r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Wybór motocykla na tor http://r1r6.pl/ogolnie-f12/wybor-motocykla-tor-t13449.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Klusekeke [ 2 lis 2015, o 15:11 ] |
Tytuł: | Wybór motocykla na tor |
Witam Chciałbym kupić motocykl swój pierwszy motocykl do użytku na torze dlatego mam do was parę pytań. W grę wchodzi tylko 600, budżet mój to ok 15k Myślałem o R6 rj11 jednak widzę sporo przerobionych gsxr"ów i mam dylemat co wybrać, co byłoby lepsze. Proszę żebyście mi doradzili który z tych motocykli wybrać, może macie jakieś własne propozycje |
Autor: | tomo-zap [ 2 lis 2015, o 17:06 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
w sumie wszystko jedno co weźmiesz. Ważne żeby w dobrym stanie technicznym było i musisz sobie ustawić pod siebie. r6 jest generalnie uważana za najlepszy motor na tor ale dla początkującego to nie robi różnicy |
Autor: | Klusekeke [ 3 lis 2015, o 15:06 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
Zrobiłem sobie taką listę i chciałbym żebyście ją przejrzeli bo ja jestem zielony w tych tematach. Przypomnę jeszcze raz, że motocykl będzie mi miał służyć do amatorskiej jazdy. Niezbędne -krótki gaz -wyświetlacz biegów -sety -owiewki lamianty -crashpady przewody w stalowym oplocie -manetki -amortyzator skrętu -stompgripy Zmiana tylnego amortyzatora znacząco wpływa na jazdę? Będzie to odczuwalne przy amatorskiej jeździe? Cena tego amortyzatora mnie przeraziła - 6k Jest sens zakładania kierownicy clip on? Ma to jakiś znaczący wpływ na pozycję? Jak wygląda sprawa z hamulcami? Seryjne dają sobie radę? Prosiłbym jeszcze was o nakierowanie gdzie mogę znaleźć sprężyny do przedniego zawieszenie. |
Autor: | Mad666 [ 3 lis 2015, o 15:21 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
do amatorskiej jazdy to nic nie trzeba tylko motora i paliwa ale fajnie mieć -wg mnie najwazniejszy na torze jest QS -sety sportowe jeśli dany motor ma niskie podwozie bo Rn22 nie potrzebuje setów sportowych - krótki rolgaz zależy w jakich motorach - wyświetlacz biegów by sie przydał -oplot też jakimś nadzwyczajnym wymaganiem nie jest ale warto mieć - crashpady w sumie nie wiem czy potrzebne ale wiadomo że przydac sie mogą |
Autor: | tomo-zap [ 3 lis 2015, o 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
Mad666 napisał(a): -wg mnie najwazniejszy na torze jest QS niezbędne: -wyświetlacz biegów -owiewki lamianty -crashpady -przewody w stalowym oplocie (tylko przód) -amortyzator skrętu (może być seryjny) -odpowiednio dobrane sprężyny pod wagę - szybka przezroczysta podwyższona (jeśli jesteś niski to nie musi być podwyższona). wygodne dla początkującego ale nie obowiązkowe: -krótki gaz -stompgripy - qs - akcesoryjny amor skrętu -osłony dekli - sportowe clipony to czego początkujący nie wykorzysta: - akcesoryjne heble - akcesoryjny amortyzator tylny - modyfikacje zwiekszające moc - wszystko pozostałe Sporo tego jest więc mogłem zapomnieć niektórych rzeczy |
Autor: | marcinrednose [ 3 lis 2015, o 16:10 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
Wg mnie zanim zaczniesz kupować cokolwiek warto choć raz pojechać na tor, ale nie karting. Poznań będzie idealny na pierwszy raz. Wg mnie nie ma sensu kupować na pierwszy raz czegokolwiek. Jak już będziesz miał rozdziewiczenie za sobą to warto odłożyć kasę na kolejny wyjazd a nie pchać jej w graty. Z własnego doświadczenie odpowiadam na twoje pytania: -krótki gaz – W R6 nie ma takiej konieczności na początek. -wyświetlacz biegów – nie ma takiej konieczności. -sety – nie ma konieczności, ale mi by się przydały bo oryginały mi nie leżą. -owiewki lamianty – indywidualna sprawa ale warto kupić bo w razie gleby taniej naprawić. -crashpady – warto mieć i to te najlepsze – np. GBRacing przewody w stalowym oplocie – warto mieć od początku -manetki nie trzeba nic zmieniać -amortyzator skrętu – warto mieć od początku -stompgripy – wg mnie bardzo dobra sprawa od początku Zmiana tylnego amortyzatora znacząco wpływa na jazdę? Będzie to odczuwalne przy amatorskiej jeździe? Cena tego amortyzatora mnie przeraziła - 6k. ZDECYDOWANIE szkoda kasy na początek. i tak go nie wykorzystasz. Jest sens zakładania kierownicy clip on? Ma to jakiś znaczący wpływ na pozycję? Na początek b ez sensu. Złamiesz oryginalną to zmienisz. Jak wygląda sprawa z hamulcami? Seryjne dają sobie radę? Tak, ale załóż stalowy oplot na przód. Prosiłbym jeszcze was o nakierowanie gdzie mogę znaleźć sprężyny do przedniego zawieszenie.Jak nie jesteś grubasem albo nie ważysz 50 kilo to bez sensu w to inwestować na samym początku. Zgadzam się z MADem do amatorskiej jazdy to nic nie trzeba tylko motora i paliwa ale fajnie mieć -wg mnie najwazniejszy na torze jest QS (Ja nie mam i żyje, ale chce jeszcze ze 2,3 wyjazdy i będę chciał go mieć. AAA Wysoka szybka MUSOWO. AAAAA2 I NAJWAŻNIEJSZE - OPONY + koce grzewcze. |
Autor: | Mad666 [ 3 lis 2015, o 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
kupić plastiki po szlifie z allegro za grosze i wyjdzie taniej niż laminaty |
Autor: | tomo-zap [ 3 lis 2015, o 16:20 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
Mad666 napisał(a): kupić plastiki po szlifie z allegro za grosze i wyjdzie taniej niż laminaty tylko przy glebie więcej kosztuje naprawa jak widać co człowiek to opinia |
Autor: | marcinrednose [ 3 lis 2015, o 16:22 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
Mad666 napisał(a): kupić plastiki po szlifie z allegro za grosze i wyjdzie taniej niż laminaty Całe boki po glebie mam na sprzedaż. |
Autor: | Mad666 [ 3 lis 2015, o 16:25 ] |
Tytuł: | Re: Wybór motocykla na tor |
w RN12 komplet owiewek oryginalnych po szlifioe kupiłem od forumowiczów za kwotę 550 zł za wszystko ! miałem glebe taką że laminaty by sie potargały i rozbiły jak szkło, oryginały sa giętkie i żaden nie był uszkodzony. Czasza tylko była pęknięta ale ją skleiłem klejem na gorąco okleiłem folia i jexdizłem. Do dzisiaj moje owiewki latają u forumowicza który je odkupił od emnie za 500 zł. POLECA MAD |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |