r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Rn12 silnik jak diesel
http://r1r6.pl/warsztat/rn12-silnik-jak-diesel-t10907.html
Strona 1 z 4

Autor:  krzyś1986 [ 27 lut 2014, o 20:19 ]
Tytuł:  Rn12 silnik jak diesel

Jest problem panowie dziś pierwszy raz od zakupu wyskoczyłem na szybką drogę i zamiast banana na twarzy pojawił sie :cry: :evil: mianowicie moto, że ma słaby dół wiedziałem przed kupnem, ale problem pojawia się przy wyższych obrotach na piątce do 11 tyś. z trudem dochodzi a na szustce no to już trzeba mieć kawał prostej aby doszło do 11 tyś. prędkość nie więcej niż 250, (silnik diesla im wyżej tym słabiej) na niższych biegach 1,2,3, idzie do odcięcia, na luzie obroty na maksa, więc co to może być za przyczyna, sprawdziłem dziś exup, gdy moto zgaszone linki mają luz ok 5 milimetrór, włącze zapłon ok 8mn, zapale motor ok 4-5 mn. dodam że moto nie szarpie i nie przerywa jadąc 150 na szustce gaz i nic, rozpędza sie powoli. W porównaniu do rn04 no i do rn09 to mół, więc coś kuźwa jest nie tak.

Autor:  Mad666 [ 28 lut 2014, o 12:38 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

pierwsze pytanie jakie mi sie pojawia co coś TY kupił

drugie pytanie czy silnik sie tłucze bo jeśli tak to panewki już kaput

trzecie: sprawdź całą instalacje paliwa i świece.

Autor:  krzyś1986 [ 28 lut 2014, o 18:24 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

silnik w pełnym zakresie obrotów nie wydaję żadnych dziwnych dzwięków, na to akurat jestem uczulony bo w rn04 tak miałem więc wiem co to znaczy, poza tym przed kupnem tego moto byłem ogładać 3 inne, jedna wizualnie mi sie nie podobała, druga miała właśnie dziwne dźwięki nawet na nią nie wsiadłem a gosciu (sprzedawca motocykli chciał mi dać 6 mesięcy gwarancji :haha: ) trzecia wydawała mi się ok i już miałem ją brać, aż tu nagle w okolicy pojawiła sie ta o której teraz piszemy. Jakimś wybitnym mechanikiem nie jestem, a moto musiałem próbować z właścicielem z tyłu.

Autor:  Soldier [ 28 lut 2014, o 21:11 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

Sprawdź też kompresje silnika.

Autor:  PajakR6 [ 28 lut 2014, o 22:13 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

wykrecaj świece i zakładaj nowe ja tak samo mialem w r6 jak kupiłem :) na 6 biegu max 255 spowrotem zapiolem 5 bieg 250 znow 6 zapiolem i 255 max byl po wymianie świec zaczeła ciagnać normalnie

Autor:  krzyś1986 [ 1 mar 2014, o 18:22 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

moja na 5 do 11 tys. ciężko dochodzi a na 6 to już tragedia, sprawdziłem dziś swiece wydają się wporządku ngkr cr9ek (co sądzicie, żeby wrzucić irydowe), przewody paliwowe też wporządku (gdzie znajduje się filtr paliwowy), no i filtr powietrza sztrasznie brudny, w aucie wymieniam co ok 12tys i nigdy takie brudne nie były, w poprzednim moto robiłem wymiany co 6tys lecz nigdy nie zwracałem uwagi na wygląd filtra, więc jeśli obecny filtr jest tak zajeb... to czy możliwe żeby aż tak bardzo zamulił moto

Autor:  PajakR6 [ 1 mar 2014, o 22:11 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

u mnie siwece tez nie wygladaly na zajechale ale one zawinily filterek paliwa jest w pompie alevgo mozna tylko obczyscic z syfu i nic wiecej

Autor:  krzyś1986 [ 1 mar 2014, o 23:05 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

a ta pompa znajduje się w baku, jest wmontowana od spodu prawda :?: co myślisz o świecach irydowych jest sens je zakładać czy nie, i czy brudny filtr powietrza (bardzo brudny) może być przyczyną braku mocy.

Autor:  adamRS [ 1 mar 2014, o 23:15 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

Tak może. Najlepiej wymień i filtr powietrza i świece. Na irydowych silnik troche równiej pracuje no i są żywotniejsze ale zwykle też można śmiało zakładać.

Autor:  Grelo [ 1 mar 2014, o 23:55 ]
Tytuł:  Re: Rn12 silnik jak diesel

Brutalny stan filtra jak mowisz to tak jakby zatkac Ci nos i kazac oddychac ;)
Sam zalozylem swieczki irydowe i jest roznica.
A co jest podstawa to wymiana wszystkiego po zakupie sprzeta! Bynajmniej ja tak robie, zawsze.
Skoro filtr zaniedbany to moze i olej jak w smazalni ryb nad morzem ;)

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/