r1r6.pl
http://r1r6.pl/

R6 po 2003 rok
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/2003-rok-t9228.html
Strona 1 z 1

Autor:  nfs [ 15 mar 2013, o 10:15 ]
Tytuł:  R6 po 2003 rok

Pytanie do osób mających taką.Na allegro jest sporo sprzętów z tego rocznika ze zmienioną tylną zębatką z 42 zęby na 43.Pytanie jest jakiś głębszy sens zmiany na taką zębatkę?Raczej torowej przeszłości te sprzęty nie mają bo nawet oplotu stalowego nie posiadają.

Autor:  jarzombek007 [ 15 mar 2013, o 19:03 ]
Tytuł:  Re: R6 po 2003 rok

Założenie zębatki z większą ilością zębów powoduje to, że moto lepiej przyśpiesza, ale z kolei ma mniejszą prędkość maksymalną. Może po prostu większość osób chciała osiągnąć to o czym napisałem. A może taka zębatka jest łatwiej dostępna :)

Autor:  szatan54 [ 15 mar 2013, o 22:30 ]
Tytuł:  Re: R6 po 2003 rok

Jarząbek dobrze to ujął, aczkolwiek lepsze przyspieszanie wiąże się też z łatwiejszym podnoszeniem na koło a dalszą opinie pozostawiam tobie. Chociaż też gdyby chodziło o łatwiejsze podnoszenie na koło to raczej byłaby też zmieniona przednia zębatka o ząbek w dół

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/