo to pompa paliwa w baku się nie uruchamia bodajrze.


spróbuj jeszcze tego :
Witam
Ja zamieszczam kompetny opis kodowania kluczyka lub anteny immoblisera do zamotowanego ECU w moto. Byłem wczoraj w serwisie i razem z kolesiem kodowalismy to :)
1. Poczekac jak kontorlka immo na zegarach bedzie migac (uzbrojenie immo na wyłoczonym zapłodnie standardowo 30 sek. od wyjecia kluczyka ze stacyjki)
2. wkładamy czerowny kluczyk i stacyjki i przekrecamy na "on: czekamy az zakonczy sie test zegarów, przekrecamy kluczyk na "off" i wyjmujemy ze stacyjki
3. po niedluzej niż 5 sekundach wkładamy pierwszy czarny kluczyk i przekrecamy na "on" czekamy dioda od immo bedzie migac przez 5 sekund po czym uruchami sie tryb rejestracji kluczyka i wtedy kontorlka immo na zegarach zaczyna szybko migac, jak przestanie wyjmujemy kluczyk i wkładamy drugi czarny i powtarzamy czynność z punktu 3 nie przekraczajac czasu 5 sek. od wyjecia pierszego czarnego kluczyka i włożenia 2 czarnego. :)

sam to pisałem na postawie instrukcji z ASO - kiedyś miałem podobny problem

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/