r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Ciśnienie kapcie Rj15 http://r1r6.pl/ogolnie-f12/nienie-kapcie-rj15-t15118.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | skolmal14 [ 31 mar 2017, o 20:50 ] |
Tytuł: | Ciśnienie kapcie Rj15 |
Cześć, temat już jakiś był ,ale nie wyczerpywał moich potrzeb. Pytanie o ciśnienie w manualu R6 2008r czyli RJ15 jest napisane 2.5 bara przod i 2.5 bara tyl jesli ciezar nie wiekszy niz 90kg i 2.9 jesli powyzej tej granicy... Zdziwko lekko zlapalem ,ze takie samo cisnienie w obu kapciach ? Jutro jadę na wolne jazdy na tor lodz i pytanie właśnie z ciśnieniem- do tych co jeżdżą po torach oczywiście , upuszczać w ogóle czy nie ma sensu jak na 1 raz ... jazda amatorksa w sumie pierwszy raz na moto na torze. |
Autor: | Mad666 [ 31 mar 2017, o 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
na tor zawsze spuszczaj powietrze do conajmniej max 2,0 chodzi o to że na cywila się nie składasz na kolano i wtedy nie potrzebujesz wielkiej powierzchni stycznej bo opona z małym cisnieniem będzie jak flak ale za to będzie miałą bardzo duży placek połączenia z asfaltem. Na cywila nie dość że byś w ten sposób szybko złapał gumę to jeszcze kompletnie zmienia to opory toczenia i zużycie. Więc na cywila wal 2,5 a na tor max 2,0 zalezy od opon bo Dunlop to w ogóle flak 1,2 na zimno ! |
Autor: | skolmal14 [ 31 mar 2017, o 22:11 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
Hmm Michelin Pilot Power 2CT mam założone na obu felgach , na początku z 1 sesję prześmigam na 2.5 przod i tyl czyli tak jak fabrycznie i później jakie ciśnienie , jest jakieś stałe czy coś - zielony w tym temacie . |
Autor: | marcinrednose [ 1 kwi 2017, o 07:42 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
Nie chce straszyć ale Pilot Power 2CT + tor = gleba. Też zaczynałem na kartingu na tych oponach i na 3 gleby wszystkie były na pilotach. |
Autor: | masterowns [ 1 kwi 2017, o 07:59 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
Nie jeździłem nigdzie po torach/kartingach na tych oponach, a miałem nówki w poprzednim moto, czyżby te opony na torze były tak słabe? U mnie na drogach gdzieś winkle trzymały bardzo fajnie, wręcz nie mogę nic złego o nich powiedzieć, a nie jak o teraźniejszych bridgestonkach.... |
Autor: | skolmal14 [ 1 kwi 2017, o 08:37 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
Z tymi oponami to dziwna historia , jedni polecają ,a inni tak jak ty piszą dokładnie to samo . Chyba na 1 wypad na tor dadzą radę- amatorsko . Ponoć gość na Poznaniu na tych kapciach dobrze wywijał |
Autor: | dany_47 [ 1 kwi 2017, o 12:13 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
marcinrednose napisał(a): Nie chce straszyć ale Pilot Power 2CT + tor = gleba. Też zaczynałem na kartingu na tych oponach i na 3 gleby wszystkie były na pilotach. +1 Ta opona to śmieć straszny. |
Autor: | marcinrednose [ 1 kwi 2017, o 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
Na karting nie polecam a na duzy tor bym sie bał założyć. Do amatorskiego latania dunlop d211, pirelli superbike pro itp. Piloty na droge jedynie. |
Autor: | RQ27 [ 1 kwi 2017, o 13:09 ] |
Tytuł: | Re: Ciśnienie kapcie Rj15 |
Właśnie też się spotkałem, że jedni chwalą, drudzy nienawidzą, ja akurat należę do tych drugich. Kiedyś wracałem późnym wieczorem, temp. trzy stopnie, a one mielą na 4 biegu i przy średnich obrotach, a gazu tyle co nic. Nie mogę się doczekać aż zmienię na Pirellki, swoim obecnym nie ufam (są po poprzednim właścicielu). |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |