r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Koniec R6
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/koniec-t16628.html
Strona 1 z 2

Autor:  spalinowy [ 21 lis 2020, o 23:52 ]
Tytuł:  Koniec R6

No i trafilem na newsa... Koniec R6.
link

Autor:  dany_47 [ 22 lis 2020, o 09:52 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

Twój link nie działa ale znalazłem w innym miejscu newsa.
Cóż tu można rzec.
Zaprojektowali brzydki motocykl, który się nie sprzedawał a jak mimo wszystko ktoś chciał kupić to cena. Dodatkowo teraz normy spalin itp, ciągła walka o ekologię. To pogłębiało problemy. RJ05, 09, 095, 11 i 15 to były piękne motocykle, które sprzedawały się na ulicę i na tor. Nowy model na ulicy uchodzi za szkarade, nikt tym nie chce jeździć i utracili sporo sprzedaży. Osobiście również bym jej nie kupił. Wolę ZX6R.

R6 będzie tylko torową maszyną czyli tam gdzie jej sprzedaż się nie zmienia i nadal dominuje na rynku. Do tego nie ma tam norm emisji spalin i innych utrudniających życie restrykcji

Autor:  Piasek [ 22 lis 2020, o 11:26 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

Ja tam chce swoją jeździć :P

tu jest link do artykułu.

https://www.rideapart.com/news/455128/y ... -for-2021/

Co do samego motocykla. Wg mnie to takie RJ15+. Miałem RJ11, śmigam czasami RJ15, mam RJ27. Jestem zadowolony z ogólnego wrażenia jakie daje motocykl. Design - kwestia dyskusyjna, napewno malowania z USA robią o wiele większe wrażenie niż te EU. Gdzie się nie pojawię to RJ 27 zwraca uwagę ale napewno ma tyle przeciwników co zwolenników. Klasa 600 umarła dzięki ekologii i księgowym.

Autor:  spalinowy [ 22 lis 2020, o 23:43 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

dany_47 napisał(a):
Twój link nie działa ale znalazłem w innym miejscu newsa

U mnie nadal działa.

No zawsze jest ryzyko przy nowej wersji modelu. Ale powazna firma tez nie moze za dlugo klepac tego samego. W nowej wersji bebechy sa fajne i telemetria to swietny pomysl. Ale nawet jako inzynier patrzę pod katem estetyki. Jakby zrobili lift przodu to by wszystko wrocilo na dobre tory.

Autor:  dany_47 [ 23 lis 2020, o 10:40 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

no i w tym sęk. moim zdaniem, jak wspomniałem wyżej, przestało się to sprzedawać na ulicę bo jest brzydkie i drogie. oczywiście są też fani sylwetki ale jednak zdecydowana większość niestety nie wyraża się w tej kwestii pozytywnie o R6 i R1.
w dodatku jakiś jełop na USA robi malowanka kozak a na EU są tak kuźwa nudne jak flaki z olejem.

Autor:  Piasek [ 23 lis 2020, o 10:53 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

dany_47 napisał(a):
w dodatku jakiś jełop na USA robi malowanka kozak a na EU są tak kuźwa nudne jak flaki z olejem.


Wynika to z tego że jest Yamaha Europe i Yamaha America. To dwie odzielne firmy, w Polskim ASO nawet w katalogu nie istnieją owiewki w malowaniu które mam, mimo że to ten sam kod lakieru co na np RJ15 2011 (bluish white cocktail). Naklejki też nie istnieją. W USA jest akcja serwisowa na problem z odpalaniem R6, u nas nie ma i nawet Poland position nie ma pojęcia o tej akcji. Firma poprostu jest w dupie, i stwierdziła że więcej zarobii na MT 7 /9 /10 i tracerze niz na sportach.

Autor:  dany_47 [ 23 lis 2020, o 11:32 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

potwierdzam. śledzę ich FB i sprzedaż sportowych motocykli i quadów przeprawowych czy sportowych tam nie istnieje

Autor:  spalinowy [ 23 lis 2020, o 18:35 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

No niestety patrzą przez pryzmat kasy i wcale sie nie dziwie. Opracowanie nowego silnika to ok. 10 mln zł, a gdzie reszta... Moze dlatego firmy prezentuja nowe modele na targach a potem obserwują reakcje ludzi.

Autor:  Piasek [ 24 lis 2020, o 10:15 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

spalinowy napisał(a):
No niestety patrzą przez pryzmat kasy i wcale sie nie dziwie. Opracowanie nowego silnika to ok. 10 mln zł, a gdzie reszta... Moze dlatego firmy prezentuja nowe modele na targach a potem obserwują reakcje ludzi.


wg mnie nie trzeba było nic opracowywać nowego. Tylko przegieli z ceną i radykalnym wyglądem. R6 to ikona jakby miała mniej krzykliwy design i lepsza cena to były hit, Ewentualnie tego kto odpowiada za malowania Eu trzeba zwolnić

Autor:  dafiR1 [ 25 lis 2020, o 08:36 ]
Tytuł:  Re: Koniec R6

Sprzedaż sportów jest znikoma, są to drogie motocykle a proces produkcji bardzo kosztowny i nierentowny z tego wynika. Ciekawostką jest że Honda CBR600 wraca na rynek europejski.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/