r1r6.pl
http://r1r6.pl/

YZF-R6 2017
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/2016-t14708-30.html
Strona 4 z 5

Autor:  marcinrednose [ 14 paź 2016, o 12:15 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

Dany ale gdzie to ssanie?

System kontroli trakcji z 6 stopniową regulacją - NA TORZE DO ŚMIECI
Radialne heble 320 na 4 tlokach z ABS (w R1 robią robotę a co mowa w R6) - TO PLUS SPORY
Zawias z R1 nowej w pełni regulowany p i t - PEWNIE I TAK SŁABSZY OD TEGO CO JEZDZI W TORÓWKACH ALE TO PLUS
190kg w pełni gotowa do jazdy (prawie 10 kg mniej!!!) POŻYJEMY ZOBACZYMY
Led oświetlenie - BEZ ZNACZENIA
Quickshifter w serii - SUPER QS IRC KUPUJESZ DO RJ15 ZA 1400 PLN
Mapy zapłonu - INNY SILNIK INNE MAPY
8% poprawiona aerodynamika!! - PLUS
Magnezowa głowica! NIE MAM POJECIA
Zmiany projektowe baku i tylnego stelażu PLUS BO WĘŻSZA
Linia jest piękna, agresywna - HMMM JAK KTOŚ SSIE ZA WYGLĄD TO MOZE, KWESTIA GUSTU
Zjebali malowania i wydech tylko
No i mogli dołożyć amorek skrętu

HEBLE ZAWIAS WĄSKA TALIA - MODYFIKACJE KTÓRE DADZĄ NA TORZE ZAAWANSOWANEMU ZAWODNIKOWI SEKUNDE A ŚREDNIAKOWI 0,5 SEKUNDY. NA ULICY MOIM ZDANIEM ZMIANA BĘDZIE KOMPLETNI NIE ODCZUWALNA.

CHYBA ŻE R6 DOSTANIE 10KM WIECEJ W CO NIE WIERZE.
TAK CZY SIAK ZA ROK DWA, POJAWIĄ SIE NA TORACH NOWE R6 BO 1 SEKUNDA DLA ZAAWANSOWANYCH TO AŻ 1 SEKUNDA.

POCZEKAJMY NA MOC I BĘDZIE ALBO NIE BĘDZIE SSANIA.

SSANIE TO BYŁA NOWA R1 W PORÓWNANIU DO POPRZEDNIEJ PADLINY
. W PRZYPADKU R6 ZOBACZYMY, ALE COS MI SIE NIE WYDAJE.

Autor:  bartiquan12 [ 14 paź 2016, o 14:55 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

ja sie nie zdziwie jak moc spadnie do 125-130 kucy (typowej w tej klasie) i dopiero bedzie zong

Autor:  dany_47 [ 14 paź 2016, o 17:56 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

Marcin przesiadz się na kawasaki i przestań narzekać . Jak Ci nie spasowala R6 od Fereta to było ja sprzedać jeszcze póki owiewki miała.
Znudziło mi się też przypominanie Ci że ludzie sportowymi motocyklami jeżdżą nie tylko po torze.
Honda wycofała się z 600ek, kawasaki musi robić 636 bo tylko w ten sposób mają "coś innego" czym mogą się wyróżnić. Honda ostatni model jest slabiutka, suzuki nie potrafi zejść z wagi i zrobić geometrii-no comment. Gdzie masz konkurencję dla Rj15 chociaż. A co mowa o tej.
Poza tym liczba sprzedanych motocykli mówi sama za siebie.
Dodatkowo wszyscy narzekają że nie ma amorka, nie ma qs. A jak wrzucili do serii to teraz piszesz ze super qs można tanio kupić i w domyśle że nie jest to zaleta.

Autor:  Dudi [ 14 paź 2016, o 20:43 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

8-)
https://www.youtube.com/watch?v=uzOQPXiL6Eg

Autor:  dodziu [ 14 paź 2016, o 21:03 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

Ładnie to przedstawili ☺

Autor:  marcinrednose [ 15 paź 2016, o 08:23 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

dany_47 napisał(a):
Marcin przesiadz się na kawasaki i przestań narzekać . Jak Ci nie spasowala R6 od Fereta to było ja sprzedać jeszcze póki owiewki miała.
Znudziło mi się też przypominanie Ci że ludzie sportowymi motocyklami jeżdżą nie tylko po torze.
Honda wycofała się z 600ek, kawasaki musi robić 636 bo tylko w ten sposób mają "coś innego" czym mogą się wyróżnić. Honda ostatni model jest slabiutka, suzuki nie potrafi zejść z wagi i zrobić geometrii-no comment. Gdzie masz konkurencję dla Rj15 chociaż. A co mowa o tej.
Poza tym liczba sprzedanych motocykli mówi sama za siebie.
Dodatkowo wszyscy narzekają że nie ma amorka, nie ma qs. A jak wrzucili do serii to teraz piszesz ze super qs można tanio kupić i w domyśle że nie jest to zaleta.

