r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Szybkie i krótkie pytania...
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/szybkie-krotkie-pytania-t11579-700.html
Strona 71 z 87

Autor:  dany_47 [ 7 kwi 2017, o 16:25 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

to że ładowanie nie jest "stałe" to norma.
zjawisko to nie wygląda na spadki tylko na całkowite zaniki ładowania.
Ale trwają zbyt krótko żeby bateria się bardziej rozładowywała niż ładowała.
Sprawdziłbym stan regulatora napięcia, przejrzał wtyczki [często pojawia się śniedź].
Możesz sprawdzić prąd międzyfazowy na alternatorze ale nie wydaje mi się żeby tam coś było nie tak bo nie pasują objawy.

Autor:  MarioMotoVlog [ 8 kwi 2017, o 04:20 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

dany_47 napisał(a):
to że ładowanie nie jest "stałe" to norma.
zjawisko to nie wygląda na spadki tylko na całkowite zaniki ładowania.
Ale trwają zbyt krótko żeby bateria się bardziej rozładowywała niż ładowała.
Sprawdziłbym stan regulatora napięcia, przejrzał wtyczki [często pojawia się śniedź].
Możesz sprawdzić prąd międzyfazowy na alternatorze ale nie wydaje mi się żeby tam coś było nie tak bo nie pasują objawy.

Słabo się znam na tym sprawdzaniu. Zzobaczymy w tyg. Moto pojedzie na servis to sprawdzą to i owo.
Widziałem film na yt, że koleś coś zanobtowal i napięcie było stałe bez skoku.

Autor:  Volkov [ 10 kwi 2017, o 19:37 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Woda w chłodnicy - jeśli temp. wrzenia wody to ok. 100 st. to czy jeżdżąc po torze nie wywali korka ? Wiem że woda lepiej przewodzi ciepło ale mimo wszystko, na postoju w ciepłe dni nie problem przekroczyć 100 stopni.

Autor:  Mad666 [ 10 kwi 2017, o 20:50 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

masz tak układ ciśnieniowy który wytrzyma 117 stopni.
Najsłabsze ogniwo to teoretycznie korek który wywali jeśli ta bariera zostanie pokonana. Na torze większość używa wody bo nie jest tak śliska jak płyn. Druga sprawa własnie woda łątwiej się chłodzi więc akurat pomiar wody nie masz w chłodnicy lecz na wylocie gorącej wody z silnika, woda w chłodnicy to raczej ma tam jakiś zapas zawsze.

Autor:  Volkov [ 10 kwi 2017, o 21:16 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Mad666 napisał(a):
masz tak układ ciśnieniowy który wytrzyma 117 stopni.

117 stopni ale raczej gdy jest płyn bo on ma temp. wrzenia 135, woda przy 117 stopniach da takie ciśnienie że rozerwie wszystko w strzępy. Autoklaw ma chyba temp. 120 ale ściany jak czołg :)
Pytam bo właśnie przygotowuje RJ 09 i mechanik zdziwił się że chce lać wodę :)

Autor:  Mad666 [ 11 kwi 2017, o 19:18 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

przecież zawodnicy na torze leją właśnie wodę
i czasami temperatura podskakuje do 108 na torze i to normalne

Autor:  Kamilyzfr6 [ 11 kwi 2017, o 19:37 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Witam! Zakładał ktoś wydech z rj11 do rj03? Oczywiście bez exupa, chodzi mi o samą końcówkę

Autor:  RQ27 [ 11 kwi 2017, o 20:00 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Nawet jeśli będzie pasować w rj03 masz obręcz trzymającą wydech dosyć wysoko, przy podnóżkach pasażera, a w 11 przy setach kierowcy. Także cienko widzę taki zabieg bo albo Ci będzie latała ta końcówka albo będzie kawał blachy od podnóżków aż po sety. Uważam, że nie ma co kombinować tylko poszukać do tego rocznika, porządny komin dobrze wygląda w takim sprzęcie ;). Jeśli jednak dalej przy swoim chcesz pozostać trzeba poczekać aż ktoś inny posłuży radą.

Autor:  Kamilyzfr6 [ 11 kwi 2017, o 20:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Chciałbym go wkomponowac zaraz za kolektor bo chciałbym coś krótkiego dlatego myślałem o wydechu od rj11 albo o jakimś chińskim akrapovicu

Autor:  Brylant86 [ 11 kwi 2017, o 21:22 ]
Tytuł:  Re: Szybkie i krótkie pytania...

Każde z tych rozwiązań będzie ryczec w niebogłosy

Strona 71 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/