r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Szybkie i krótkie pytania...
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/szybkie-krotkie-pytania-t11579-720.html
Strona 73 z 87

Autor:  marcinrednose [ 14 kwi 2017, o 18:15 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Volkov napisał(a):
Tomcy, piszę o profilu 60 opony TYLNEJ, zgadzam się że gdy wyższy profil to powierzchnia styku większa itd. itd. , ale może napisałem niejasno to może wytłumaczę: RJ09 ma oryginalny rozmiar P 120/60/17 T 180/55/17, dostępność opon przednich w rozmiarze 120/60 jest bardzo mała, najczęściej to 120/70 - i taką właśnie chce założyć na przód, ale że przód przez to będzie wyższy to są dwie opcje: 1) opuścić na lagach albo 2) założyć na TYŁ oponę o wyższym profilu czyli zamiast 55 założyć 60 - pisałem właśnie o drugiej opcji.

marcinrednose - nie rozumiem twojego postu, cytujesz to co napisałem nt. opon i zadajesz pytanie ile razy byłem na torze i jakim, pracujesz w policji ??
Jeśli chcesz wyrazić swoje zdanie na ten temat to będę wdzięczny jeśli je napiszesz.


Wiem m.in. po sobie że w szczególności na początku torowania za dużo sie kombinuje. Większość rzeczy które zrobisz to wyrzucone w błoto pieniądze - np bardzo drogie opony o profilu 60, które na początku nie dadzą ci nic. Zapytałem ile razy byłeś bo po zadawanych pytaniach wydaje sie że nigdy.

Autor:  dany_47 [ 14 kwi 2017, o 19:18 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

marcinrednose napisał(a):
Volkov napisał(a):
Tomcy, piszę o profilu 60 opony TYLNEJ, zgadzam się że gdy wyższy profil to powierzchnia styku większa itd. itd. , ale może napisałem niejasno to może wytłumaczę: RJ09 ma oryginalny rozmiar P 120/60/17 T 180/55/17, dostępność opon przednich w rozmiarze 120/60 jest bardzo mała, najczęściej to 120/70 - i taką właśnie chce założyć na przód, ale że przód przez to będzie wyższy to są dwie opcje: 1) opuścić na lagach albo 2) założyć na TYŁ oponę o wyższym profilu czyli zamiast 55 założyć 60 - pisałem właśnie o drugiej opcji.

marcinrednose - nie rozumiem twojego postu, cytujesz to co napisałem nt. opon i zadajesz pytanie ile razy byłem na torze i jakim, pracujesz w policji ??
Jeśli chcesz wyrazić swoje zdanie na ten temat to będę wdzięczny jeśli je napiszesz.


Wiem m.in. po sobie że w szczególności na początku torowania za dużo sie kombinuje. Większość rzeczy które zrobisz to wyrzucone w błoto pieniądze - np bardzo drogie opony o profilu 60, które na początku nie dadzą ci nic. Zapytałem ile razy byłeś bo po zadawanych pytaniach wydaje sie że nigdy.


A marcinrednose był 3 razy, spamuje na forum że ma jakieś opony torowe na sell i w specyficzny sposób wypowiada się o torowaniu jakby całe życie jeździł :P Ty też na początek nakupiłeś quickshiftery itp itd :P
Nie dawaj mu ryby :D daj mu wędke! Niech pojedzie, przetestuje, może akurat mu przypasują takie profile. Są ludzie, którzy wyłamują się i mają talent... Może tu kolega własnie ma? A jak nie ma to zbije sobie dupsko i zgruzuje moto a wtedy będziesz mógł napisać "a nie mówiłem" :)
Wiesz jak jest, "kaczka się pływać nie nauczy póki w tyłek wody nie nabierze" :)

Autor:  Volkov [ 14 kwi 2017, o 21:34 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

dany_47 + marcinrednose
Mój post a właściwie prośba dotyczyła opinii na temat dwóch typów opon. Miło z waszej strony że staracie się odpowiadać na niezadane pytania. Być może wynika to z troski o mój budżet na opony o wyższym profilu a być może jest to jakiś sposób na podniesienie swojej samooceny w trudnej drodze do "miSZCZostwa" ;). Przypuszczam że to drugie :) Tak czy inaczej, jeżeli macie coś do powiedzenia w tym temacie i chcecie się podzielić swoją wiedzą - będę BARDZO wdzięczny. Zdaje sobie sprawę, że precyzyjne wypowiadanie się jest trudną sztuką, ale od czego są szkoły? Nigdy nie jest za późno. Niestety na temat ryb i wędki nie porozmawiam z wami bo nie łowie ryb :)

Autor:  marcinrednose [ 14 kwi 2017, o 21:49 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

dany_47 napisał(a):
marcinrednose napisał(a):
Volkov napisał(a):
Tomcy, piszę o profilu 60 opony TYLNEJ, zgadzam się że gdy wyższy profil to powierzchnia styku większa itd. itd. , ale może napisałem niejasno to może wytłumaczę: RJ09 ma oryginalny rozmiar P 120/60/17 T 180/55/17, dostępność opon przednich w rozmiarze 120/60 jest bardzo mała, najczęściej to 120/70 - i taką właśnie chce założyć na przód, ale że przód przez to będzie wyższy to są dwie opcje: 1) opuścić na lagach albo 2) założyć na TYŁ oponę o wyższym profilu czyli zamiast 55 założyć 60 - pisałem właśnie o drugiej opcji.

marcinrednose - nie rozumiem twojego postu, cytujesz to co napisałem nt. opon i zadajesz pytanie ile razy byłem na torze i jakim, pracujesz w policji ??
Jeśli chcesz wyrazić swoje zdanie na ten temat to będę wdzięczny jeśli je napiszesz.


Wiem m.in. po sobie że w szczególności na początku torowania za dużo sie kombinuje. Większość rzeczy które zrobisz to wyrzucone w błoto pieniądze - np bardzo drogie opony o profilu 60, które na początku nie dadzą ci nic. Zapytałem ile razy byłeś bo po zadawanych pytaniach wydaje sie że nigdy.


A marcinrednose był 3 razy, spamuje na forum że ma jakieś opony torowe na sell i w specyficzny sposób wypowiada się o torowaniu jakby całe życie jeździł :P Ty też na początek nakupiłeś quickshiftery itp itd :P
Nie dawaj mu ryby :D daj mu wędke! Niech pojedzie, przetestuje, może akurat mu przypasują takie profile. Są ludzie, którzy wyłamują się i mają talent... Może tu kolega własnie ma? A jak nie ma to zbije sobie dupsko i zgruzuje moto a wtedy będziesz mógł napisać "a nie mówiłem" :)
Wiesz jak jest, "kaczka się pływać nie nauczy póki w tyłek wody nie nabierze" :)

Dany twoja pierwsza pomyłka - opony torowe mam, jeśłi jesteś zainteresowany to daj znać. Druga pomyłka - na początek nie kupiłem quickshiftera ani żadnych innych bajerów - kupiłem to dopiero na ten sezon i do tej pory jeździłem na w pełni seryjnej r6 (nawet katalizator został i tłumik ori). Pomyłka 3 - nie byłem na torze 3 razy.
Nie jeżdżę dobrze i nigdy nie będę. Na torze jezdziłem kawałek sezonu 2015 i sezon 2016.Czas na Poznaniu 1.47 Grupa B. Na Slovakii nie pamiętam.
Zapytałem kolegi ile razy był na torze bo na poczatku sam zajmowałem sie pierdołami zamiast jazdą.

Twój post Dany nie wnosi nic więc jesteś spamerem.

A tak na marginesie Dany, nie znamy się, nie jeździliśmy razem, nie pisze na forum ile razy i gdzie byłem i co kupuje. Skąd bierzesz informacje że nakupiłem na początek quickshifterów, na torze byłem 3 razy?

Autor:  tomcy [ 15 kwi 2017, o 11:41 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Marcin próbuje Wam powiedzieć żebyśmy nie zastanawiali się tyle nad sprzętem a pojechali na tor

Volkov trochę powiało sarkazmem ale odpowiem Ci tak
Mając z przodu 120/70 a z tyłu od 180/55 czy 60 czy 185/65 lub 190/50 lub 55 nie zauważyłem ogromnej zmiany łatwiej moto kładł się w zakrętach przy wyższych profilach

Nie wiem czy byłeś już na torze a na twoje pytanie to możemy dywagowac ucinajac dziesiątki sekund
Ze swojego doświadczenia lepiej kilka kompletów używek mieć i pojechać 2-3 razy na tor niż mieć nowe i pojechać raz

Pamiętajcie że jak dużo jeździcie po ulicach to opona się robi kwadratowa i moto rzuca się w zakrętach a nie kładzie

Autor:  Mad666 [ 15 kwi 2017, o 12:46 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

po torowaniu opona jak jest spalona to na cywila jest śliska i niebezpieczna (piszę akurat o przedniej oponie)

Autor:  Volkov [ 15 kwi 2017, o 18:11 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

tomcy napisał(a):
Volkov trochę powiało sarkazmem ale odpowiem Ci tak
Mając z przodu 120/70 a z tyłu od 180/55 czy 60 czy 185/65 lub 190/50 lub 55 nie zauważyłem ogromnej zmiany łatwiej moto kładł się w zakrętach przy wyższych profilach

Skoro powiało sarkazmem to chyba zasłużyłeś.
Ja nie mam wątpliwości jaki profil chce, pytałem o opinie na temat Power RS i Racetec RR Compk Slick.
Skoro łatwiej się moto kładzie przy wyższych profilach to jednak jakaś różnica jest. Pomijam pytanie czy wyższy profil ma większą powierzchnie styku bo to sprawa poza dyskusją.
tomcy napisał(a):
Nie wiem czy byłeś już na torze a na twoje pytanie to możemy dywagowac ucinajac dziesiątki sekund
Ze swojego doświadczenia lepiej kilka kompletów używek mieć i pojechać 2-3 razy na tor niż mieć nowe i pojechać raz

Tomcy, nie chodziło o to czy zakładać 60 na tył i jaka będzie różnica do 55. Mam zamiar tak zrobić i sprawdzić. Różnica w cenie to około 60 zł (profil 60 w stosunku do 55). Na używkach nie będę jeździł bo skoro kupiłem moto z przeznaczeniem na tor to znajdę kasę na gumy, skoro wydałem kasę na moto, wydałem na przygotowanie moto na tor i na gumy to zamierzam jeździć na tor tak często jak tylko pogoda pozwoli.

A teraz odpowiem na nurtujące Was pytanie: czy jeździłem już na torze ? :D Odpowiadam: Tak, jeździłem. Najpierw SV 1000, ale szybko dokupiłem Gixa 600 K2, którego sprzedałem tej wiosny i kupiłem RJ 09. W tym roku chciałbym pojeździć trochę szybciej i na gumach na pewno nie będę oszczędzał.

Autor:  Mad666 [ 15 kwi 2017, o 19:51 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

temat opon:

poradnik-forumowy/opony-kompedium-wiedzy-podstawowej-t12274.html

poradnik-forumowy/wszystko-oponach-t175.html

Autor:  Volkov [ 15 kwi 2017, o 20:27 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Mad666 napisał(a):

Kompendium wiedzy - super zestawienie, genialna sprawa, zaglądam tam bardzo często. Drugi link - poradnik forumowy - tego nie znalazłem, wielkie dzięki ! chętnie poczytam !

Autor:  tomcy [ 15 kwi 2017, o 21:03 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Ok kibicuje i ciekaw jestem ile razy będziesz na torze w 2017
Ja zasłużyłem....

Strona 73 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/