A gdzie napisalem ze.mi nie pasowala?
Dodatkowo.twierdze.ze.w.chwili ibecnej.rj15 nie ma.praktycznie zadnej konkurencji.
Ona jest w ciaglej eksploatacji i ma sie dobrze i jest w nia wsadzone tyle.siana ze.malo kto tyle wsadza.

Mysle jednak.ze.forum powinno trzymac.jakotaki poziom a ocenianie motocykla praktycznie torowego po wygladzie ... ok ale....

Nie to ze sie czepiam, ale pisanie ze 636 to to cos cobwyroznia kawasaki .... no wyroznia .. musisz startowac nim w litrach bo przekracza 600.

Pamietajmy ze teotocykle.to zwierzeta na tor i wiekszosc modyfikacji nie bedzie mozliwe sorawdzic na drodze.

Autor:  BiRD [ 15 paź 2016, o 10:47 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

marcinrednose napisał(a):
Mysle jednak.ze.forum powinno trzymac.jakotaki poziom a ocenianie motocykla praktycznie torowego po wygladzie ... ok ale.....

czasem zastanawiam się czy nie pomyliłeś fora dyskusyjne, to że to są motocykle sportowe nie oznacza że ludzie będą użytkowali je tylko na poznaniu. Zobacz ile osób na forum jeździ po ulicach a ile tylko po torach i nie mierz wszystkich swoją miarą

:drink:

Autor:  marcinrednose [ 15 paź 2016, o 17:14 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

Ok

Autor:  skolmal14 [ 15 paź 2016, o 19:23 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

Akurat prawda ,bo większość r6 jeździ po ulicy.... fakt ,że spisuje się ona świetnie na torze i w sumie na takie warunki jest wręcz stworzona ,ale każdy wie gdzie jej miejsce :) Co do wyglądu to byłem pewien,że pójdzie ona w ślady nowej r1 ,ale poprawią trochę to co było wyśmiewane , liczyłem na coś lepszego. Modyfikacje fajne ,ale kładą tyle bajerów ,a o stalowym oplocie to chyba zapomnieli... Licznik hmmm liczyłem na taki jak w nowej r1 czyli całkiem fajny ,a dostaliśmy to samo co z r1 , tak jakby zrobili ich za dużo i teraz tną koszta ;V Rj 15 nadal najładniejsza

Autor:  Mad666 [ 16 paź 2016, o 20:30 ]
Tytuł:  Re: R6 2016

R6 ma konkurencje w postaci Kawasaki zx6R i jest to motocykl który w sumie nawet chyba jest lepszy tylko tak mocno nietuzinkowy że nie ma części na rynku wtórnym bo ,... nikt tego paskudztwa nie kupuje z powodu wyglądu. ALe jakość Kawy mówi sama za siebie na zawodach, do tego jeszcze jest w konkurencji Triumph którego bardzo ludzie chwalili ale też drogi motor. I jeszcze jest Ducati i MV. MV też podobno mega dobry motor ale też rodzynek i tylko dla bogatych.
Yamaha odniosła sukces najlpierw przez wygląd i ludzie o kupowali, potem przez to że dobrze się tym jeździło a potem że mase części na rynku, warto wspomniec że cena R6 nie była astronomiczna bo motocykl ten kiedyś kosztował 36 tys zł ! Przeciętny nowobogacki KOwalski mógł go mieć na raty. KOńcówka sprzedarzy była marna bo wywalili nagle ceny na 49 tys zł i ten motocykl już się przestał sprzedawać.
R6 RJ15 trafiła w każdy cel znakomicie. KOnstrukcje trwałą pokochali ludzie i zawodnicy. Nie ma jednak raczej szans by zrobili mocny progres z silnikiem bo za dużo już dali w postaci elektroniki. Takie moje zdanie.

co do torowania:
w tabelach zawodów w swiecie wcale teraz nei króluje R6 RJ15 tylko KAWASAKI, pojawia się przelotnie MV. KIlka sztuk Triumfa. W SSP WSBK pojawiają się Hondy ale mimo dobrych zawodników te motory nie są tak szybkie jak Kawy. Motocykle RJ15 R6 pojawiały się w prywatnych zespołach po mocnych modyfikacjach i te motory raczej nie miały tak siły jak gwiazdy które jednostkowo mieli umiejętności do wygrania na danym torze.
Każda konstrukcja czymś się różni ale to często zawodnik wygrywa a nie motocykl więc spieranie się czy R6 RJ15 jest super czy nie raczej nie jest tak ważna.
Moim zdaniem warto mieć ten motocykl na tor co jest tani w modyfikacji, częściach i jest trwały. R6 spełnia te oczekiwania klientów :D

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/