r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Wybór motocykla na tor
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/wybor-motocykla-tor-t13449.html
Strona 1 z 2

Autor:  Klusekeke [ 2 lis 2015, o 15:11 ]
Tytuł:  Wybór motocykla na tor

Witam

Chciałbym kupić motocykl swój pierwszy motocykl do użytku na torze dlatego mam do was parę pytań.
W grę wchodzi tylko 600, budżet mój to ok 15k
Myślałem o R6 rj11 jednak widzę sporo przerobionych gsxr"ów i mam dylemat co wybrać, co byłoby lepsze.
Proszę żebyście mi doradzili który z tych motocykli wybrać, może macie jakieś własne propozycje

Autor:  tomo-zap [ 2 lis 2015, o 17:06 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

w sumie wszystko jedno co weźmiesz. Ważne żeby w dobrym stanie technicznym było i musisz sobie ustawić pod siebie.
r6 jest generalnie uważana za najlepszy motor na tor ale dla początkującego to nie robi różnicy

Autor:  Klusekeke [ 3 lis 2015, o 15:06 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

Zrobiłem sobie taką listę i chciałbym żebyście ją przejrzeli bo ja jestem zielony w tych tematach. Przypomnę jeszcze raz, że motocykl będzie mi miał służyć do amatorskiej jazdy.
Niezbędne
-krótki gaz
-wyświetlacz biegów
-sety
-owiewki lamianty
-crashpady
przewody w stalowym oplocie
-manetki
-amortyzator skrętu
-stompgripy

Zmiana tylnego amortyzatora znacząco wpływa na jazdę? Będzie to odczuwalne przy amatorskiej jeździe? Cena tego amortyzatora mnie przeraziła - 6k

Jest sens zakładania kierownicy clip on? Ma to jakiś znaczący wpływ na pozycję?

Jak wygląda sprawa z hamulcami? Seryjne dają sobie radę?

Prosiłbym jeszcze was o nakierowanie gdzie mogę znaleźć sprężyny do przedniego zawieszenie.

Autor:  Mad666 [ 3 lis 2015, o 15:21 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

do amatorskiej jazdy to nic nie trzeba tylko motora i paliwa

ale
fajnie mieć

-wg mnie najwazniejszy na torze jest QS
-sety sportowe jeśli dany motor ma niskie podwozie bo Rn22 nie potrzebuje setów sportowych
- krótki rolgaz zależy w jakich motorach
- wyświetlacz biegów by sie przydał
-oplot też jakimś nadzwyczajnym wymaganiem nie jest ale warto mieć
- crashpady w sumie nie wiem czy potrzebne ale wiadomo że przydac sie mogą

Autor:  tomo-zap [ 3 lis 2015, o 16:03 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

Mad666 napisał(a):
-wg mnie najwazniejszy na torze jest QS

:shock:

niezbędne:
-wyświetlacz biegów
-owiewki lamianty
-crashpady
-przewody w stalowym oplocie (tylko przód)
-amortyzator skrętu (może być seryjny)
-odpowiednio dobrane sprężyny pod wagę
- szybka przezroczysta podwyższona (jeśli jesteś niski to nie musi być podwyższona).

wygodne dla początkującego ale nie obowiązkowe:
-krótki gaz
-stompgripy
- qs
- akcesoryjny amor skrętu
-osłony dekli
- sportowe clipony

to czego początkujący nie wykorzysta:
- akcesoryjne heble
- akcesoryjny amortyzator tylny
- modyfikacje zwiekszające moc
- wszystko pozostałe


Sporo tego jest więc mogłem zapomnieć niektórych rzeczy

Autor:  marcinrednose [ 3 lis 2015, o 16:10 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

Wg mnie zanim zaczniesz kupować cokolwiek warto choć raz pojechać na tor, ale nie karting.
Poznań będzie idealny na pierwszy raz. Wg mnie nie ma sensu kupować na pierwszy raz czegokolwiek. Jak już będziesz miał rozdziewiczenie za sobą to warto odłożyć kasę na kolejny wyjazd a nie pchać jej w graty. Z własnego doświadczenie odpowiadam na twoje pytania:
-krótki gaz – W R6 nie ma takiej konieczności na początek.
-wyświetlacz biegów – nie ma takiej konieczności.
-sety – nie ma konieczności, ale mi by się przydały bo oryginały mi nie leżą.
-owiewki lamianty – indywidualna sprawa ale warto kupić bo w razie gleby taniej naprawić.
-crashpady – warto mieć i to te najlepsze – np. GBRacing
przewody w stalowym oplocie – warto mieć od początku
-manetki nie trzeba nic zmieniać
-amortyzator skrętu – warto mieć od początku
-stompgripy – wg mnie bardzo dobra sprawa od początku

Zmiana tylnego amortyzatora znacząco wpływa na jazdę? Będzie to odczuwalne przy amatorskiej jeździe? Cena tego amortyzatora mnie przeraziła - 6k. ZDECYDOWANIE szkoda kasy na początek. i tak go nie wykorzystasz.

Jest sens zakładania kierownicy clip on? Ma to jakiś znaczący wpływ na pozycję? Na początek b ez sensu. Złamiesz oryginalną to zmienisz.

Jak wygląda sprawa z hamulcami? Seryjne dają sobie radę? Tak, ale załóż stalowy oplot na przód.

Prosiłbym jeszcze was o nakierowanie gdzie mogę znaleźć sprężyny do przedniego zawieszenie.Jak nie jesteś grubasem albo nie ważysz 50 kilo to bez sensu w to inwestować na samym początku.

Zgadzam się z MADem
do amatorskiej jazdy to nic nie trzeba tylko motora i paliwa

ale
fajnie mieć

-wg mnie najwazniejszy na torze jest QS (Ja nie mam i żyje, ale chce jeszcze ze 2,3 wyjazdy i będę chciał go mieć.


AAA Wysoka szybka MUSOWO.

AAAAA2 I NAJWAŻNIEJSZE - OPONY + koce grzewcze.

Autor:  Mad666 [ 3 lis 2015, o 16:16 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

kupić plastiki po szlifie z allegro za grosze i wyjdzie taniej niż laminaty

Autor:  tomo-zap [ 3 lis 2015, o 16:20 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

Mad666 napisał(a):
kupić plastiki po szlifie z allegro za grosze i wyjdzie taniej niż laminaty

tylko przy glebie więcej kosztuje naprawa

jak widać co człowiek to opinia :lol:

Autor:  marcinrednose [ 3 lis 2015, o 16:22 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

Mad666 napisał(a):
kupić plastiki po szlifie z allegro za grosze i wyjdzie taniej niż laminaty


Całe boki po glebie mam na sprzedaż. :)

Autor:  Mad666 [ 3 lis 2015, o 16:25 ]
Tytuł:  Re: Wybór motocykla na tor

w RN12 komplet owiewek oryginalnych po szlifioe kupiłem od forumowiczów za kwotę 550 zł za wszystko !

miałem glebe taką że laminaty by sie potargały i rozbiły jak szkło, oryginały sa giętkie i żaden nie był uszkodzony. Czasza tylko była pęknięta ale ją skleiłem klejem na gorąco okleiłem folia i jexdizłem. Do dzisiaj moje owiewki latają u forumowicza który je odkupił od emnie za 500 zł.

POLECA MAD :D

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/