r1r6.pl
http://r1r6.pl/

FZ1 2008
http://r1r6.pl/ogolnie/fz1-2008-t9832.html
Strona 1 z 2

Autor:  nfs [ 12 cze 2013, o 20:15 ]
Tytuł:  FZ1 2008

Pytanie mam FZ1 2008 do kupienia w golasie.Ja bym go z chęcią kupił bo te sporty co oglądam to same zjeby po przejściach a ten przynajmniej jedze idealnie prosto bdb sie prowadzi,bujam się nim długo i wszystko bardzo fajnie tylko że jest za wolny.
Czy wgrywał ktoś mapy z r1 ?ja mam za 600zł taka propozycję i może bym to zrobił.
Tylko czy nie maja innych trybów w skrzyni?
I co zrobić z owiewką bo od 140 jest masakra.

Autor:  PiciuR1 [ 12 cze 2013, o 23:22 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

Zółw swego czasu w swojej FZ1 grzebał coś z mapami i wysyłał kompa do jakiegos szpeca do W-wy i mu to robili, na predkosci dużych zmian chyba nie bylo ale ze startu rowno z R1 szla albo nawet ciut lepiej jak chcesz szybsza zmien zebatki, natomiast taki urok golasów, polecam ewentualnie coś akcesoryjnego poszukac jesli chodzi i mini owiewke np. z puiga

Autor:  Sensei [ 13 cze 2013, o 00:42 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

Nie ma się co oszukiwać z fazera nie zrobisz R1. Nawet jeśli uda ci się wgrać mapy to i tak dużo przyrostów pewnie nie odczujesz. Moim zdaniem jeśli szukasz sporta to nie warto bawić się w półśrodki tylko dać sobie trochę więcej czasu na znalezienie dobrego egzemplarza.

Autor:  Mad666 [ 13 cze 2013, o 09:17 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

Fazer od R1 najbardziej różni się na zawieszeniu
wiem jaka jest olbrzymia różnica
Lakisier ma kolege z FZ1 i latają sporo razem to tam ma pojęcie

Autor:  nfs [ 13 cze 2013, o 18:10 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

Ale to co jest bardziej sztywne,czy rozkład masy jest inny w moto ?Bo ja tym co latam ma ustawione na bardzo mały skok,widać że ktoś tam coś grzebał,może sprężyny inne dał.Dzisiaj jeździłem na innym i rzeczywiście zawiecha jest taka turystyczna.Jednak pytam bardziej z ciekawości bo wolał bym jakiegoś sporta:(

Autor:  Mad666 [ 13 cze 2013, o 19:23 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

ja R1 jestem w stanie przelecieć łuki na A4 wszystkie przy 299 a Fazerem boje się je pokonycwać przy 190 więc to jest ta różnica.

Autor:  nfs [ 14 cze 2013, o 13:08 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

Dzięki za odpowiedź.Wczoraj jeździłem farezem po mieście,całkiem nieźle.A dzisiaj wyskoczyłem na a4.Nawet fajnie się zbiera ale od 190 jak gaz zamykam niestabilny.
Niby owiewka to robi może i kufer ale jazda od 180 w górę na normalnie ustawionym zawieszeniu mnie trochę wystraszyła,bo wyskoczyłem w koszulce na szybko się przewieść.Wpada w dziwne drgania.To jest moto turystyczne i nic tego nie zmieni.
A co myślisz o gsxr1000K6 bo jest w okolicy taki.Jednak przede wszystkim temat ram mnie przeraża.Ja nawet w hajce widziałem jak wahacz zaczynał pękać.

Autor:  Mad666 [ 14 cze 2013, o 23:06 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

no K6 1000 jak chcesz to moj kolega ma w stanie igła.

Ramy są w tym modelach źle zaprojektowane a K6 1000 chce wchodzić na koło - robi to z łatwością i to włąśnie doprowadza do destrukcji tych ram jak motor spada z koło na przód wiec jeżeli K6 to ...nie katowane czyli z jak najmniejszym przebiegiem i od gościa który nie gumował (to pierwsze bardziej realne).

Gix ma pC i joszi z najstrojoną mapą na hamowni

Załączniki:
DSC_0354.JPG
DSC_0354.JPG [ 119.4 KiB | Przeglądane 3550 razy ]

Autor:  nfs [ 15 cze 2013, o 23:58 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

Ale jak to twój kolega to szansa że nie jeździł na kole jest minimalna :)
Jednak moto b. ładne.

Autor:  Mad666 [ 16 cze 2013, o 10:14 ]
Tytuł:  Re: FZ1 2008

kolega ten ma 4 inne motory wiec ma się na czym wyszaleć i zapewniam że cbr na tor jest przeznaczona i bądźcie spokojnie że ten motor jest dobry. ALe to pisze tak informacyjnie.

ja sam na gumie tez nie latam i nigdy tego nie robiłem.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/