r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
r6 rj11 http://r1r6.pl/ogolnie-f12/rj11-t16420.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | felek007 [ 14 kwi 2020, o 16:15 ] |
Tytuł: | r6 rj11 |
Witam. Posiadam fabryczne przełożenia. Będę zmieniał na dniach cały napęd i przy okazji zastanawiam się nad zmianą zębatki tylnej o dwa zęby więcej plus z przodu jeden ząbek mniej. Czy ktoś posiada takie przełożenia czy bardzo zmniejszy się v-max? czy przyspieszenie, elastyczność poprawi się bardzo na plus? |
Autor: | walekps4 [ 15 kwi 2020, o 07:17 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
Dwa z tylu jeden z przodu to już dużo. Zazwyczaj robi się jeden maksymalnie 2 zabki różnicy i to wszystko. Przy takiej zmianie przełożenia napewno poczujesz różnice. Musisz brać pod uwagę że licznik który już seryjnie przełamuje będzie wskazywał jeszcze bardziej nie adekwatną prędkość do rzeczywistej. |
Autor: | Mad666 [ 15 kwi 2020, o 07:58 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
w litrze jeden mniej z przodu miałem i wiele osób tak robi, na torach dają nawet czasami 2 zęby mniej z przodu ! a tył 2 zęby w tą czy w tamtą to tak mała różnica że szkoda o tym pisać |
Autor: | felek007 [ 15 kwi 2020, o 10:04 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
Czy wymiana samej przedniej zebatki na jedna mniej pomoze latwiej stawiac na kolo rj11? Znajomy ma cbr 600rr pc40 i jednak honda bez problemu idzie mu na kolo. |
Autor: | pbrj15 [ 15 kwi 2020, o 16:26 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
rj11 i rj15 lataja na gumie ale musisz strzelic z klamy. Z gazu raczej ciezko chyba ze wazysz 60kg |
Autor: | Mad666 [ 15 kwi 2020, o 17:31 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
Jeździłem na rj11 z -1 na przodzie i normalnie szybko jechała. Jakoś nie czułem specjalnie by na koło chciała iść a jeździłem na Silesiaring. |
Autor: | dany_47 [ 15 kwi 2020, o 17:35 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
RJ11 czy 15 nie idzie na koło bo wisisz całym ciężarem kierowcy na przedzie motocykla. mocy ma aż nadto, geometria nie pozwala pogumować. no chyba że z klamy walniesz ale zaraz łańcuch na śmietnik pójdzie:D a zmieniając zębatki owszem można jej w tym pomóc ale szybciej ślizgnie tył niż ona ładnie wstanie z gazu. |
Autor: | walekps4 [ 16 kwi 2020, o 06:13 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
Były już tematy na temat gumowania rj11 i rj15. Łańcuch sprzęgło skrzynia i główka ramy obrywają, plus po jakimś czasie mogą się odezwać plastiki. Lepiej kupić jakiegoś gruzika i zrobić pod wyładowania nadmiernych emocji. |
Autor: | spalinowy [ 22 kwi 2020, o 09:18 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
To teraz w liczbach. RJ11 z oryginalnym napędem ma około 2224 N siły napędowej (Czyli teoretycznie jest w stanie jechać pionowo po ścianie ) i prędkość maksymalna 310 km/h. Wiadomo, że to tylko przybliżenia bez dokładnych informacji o oporach. Po zamianach: -1 przód = 2372 N, V max=291 km/h -2 przód = 2542 N, V max=271 km/h +1 tył = 2274 N, V max=304 km/h +2 tył = 2323 N, V max=297 km/h -1 przód i +1 tył = 2425 N, V max=284 km/h -1 przód i +2 tył = 2478 N, V max=279 km/h -2 przód i +2 tył = 2655 N, V max=260 km/h |
Autor: | dafiR1 [ 24 kwi 2020, o 14:44 ] |
Tytuł: | Re: r6 rj11 |
spalinowy napisał(a): To teraz w liczbach. RJ11 z oryginalnym napędem ma około 2224 N siły napędowej (Czyli teoretycznie jest w stanie jechać pionowo po ścianie ) i prędkość maksymalna 310 km/h. Wiadomo, że to tylko przybliżenia bez dokładnych informacji o oporach. Po zamianach: -1 przód = 2372 N, V max=291 km/h -2 przód = 2542 N, V max=271 km/h +1 tył = 2274 N, V max=304 km/h +2 tył = 2323 N, V max=297 km/h -1 przód i +1 tył = 2425 N, V max=284 km/h -1 przód i +2 tył = 2478 N, V max=279 km/h -2 przód i +2 tył = 2655 N, V max=260 km/h jakieś dziwne te wyliczenia |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |