r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Szybkie i krótkie pytania...
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/szybkie-krotkie-pytania-t11579-710.html
Strona 72 z 87

Autor:  Volkov [ 13 kwi 2017, o 10:00 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

potrzebuje opinii nt:
Racetec RR Compk Slick
Michelin Power RS
moto tylko na tor, przód 120/70 tyl 180/60

Autor:  Mad666 [ 13 kwi 2017, o 11:49 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Ja sprawdzoną mam ractec rr jest znakomita i polecam. Ten Michał też powinien być ok bo jest torowowyczynowy choć wszyscy wiedzą jak ogólnie marka Michelin słabo stoi w moto.

Autor:  Volkov [ 13 kwi 2017, o 13:27 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Zastanawiam się na drogowymi bo nie mam doświadczenia ze slickami (i nie mam też jeszcze kocy), Power RS występują w jednej mieszance i przypuszczam że szybko się nagrzewają. Nie wiem jak sprawa wygląda z twardością w oponach RR COMPK SLICK (znalazłem oznaczenia K350, K328). Cena jest podobna, Power rs można kupić za ~1100 minus zwrot 85 (promocja Michelin).

Autor:  Mad666 [ 13 kwi 2017, o 13:39 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

moim zdaniem jeżeli nie masz motocykla strikte na tor przeznaczonego to nie warto slików brać bo one czesto są takie same w wersjach cywilnych (Supercorsa SP jest jakby Supercorsa SC2/3 której nie ma), D211 to opony bardzo dobre na tor i są stosowane do użytku cywilnego czyli cięte. Wiadomo że zawodnicze gumy są lepsze ale i droższe. Cywilne gumy też są teoretycznie droższe niż torowe bo homologacja jest kosztowna choć obserwując okazje na internetach SP można kupić za 400 zł co jest dobrą ceną.

Autor:  Serdzio [ 13 kwi 2017, o 17:44 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Teraz mam D211 Dunlopa Mad mi polecił i naprawdę spoko, różnica o niebo lepsza.
Używam Ją na cywila i amatorsko na torze. Jak byś chciał mogę Ci zdjęcie podrzucić jak wygląda po jednym torowaniu i 100km na ulicy.

Autor:  Volkov [ 13 kwi 2017, o 18:07 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Motocykl robię wyłącznie na tor i po drodze nie będzie mógł jeździć dlatego zastanawiam się nad slickami.
D211 to dobre gumy ale wydaje mi się że nie robią w rozmiarze 180/60 ( mam z przodu 120/60, z tyłu 180/55, jeśli założę z przodu 120/70 z tyłu też trzeba podnieść czyli 180/60, mogę też opuścić na lagach ale wolę profil 60)

Autor:  Mad666 [ 13 kwi 2017, o 23:27 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

bierz opony jak najwyższe czyli 120/70 i 180/60 jak są, ujdzie 190/60 ale będzie cięższa no ale podobno minimalnie szersza lepsza- nie wiem czy warto szerszą.

Dunlop jest niskociśnieniowy i to się lubi albo nie - chodzi oto że jest taki bufor że zanim się odrywa od asfaltu to czuć jak buja motorem.

Pirelli czy Metzeler czy Brodze albo może i Michały już sa wysokociśnieniowe i ona znowu mają cość kontrolowane uślizgi i czujesz że to robisz ze świadomością lub jak się przekracza tą linie kontroli to wiadomo: krzaki.

Sliki powinny być tańsze bo nie mają homologacji
ale w rozrachunku realnym jak patrzę na ceny to kurde kupuj które tańsze, serio !
D211, Supercorsy SC1/SC2, SC0 też by mogły być i dla R6 to nawet chyba świetne rozwiązanie bo miękkie jak guma do żucia ale pewnie będziesz czuł po kilku okrażeniach uślizgi jak się przegrzeje, Bridż R10 lub jakies te wyścigowe, Metzelery sa jak Pirelli więc RR to jest klasa, a Micheliny to nie wiem bo to jakaś takie od samochodów :D to się nie znam ale na pewno nie piloty !!!

Autor:  marcinrednose [ 14 kwi 2017, o 08:43 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Volkov napisał(a):
Motocykl robię wyłącznie na tor i po drodze nie będzie mógł jeździć dlatego zastanawiam się nad slickami.
D211 to dobre gumy ale wydaje mi się że nie robią w rozmiarze 180/60 ( mam z przodu 120/60, z tyłu 180/55, jeśli założę z przodu 120/70 z tyłu też trzeba podnieść czyli 180/60, mogę też opuścić na lagach ale wolę profil 60)


Ile razy byłeś na torze i jakim?

Autor:  tomcy [ 14 kwi 2017, o 09:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Volkov, ale 120/60 to jest lepsza do jazdy na wprost (mniejsza powierzchnia styku będzie w zakręcie)
ogólnie zawsze używałem 120/70 KR - jak ktoś raz założy nie będzie chciał innej
kupiłem na próbę 125/65 KR mam na drugiej feldze ale jeszcze nie jeździłem boje się że mogę ją zamknąć a nie stać mnie na takie wyzwania

Autor:  Volkov [ 14 kwi 2017, o 17:58 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Tomcy, piszę o profilu 60 opony TYLNEJ, zgadzam się że gdy wyższy profil to powierzchnia styku większa itd. itd. , ale może napisałem niejasno to może wytłumaczę: RJ09 ma oryginalny rozmiar P 120/60/17 T 180/55/17, dostępność opon przednich w rozmiarze 120/60 jest bardzo mała, najczęściej to 120/70 - i taką właśnie chce założyć na przód, ale że przód przez to będzie wyższy to są dwie opcje: 1) opuścić na lagach albo 2) założyć na TYŁ oponę o wyższym profilu czyli zamiast 55 założyć 60 - pisałem właśnie o drugiej opcji.

marcinrednose - nie rozumiem twojego postu, cytujesz to co napisałem nt. opon i zadajesz pytanie ile razy byłem na torze i jakim, pracujesz w policji ??
Jeśli chcesz wyrazić swoje zdanie na ten temat to będę wdzięczny jeśli je napiszesz.

Strona 72 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/