r1r6.pl
http://r1r6.pl/

r6 rj11
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/rj11-t16420.html
Strona 1 z 2

Autor:  felek007 [ 14 kwi 2020, o 16:15 ]
Tytuł:  r6 rj11

Witam. Posiadam fabryczne przełożenia. Będę zmieniał na dniach cały napęd i przy okazji zastanawiam się nad zmianą zębatki tylnej o dwa zęby więcej plus z przodu jeden ząbek mniej. Czy ktoś posiada takie przełożenia czy bardzo zmniejszy się v-max? czy przyspieszenie, elastyczność poprawi się bardzo na plus?

Autor:  walekps4 [ 15 kwi 2020, o 07:17 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

Dwa z tylu jeden z przodu to już dużo. Zazwyczaj robi się jeden maksymalnie 2 zabki różnicy i to wszystko. Przy takiej zmianie przełożenia napewno poczujesz różnice. Musisz brać pod uwagę że licznik który już seryjnie przełamuje będzie wskazywał jeszcze bardziej nie adekwatną prędkość do rzeczywistej.

Autor:  Mad666 [ 15 kwi 2020, o 07:58 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

w litrze jeden mniej z przodu miałem i wiele osób tak robi,
na torach dają nawet czasami 2 zęby mniej z przodu !
a tył 2 zęby w tą czy w tamtą to tak mała różnica że szkoda o tym pisać

Autor:  felek007 [ 15 kwi 2020, o 10:04 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

Czy wymiana samej przedniej zebatki na jedna mniej pomoze latwiej stawiac na kolo rj11? Znajomy ma cbr 600rr pc40 i jednak honda bez problemu idzie mu na kolo.

Autor:  pbrj15 [ 15 kwi 2020, o 16:26 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

rj11 i rj15 lataja na gumie ale musisz strzelic z klamy. Z gazu raczej ciezko chyba ze wazysz 60kg

Autor:  Mad666 [ 15 kwi 2020, o 17:31 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

Jeździłem na rj11 z -1 na przodzie i normalnie szybko jechała. Jakoś nie czułem specjalnie by na koło chciała iść a jeździłem na Silesiaring.

Autor:  dany_47 [ 15 kwi 2020, o 17:35 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

RJ11 czy 15 nie idzie na koło bo wisisz całym ciężarem kierowcy na przedzie motocykla. mocy ma aż nadto, geometria nie pozwala pogumować.
no chyba że z klamy walniesz ale zaraz łańcuch na śmietnik pójdzie:D

a zmieniając zębatki owszem można jej w tym pomóc ale szybciej ślizgnie tył niż ona ładnie wstanie z gazu.

Autor:  walekps4 [ 16 kwi 2020, o 06:13 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

Były już tematy na temat gumowania rj11 i rj15. Łańcuch sprzęgło skrzynia i główka ramy obrywają, plus po jakimś czasie mogą się odezwać plastiki. Lepiej kupić jakiegoś gruzika i zrobić pod wyładowania nadmiernych emocji.

Autor:  spalinowy [ 22 kwi 2020, o 09:18 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

To teraz w liczbach.
RJ11 z oryginalnym napędem ma około 2224 N siły napędowej (Czyli teoretycznie jest w stanie jechać pionowo po ścianie :D) i prędkość maksymalna 310 km/h. Wiadomo, że to tylko przybliżenia bez dokładnych informacji o oporach.

Po zamianach:
-1 przód = 2372 N, V max=291 km/h
-2 przód = 2542 N, V max=271 km/h
+1 tył = 2274 N, V max=304 km/h
+2 tył = 2323 N, V max=297 km/h
-1 przód i +1 tył = 2425 N, V max=284 km/h
-1 przód i +2 tył = 2478 N, V max=279 km/h
-2 przód i +2 tył = 2655 N, V max=260 km/h

Autor:  dafiR1 [ 24 kwi 2020, o 14:44 ]
Tytuł:  Re: r6 rj11

spalinowy napisał(a):
To teraz w liczbach.
RJ11 z oryginalnym napędem ma około 2224 N siły napędowej (Czyli teoretycznie jest w stanie jechać pionowo po ścianie :D) i prędkość maksymalna 310 km/h. Wiadomo, że to tylko przybliżenia bez dokładnych informacji o oporach.

Po zamianach:
-1 przód = 2372 N, V max=291 km/h
-2 przód = 2542 N, V max=271 km/h
+1 tył = 2274 N, V max=304 km/h
+2 tył = 2323 N, V max=297 km/h
-1 przód i +1 tył = 2425 N, V max=284 km/h
-1 przód i +2 tył = 2478 N, V max=279 km/h
-2 przód i +2 tył = 2655 N, V max=260 km/h


jakieś dziwne te wyliczenia

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/