Teraz jest 29 mar 2024, o 10:22

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 25 mar 2018, o 19:06 
Offline
kursant

Dołączył(a): 8 lis 2015, o 18:22
Posty: 177
Sprzęt: YZF R6
Imie: B3nZ
Lokalizacja: RZE
No ja jak tylko zyda zobaczę to zjezdzam od razu. Ale wole zapytac, bo czasem roznie moze byc z ta stacja. Po miastach jest cpnow duzo ale jak czasem sie trasa po jakis zadupiach trafi to wole wiedziec na ile moge sobie pozwolic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 29 mar 2018, o 21:38 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 10 paź 2017, o 19:43
Posty: 30
Sprzęt: Yamaha r6
Imie: Michał
Lokalizacja: Mazowieckie
Siema! Słuchajcie Moja niunia Yamaha rj15 ma fabryczną blokowaną moc na najwyższych obrotach i jakiś ogranicznik jeszcze. Zdjęcie tych blokad kosztuje 600zł A cały komp na allegro za 500 można dostać... co proponuje zrobić ? Bedzie ten komp jak podmienie chodzić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 29 mar 2018, o 22:20 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
a immo przeprogramować pod nowe ECU? one nie są spięte?
zdejmij za 600PLN i nie kombinuj jak przyciąć 100pln :)

moim zdaniem zmienisz ECU i narobisz problemów zaraz za kilka tys jak instalacje uwalisz :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 30 mar 2018, o 06:32 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 10 paź 2017, o 19:43
Posty: 30
Sprzęt: Yamaha r6
Imie: Michał
Lokalizacja: Mazowieckie
To wersja Amerykańska i kluczyk jest zwykły :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 31 mar 2018, o 14:14 
Offline
kursant

Dołączył(a): 30 cze 2017, o 20:16
Posty: 134
Sprzęt: R1 R6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Poznań
Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jaki może być powód tego, że motocykl R6 rj11 na wolnych na zimnym silniku (ssaniu?) chodzi dobrze, a po lekkim nagrzaniu się, przejechaniu kawałka (po wyłączeniu ssania?) zaczyna skakac, przerywać na wolnych obrotach? A na wysokich jest ok. Świece, fajki i kabel wymienione a problem nadal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 08:41 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
fender92 napisał(a):
Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jaki może być powód tego, że motocykl R6 rj11 na wolnych na zimnym silniku (ssaniu?) chodzi dobrze, a po lekkim nagrzaniu się, przejechaniu kawałka (po wyłączeniu ssania?) zaczyna skakac, przerywać na wolnych obrotach? A na wysokich jest ok. Świece, fajki i kabel wymienione a problem nadal.


OEM ECU? nie ma power commanderów i innych zabawek?
Sprawdź masę na silniku, możesz zalać innego paliwa też bo może jakiś shit w baku zamiast prawilne 95 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 14:03 
Offline
kursant

Dołączył(a): 30 cze 2017, o 20:16
Posty: 134
Sprzęt: R1 R6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Poznań
ECU oryginał, niekombinowany. PC- brak, innych zabawek- brak Paliwo- cały czas to samo. Co do masy- zabiłeś klina, jak to zrobić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 21:25 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
do bloku silnika jest dokręcony kabel z oczkiem na końcu. Dosyć gruby, czarny kabelek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 3 kwi 2018, o 21:27 
Offline
kursant

Dołączył(a): 30 cze 2017, o 20:16
Posty: 134
Sprzęt: R1 R6
Imie: Kamil
Lokalizacja: Poznań
To raczej nie to bo maszyna jezdzona kilka sezonów i zaczęło sie tak dziać, więc wątpię by urwał się w trakcie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Szybkie i krótkie pytania...
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 15:35 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 10 paź 2017, o 19:43
Posty: 30
Sprzęt: Yamaha r6
Imie: Michał
Lokalizacja: Mazowieckie
Proszę o podpowiedź czy to jest fabryczne zakucie łańcucha?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1